Kako pobijediti strah od nadolazeće krize i biti što učinkovitiji u poduzetništvu?

Strah je odlika hrabrih – ističe s razlogom narodna mudrost. Strah je prirodna reakcija naše svijesti pred nepoznatim i neizvjesnim vremenima kao i okolnostima koje nam slijede ili smo već u njima. A obilatog straha pred posljedicama korona krize po poduzetništvo ima već na realnom tržištu – u tolikoj mjeri da je počeo “kočiti” svaku aktivnost i sadržaj kreiran u cilju učinkovitoga djelovanja.

Dvoznamenkasti pad BDP-a u drugom kvartalu ove godine svakako ne ide u prilog jačanja optimizma, nego takozvanog “čahurenja” u poduzetništvu. A ono je najopasnije – jer tada pokušavamo na sasvim pogrešan način prevladati krizu u poslovanju – dokidanjem gotovo svih aktivnosti, smanjenjem svih troškova, “ubijanjem” marketinga, tržišne vidljivosti, komunikacije s kupcima i potencijalnim klijentima.

Prvo pravilo svladavanja straha prema učinkovitom poduzetništvu je – sveopća nazočnost. Jer ako se svi povuku i “učahure” netko ipak od igrača mora ostati na tržišnom nogometnom igralištu kako bi zadovoljio kupce – stoga budite to upravo Vi i nemojte strahovati. Možda su sada šanse male da postignete odmah zgoditak, ali ako ne budete igrali, nećete imati niti šanse za pobjedu. Protiv straha, a zatim i protiv krize.

Centar poduzetnica iznimno je aktivno krenuo u “novo normalnu” jesen i zimu 2020 s brojnim aktivnostima koje možete vidjeti OVDJE

Već je to prva prigoda s kojom se možete “iščupati” iz poduzetničke učahurenosti i krenuti naprijed u osvajanje novih kupaca, novih prilika za prodaju svojih proizvoda i usluga, novih načina za poduzetničko preusmjeravanje.

Centar poduzetnica već pet godina ima i iznimno sadržajan i produktivan Loyalty program za svojih više od 2.300 članica i članova uz pomoć kojega kao najveća nevladina institucija koja okuplja vlasnice tvrtki i obrta, kao i one koje će to tek postati. Kroz Loyalty program kreiramo za svaku našu članicu i svakog našeg člana posebne sadržaje promocije, prodaje, tržišne vidljivosti, ali i prepoznatljivosti proizvoda i usluga kupcima i klijentima i kroz našu poslovnu zajednicu.

Globalna istraživanja ekonomskih trendova pokazuju da se najkvalitetnije tržišne pozicije “osvajaju” kroz umrežavanje i poduzetničko povezivanje, uz promociju i ponudu usluga i proizvoda, što naše Loyalty članice i članovi dobro znaju, te nam s razlogom poklanjaju svoje povjerenje i iskazuju želju za suradnjom.

Loyalty program kojega je u proteklih godina rada Centra poduzetnica koristilo više od 1.900 različitih tvrtki, obrta, institucija, udruga, zadruga, opg-ova, ali i fizičkih osoba predstavlja našu punu pozornost i individualni pristup poslovnim aktivnostima, projektima i planovima članica i članova Centra poduzetnica, većoj promociji njihovih proizvoda i usluga, kao i povećanju profitabilnosti poslovanja svih koji su poklonili svoje povjerenje Loyalty članskom programu naše asocijacije.  

Loyalty članstvo Centra poduzetnica, jedna od najbrže rastućih platformi te alata za promociju i razvoj prodajnih poduzetničkih aktivnosti, usluga i proizvoda kroz obilje mogućnosti koje pruža u prvom redu na individualnoj promociji i radu s Loyalty članicama i članovima, jedan je od najtraženijih usluga Centra poduzetnica.

KAKO POSTATI LOYALTY ČLANICOM ILI ČLANOM CENTRA PODUZETNICA?

Za godišnje članstvo u Loyalty programu po cijeni od 600 kn dobivate:

  • Redovito druženje, networking i promociju kroz sadržaje Centra poduzetnica www.poduzetnica.hr (BaBIZnjaci, edukacije, izleti, Kongres poduzetnica…)
  • Jednu personaliziranu te dodatne dvije parcijalne reportaže (vezane uz poduzetničke teme) na digitalnoj platformi Centra poduzetnica www.poduzetnica.hr
  • Četiri puta godišnje promociju putem newslettera
  • Besplatno sudjelovanje ili popusti na projekte koje organizira Centar poduzetnica (Kongresi, edukacije, B2B druženja i susreti poduzetnica u Hrvatskoj i inozemstvu, nastupi na sajmovima, BaBIZnjaci…)
  • Besplatnu pravnu pomoć i poslovne konzultacije * (u dogovorenom obujmu sa stručnjacima Centra poduzetnica
  • Pedeset posto popusta na cijenu izlagačkog prostora na Poduzetničkom sajmu
  • Individualne konzultacije vezano za poslovni projekt, aktivnosti, sadržaje koje nudite na realnom tržištu ili to tek kanite činiti

Ako imate proizvode i usluge za kojeg su uvijek dobro došli kupci i novi načini prodaje – ponudite ih putem Loyalty programa Centra poduzetnica koji obuhvaća više od 30 tisuća poduzetnica i poduzetnika u Hrvatskoj i regiji, čime smo stvorili najveći poduzetnički loyalty klub ovih prostora.

Sve informacije na loyalty@poduzetnica.hr

Dobro nam došli u Loyalty članstvo Centra poduzetnica.

DOJMOVI NAŠIH ČLANICA I ČLANOVA LOYALTY ČLANSTVOM

Suradnja s Centrom poduzetnica dala mi je vjetar u leđa u ovo krizno doba i mislim da ovakve asocijacije mogu biti pokretač prekrasnih promjena u životima ljudi zbog nesebičnog dijeljenja znanja kao i empatije, jer poduzetnice i poduzetnici nisu osobe koje gaze sve pred sobom radi zgrtanja novaca. To su većinom ljudi koji suosjećaju s drugima i imaju potrebu raditi nešto istinski smisleno i za opće dobro. Važnije im je biti nego samo imati. Mislim da će to biti dobra posljedica korone. Rad Ženskog poduzetničkog centra pratim već neko vrijeme i dobivam korisne informacije. Posebno me ponukalo da postanem Loyalty članicom nedavni Kongres poduzetnica koju sam ove godine posjetila i čula mnogo inspirativnih i motivirajućih priča poduzetnica i poduzetnika – opisuje svoje razloge za Loyalty članstvo Jasna Lovrec, OPG Krešimir Lovrec, Štrigova, Međimurje.

Centar poduzetnica je prije svega organizacija koja odiše pozitivnom energijom, kvalitetnim projektima, zanimljivim događanjima, stručnošću sudionica, a Kongres poduzetnica pravo je “in mjesto” okupljanja žena poduzetnica. Za pozitivne komentare i pohvale od moje strane zaslužna je prvenstveno direktorica Centra poduzetnica gospođa Sanela Dropulić koja svoju sposobnost, pozitivu, znanje, viziju, komunikaciju i razumijevanje nesebično prenosi na druge. Njezin tim je susretljiv, otvoren za suradnju i sve prijedloge – ističe Jelena Hendić iz Dubrovnika, urednica i vlasnica Hrvatskog modnog portala za osobe sa stilom Modni Izazovi.

Već godinama pratim rad Centra poduzetnica i razmišljam postati njegova članica, postojao je samo jedan problem: tada još nisam bila poduzetnica! Čitala sam razne najave i novosti na vašim stranicama i maštala da sam i ja dio vas. No, nisam to bila. Tada. Ali kao i uvijek, život nam servira priliku da nešto naučimo. I ja sam naučila. Izvukla pouku, dala otkaz i otvorila svoj ured. I eto me među vama drage moje žene! Nastavak priče je bio prirodan: postala sam Loyalty članica i jedva sam čekala svoj prvi Kongres poduzetnica! Kako sam bila uzbuđena noć uoči putovanja u Zagreb: kao curica koja sutra ujutro ide na školski izlet! Kongres me u jednoj riječi oduševio: nisam nikada vidjela na jednom mjestu toliko hrabrih, ljubaznih i zanimljivih žena (i muškaraca koji nas podržavaju!). Ali osoba koju bih posebno željela istaknuti je Sanela Dropulić, direktorica centra. Od prvog kontakta s njom imala sam osjećaj da se oduvijek znamo. Sanela je za mene osobno simbol ženske snage i poduzetnosti i živući je dokaz da ženstvenost i poduzetništvo nisu dva nespojiva životna puta. Upravo suprotno, ona je jedna divna, ljubazna i topla žena koja se svakodnevno hrabro i strastveno bori kako bi žene poduzetnice dobile u Hrvatskoj i regiji mjesto koje zaslužuju. Ravnopravnost i priliku za uspjeh! I puno je već po tom pitanju postigla zajedno sa drugim divnim ženama iz tima Centra poduzetnica, uz pomoć i podršku svih vas žena poduzetnica koje podržavate i gurate dalje cijelu ovu priču već godinama! Ja sam vam svima na tome neizmjerno zahvalna i ne mogu vam ni opisati koliko mi znači činjenica da na ovom zahtjevnom putu nisam sama. Radujem se našim suradnjama, Babiznjacima i ostalim druženjima. Od sada sam i ja dio ove priče i vjerujte da ću napraviti sve što je u mojoj moći da vam pomognem, da nam pomognem! Jer zajedno smo nepobjedive! – opisuje Tijana Debelić, vlasnica obrta Psi Qonsult iz Rijeke.

Uspjeh, uspjeh i uspjeh. Pozitiva, motiviranost i učenje! Ja kada nekome dam povjerenje I budem dio nečega to je meni davanje znanja, energije I želje pomoći drugim ljudima koji dijele moje misli I djelovanje a pritom dobivanje isto toga natrag. To je za mene ova asocijacija. I trebamo nastojati se širiti, dijeliti i spajati. Sviđa mi se ta snaga same žene koju Centar poduzetnica gradi i širi. To me je najviše privuklo i otvorilo oči. Jer učili su nas drugačije tj. nažalost ovim stvarima koje nas čekaju nakon školskih klupa nas ne uči nitko. Znam da ćemo učiniti čuda! – opisuje Melisa Idrizi, iz Nove Gradiške, vlasica obrta Femur i istoimenog Centra za fizioterapiju u Zagrebu.

Za Centar poduzetnica mogu reći da sam iznimno zadovoljna samim trudom da se svakom poduzetniku pruži potrebno znanje u svim segmentima poslovanja (marketing, savjetovanje, odvjetničke usluge…) Centrom se širi samo pozitivna energija, a to je odlično da se razbije monotonija svako dnevnice. Ovakve asocijacije su potrebne poduzetniku da ima podršku kada i gdje mu treba, što je od iznimne važnosti za svakog na realnom tržištu, posebno za početnika. Odlučila sam se biti članicom centra upravo zbog te podrške koje poduzetniku nitko ne pruža. Ono što posebno cijenim u Centru je to da se svaki poduzetnik gleda zasebno, holističkim pristupom jer svatko od nas ima druge potrebe – smatra Draženka Pleško, vlasnica i direktorica tvrtke Abeceda ljepote iz Zagreba.

VIŠE O ZADOVOLJSTVU LOYALTY ČLANSTVOM I IMPRESIJAMA KOJE KORIŠTENJEM OVOG PROGRAMA IMAJU PODUZETNICE I PODUZETNICI MOŽETE VIŠE PROČITATI OVDJE.

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp