Naša Loyalty članica Renata Bedeković uvijek pozitivno gleda na budućnost jer je to za uspjeh – imperativ poduzetništva i poslovnih aktivnosti

Biti dobronamjeran, pazi na naplatu potraživanja, budi hrabar, nije propast pasti u poduzetništvu, bitno je dignuti i popraviti krunu, nastaviti dalje – ukratko opisuje i savjetuje najvažnije osobine i ponašanja svake poduzetnice i poduzetnika naša Loyalty članica iz Velike Gorice Renata Bedeković (45), koja je na čelu obiteljskog obrta Rent a car i taxi transferi Benedikt, specijaliziranog za najam vozila i prijevoz putnika, te prodajom i savjetovanjem klijenata za osiguranje (imovine, vozila, zdravstveno, putno i ostalo…)

Odrasla sam u obrtničkoj obitelji, pohađala Prometni fakultet, završila kvalifikaciju za zanimanje trgovac i ugostitelj u Hrvatskoj obrtničkoj komori, te 15 godina sam radila na prodaji i računovodstvu Auto kuće Štarkelj d.o.o. iz Zagreba. Posljednjih devet godina bavim se prodajom osiguranja kao zastupnik Allianz i Euroherc kuća, a prije nekih 4,5 godine otvorila sam obiteljski obrt Rent a car i taxi transferi Benedikt za najam vozila i prijevoz putnika. Velika potpora mi je suprug Nenad, a imam i troje djece u dobi od 20 do 24 godine koji mi pomažu u našem obiteljskom poslu – približava svoju poduzetničku pozadinu Renata Bedeković.

Tržište osiguranja kojim se poduzetnički bavi, naglašava naša Loyalty članica, dosta se digitaliziralo u posljednjih sedam godina, što joj je pomoglo da nakon velike brige oko troje djece, nešto napravi i za svoju karijeru – u prvom redu – otvori obrt kao dodatni izvor zarade.

Krenuli smo u drugoj polovici 2016. godine, sa samo dva osobna vozila jer živimo u blizini zračne luke Zagreb što je bilo sasvim razumljivo. Sada imamo dva putnička kombija, dva teretna kombija i pet osobnih vozila. Naši klijenti su građani Hrvatske koji žive u inozemstvu, najčešće u Njemačkoj, USA i Švedskoj, te koji žele kvalitetna vozila kada dođu u Lijepu našu. Ujedno radimo i sa školama na prijevozu učitelja, učenika, studenata, ali i nudimo ostalim tvrtkama prijevoz zaposlenika na određene destinacije.
Također mi je želja raditi s turističkim agencijama na prijevozu turista na kružnim putovanjima
– otkriva vlasnica rent – a – car i taxi transfera Benedikt.

U ovoj branši ima puno konkurencije, posebice i one na crnom tržištu, ali nje se naša Loyalty članica ne boji.

Konkurencije uvijek ima i trebamo je pratiti. Naša vozila u cijeni najma imaju obavezno osiguranje, kasko, zelenu kartu, osiguranje putnika, pomoć na cesti, dječje sjedalice, što u ostalim kućama za najam vozila obično posebno naplaćuju. Redovito se oglašavamo na Njuškalu i Facebook-u te naša vozila koriste brojni zadovoljni klijenti – pojašnjava ova poduzetnica koja također u svojem poslovanju osjeti posljedice korona krize, manjka turističkih aktivnosti i pada gospodarstva, ali je i optimistična glede svega što dolazi.

Čekamo bolja vremena, nismo u kreditima, za troškove firme imamo, ali zarade nemamo, pa se moramo strpiti da sve ovo prođe. Kad bude iznova zračnog prometa i turizma, bit će i najma vozila i putnih osiguranja, a do tada ćemo dati sve od sebe – da opstanemo – jasna je ova naša Loyalty članica.

Kakvim riječima biste opisali suradnju s Centrom poduzetnica i kako gledate na ovakve asocijacije poput naše? Što Vas je ponukalo biti Loyalty članicom Centra poduzetnica?

Uvijek gledam da učinim nekome pomoći – pružiti uslugu i dobro djelo.
To me čini poduzetnicom. Čovjek ne može sam, pa sam se i učlanila u Centar poduzetnica da sve članice i članove informiram o svojoj djelatnosti te na taj način ponudim svoje usluge onima koji poštuju svoje i tuđe kvalitete, vrijeme, trud, namjere i zajedništvo
– ističe naša Loyalty članica Renata Bedeković iz Velike Gorice.

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp