Sve više poduzetnica želi kvalitetnu računovodstvenu uslugu i savjete na jednom mjestu – što tvrtka Misimi d.o.o. naše loyalty članice i nudi

Naša Loyalty članica iz Zagreba Vesna Međed-Misimi, (56) magistrica ekonomije posljednja dva desetljeća svoje je poslovne aktivnosti usmjerila sam na područje računovodstva i financija. Osim što je svoju poduzetničku karijeru usmjerila u financije, cijeli svoj život, ističe s velikim entuzijazmom, uložila je u stalno usavršavanje svog znanja financija, računovodstva i knjigovodstva, ne bi li bila na izvorištu informacija, te time uvijek od koristi i svojim klijentima.

Jer upravo u njezinom segmentu poduzetništva, uz visoku kvalitetu znanja i iskustva, jako je važno klijentima pružiti i pravovaljanu i pravodobnu informaciju, koja nerijetko “spašava” poslovnu aktivnost od gubitaka, pa i loših rezultata.

Na poduzetništvo sam se odlučila jer sam htjela i mogla više od onoga što mi je bilo ponuđeno. Kao poduzetnica, koja danas živi isključivo od svog rada, izrasla sam iz vrlo nezavidne situacije, kada sam ostala bez posla. Moje poduzeće MISIMI d.o.o. osnovano je 1998. godine sa sjedištem u Zagrebu, te danas na jednom mjestu nudimo cijeli dijapazon usluga i sadržaja kojima klijentima nastojimo biti pri ruci kad god nas zatrebaju – pojašnjava Vesna Međed-Misimi, vlasnica i direktorica tvrtke Misimi.
Stalna prilagodba klijentima, kao i njihovim potrebama, posebice u snalaženju kroz gustu i zahtjevnu “šumu hrvatske birokracije i papirologije”, jedna je od glavnih prednosti tvrtke Misimi, kao i ono što je čini konkurentijom od ostalih u segmentu računovodstva i knjigovodstva na hrvatskom tržištu.

Sigurno je da se svakim klijentom bavim kao da sam zaposlenik te tvrtke, a ne kao vanjski suradnik. Stalo mi je da tvrtke koje ja vodim idu u pravom smjeru, da se razvijaju, da pokušaju izbjeći poslovne „zamke“, kao i da vlasnici gube što manje novaca pravovremeno ih informirajući o mogućim rizicima (ako ih nisu svijesni), o troškovima, porezima i ostalim. A zajedno s tim kreće i ušteda vremena i energije koju bi također potrošili bez prave računovodstvene potpore, ali i znanja koja imamo – jasna je naša Loyalty članica Vesna Međed-Misimi ističući da svakom klijentu koji odluči brigu o poslovnim knjigama prepustiti tvrtki Misimi doo, jamče diskreciju uz strogo poštivanje zakonskih propisa kao i naputaka te mišljenja Porezne uprave.

Zbog velikog iskustva kojega ima moj tim, ali i ja osobno, u mogućnosti smo svakom klijentu ponuditi kvalitetnu i cjelovitu uslugu. Svakog kllijenta pratimo individualno, prilagođavajući našu uslugu njegovim potrebama i poslovnim željama jer želimo graditi dugoročne odnose prožete uzajamnim povjerenjem. Ono što dodatno osiguravamo je i ON LINE knjigovodstvo – rad na vlastitim softwareskim aplikacijama prilagođenim potrebama klijenta i specifičnostima poslovanja svakog našeg klijenta, uz dostavu dokumentacije elektronički, putem cloud servera – ističe vlasnica tvrtke Misimi d.o.o. koja uočava da se hrvatsko tržište sve više okreće i savjetodavnim uslugama računovodstvenih servisa.

Jer samo kvalitetnim savjetima i pravovremenim informacijama možete osigurati bolje poslovanje i povećati vrijednost poduzeća ili obrta, kao i angažmana na realnom tržištu – upozorava ova poduzetnica.

Jako dobro zna što znači imati prepreke u poslovnom razvoju, jer je u svom dva desetljeća dugom poduzetničkom stažu iskusila mnoge probleme i izazove, koje je često – svladavala potpuno sama i bez potpore koje bi joj dobro došle kroz iskustvo i informacije. No, ne kaže uzalud ona narodna – što te ne ubije, ojača te. Pa je tako poduzetnica Vesna Međed-Misimi na temelju svojih “borbi s vjetrenjačama” odlučila posložiti model poslovanja, gdje će takvih neugodnih iskustava s birokracijom imati što manje – njezini klijenti. Misimi d.o.o. stoga pruža svu potrebnu logistiku, a onda je na klijentu da “ojača” i da ga problemi ne zaustave u poduzetničkom poduhvatu.

Najveće prepreke u poduzetništvu smo prije svega mi sami. Naša blokada, strah od neuspijeha, gubitka, nedostatak financijskih sredstava, podrška.
Najveće prednosti u poduzetništvu smatram sam uspijeh i zadovoljstvo u radu
– opisuje naša Loyalty članica koja ističe da je balans ključ uspjeha u svemu; ravnomjernost potrošnje vremena, energije, pa i novca u privatnom i poslovnom životu.

Za mene je uspjeh dakle biti sretna u onome što radim. To ne znači da mogu graditi vile, kupovati automobile, već „normalno“ živjeti i raditi od svog posla. Želja mi je u budućnosti razvijati posao s računovodstvenim uslugama do prepoznatljivosti na tržištu koja će udovoljavati mojim kapacitetima, ali i pokrenuti neke ostale poslove koji bi se mogli „uklopiti“, kao što je poslovanje s nekretninama… najavljuje poduzetnica Vesna Međed-Misimi.

Zbog čega ste postali Loyalty članica Centra poduzetnica?
Suradnja s Centrom je svakako dobra, jer prije svega znam da nisam sama, da nas ima i da svaki na svoj način pokušava naći svoje “mjesto pod suncem” – ističe naša Loyalty članica Vesna Međed – Misimi.

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp