„Obrti i firme i koji postanu partner myWorld kompanije svoje reklame plaćaju tek nakon što se ostvari promet, a ne unaprijed, kao što je to do sada bio slučaj“

Katica Đuriš (56 godina) po profesiji i zanimanju je trgovac. 1990 god. otvorila je svoj trgovački obrt, a odluku u put poduzetništva donijela je kako bi mogla samostalno voditi svoj posao i raditi u blizini svoga doma, te tako i provoditi više vremena s obitelji.

Loyalty članica Centra poduzetnica svoju trgovinu vodila je samostalno punih 28 godina, sve do trenutka kada su na tržištu nastupile značajne promjene kao i odljev stanovništva u kraju u kojem je poduzetnički djelovala. 

Katicu smo pitali koji su to razlozi zašto se odlučila biti poslovno samostalna, te je s nama podijelila svoja razmišljanja i stavove „ smatram da svaki samostalni poduzetnik ima veću slobodu upravljati svojim vremenom, pa sam nakon zatvaranja svog obrta tražila posao koji će mi omogućiti da mogu i dalje samostalno donositi odluke. Sretna sam što sam pronašla svjetsku kompaniju myWorld, koja gradi snažnu zajednicu poduzetnika i korisnika njihovih usluga širom svijeta. Sada sam u suvremenom obliku poduzetništva, radim kao konzultant u spomenutoj kompaniji, tako da spajam interesne grupacije. Ovaj program prilagođen je malim i srednjim poduzećima i u njihovim potrebama podržava ih u natjecanju s velikim tvrtkama. Sam program omogućava potrebne alate za povoljno oglašavanje te evidentiranje i pridobivanje novih vjernih klijenata.

Katica Đuriš, konzultantica kompanije myWorld

Kada govorimo s Katicom o oglašavanju malih i srednjih kompanija Katica dodaje “s obzirom na to da današnje prilike ugrožavaju egzistenciju tvrtki i poduzetnika, važno je imati plan B kojim će svatko moći zadržati svoje postojeće kupce i klijente ali i uz inovativne metode, na lakši način doći do novih kupaca. Cilj mi je pomoći osobama poduzetničkog duha u što većem broju i stvoriti zajednicu sretnih ljudi, koji će kroz organizaciju prometa, jednostavna i potpuna rješenja, svoje poslovanje podići na viši nivo. Prednosti takvom pristupu su veći promet, jače vezivanje klijenata, više prihoda.”

Zanimalo nas je saznati više o uslugama koje nudi naša Loyalt članica pa nam je sama objasnila „dogovaram partnerstvo tvrtki, poduzeća, obrta, uslužnih djelatnosti s kompanijom myWorld, gdje će nakon registracije biti zastupljeni na svim platformama myWorld-a i na svim njihovim aplikacijama i potpuno integrirani u marketinške aktivnosti. Kako postati My World partner ? Potrebno se je samo jednom učlaniti i zauvijek se mogu koristiti pogodnosti. Ovaj program prilagođen je malim i srednjim poduzećima i radnjama u njihovim potrebama, podržava ih u konkurentnosti i natjecanju s velikim tvrtkama. Omogućava potrebne alate za povoljno oglašavanje te evidentiranje i pridobivanje novih vjernih klijenata, što je do sada bilo moguće samo velikim tvrtkama zbog skupih reklama. Obrti koji postanu partner myWorld kompanije svoje reklame plaćaju tek nakon što se ostvari promet, a ne unaprijed, kao što je to do sada bio slučaj. Do sada, tvrtke su plaćale reklame i štampale letke ali nisu mogli znati da li će im se taj trošak isplatiti, zato je ovaj program idealan za svakoga. U ovom programu kupac preko aplikacije traži trgovca, što je kroz dosadašnje marketinške alate uvijek bilo obratno. Smatram da je to neprocjenjiva vrijednost za trgovce koji se svakodnevno bore i trude na terenu za svakog kupca ili klijenta.

Katica Đuriš, Loyalty članica Centra poduzetnica

Nakon što smo saznali kako funkcionira ovaj oglašivački lanac, pitali smo Đuriš za njezine buduće planove, dodala je „plan mi je pomoći osobama poduzetničkog duha, u što većem broju, i stvoriti zajednicu sretnih ljudi, koji će kroz organizaciju prometa, jednostavna i potpuna rješenja, svoje poslovanje podići na viši nivo. Prednosti koje će imati u partnerstvu s my Worldom su povećanje prometa, zadržavanje klijenata, marketing bonus, pridobivanje novih klijenata, snaga marketinga, više prihoda. S obzirom na to da današnje prilike ugrožavaju egzistenciju tvrtki i poduzetnika, važno je imati plan B kojim će svatko moći zadržati svoje postojeće kupce i klijente ali i uz ove inovativne metode, na lakši način doći do novih.

Kakvim riječima biste opisali suradnju s Centrom poduzetnica i kako gledate na ovakve asocijacije poput naše? Što Vas je ponukalo biti Loyalty članom Centra poduzetnica?

Centar poduzetnica je idealno rješenje za povezivanje poduzetnika i razmjenu njihovih iskustva, koji donose obostrano zadovoljstvo i korist članovima, što je za svaku pohvalu. Drago mi je biti član zajednice gdje mogu imati podršku, potporu i poticaj. Tu možemo dobiti pozitivnu energiju i razmjenjivati iskustva s ostalim članovima. U želji da surađujem sa što većim brojem poduzetnika, postala sam Loyalty članica u centru poduzetnica.

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp