Uključite se u Hrvatsku digitalnu mrežu i na jednom mjestu prodajite, promovirajte i razvijajte svoje poduzetničke proizvode i usluge

Suradnja Ženskog poduzetničkog centra i našeg Loyalty člana Jurice Sudca

Što zbog korone, što zbog rasta povjerenja hrvatskih kupaca, potražnja za domaćim proizvodima i uslugama, kao i potrošačko povjerenje u njih, već dugo nije bila na ovako visokoj razini. Gledajući prema godinama iza nas kada je uvoz robe i usluga (nerijetko i lošije kvalitete od hrvatskih) dominirao tržištem Lijepe naše, protekli mjeseci tijekom pandemije, ali i nakon nje, stvaraju iznimnu količini optimizma da smo konačno došli na “zelene grane” kada je vjera u domaće resurse u pitanju.

fotografija: Poslovni.hr

Upravo taj elan kojega domaći kupci pokazuju domaćim resursima “iskoristio je” naš Loyalty član Jurica Sudac (55) iz Karlovca, osnivač i direktor tvrtke MOBILEone, pokrenuti Hrvatsku digitalnu mrežu. Ovaj kreativni poduzetnik koji je nakon diplome inženjera strojarstva, napravio karijeru u računalnom programiranju kao i uspješno poduzetništvo koje traje već tri desetljeća. Od nedavno s fenomenalnim projektom Hrvatska digitalna mreža, koja cilja kroz virtualnu sferu pružiti na jednom mjestu najbolje što Lijepa naša može ponuditi kupcima.

– Želja mi je da pokušamo na jednom mjestu spojiti marketplace i peer-to-peer financiranje, da recimo neka tvrtka može ponuditi svoju robu i usluge korisnicima naše platforme, ali da istovremeno može tražiti i financiranje nekog svog projekta. Mislim da je to danas puno potrebnije nego ikad – kratko i jasno uvodno objašnjava poduzetnik Jurica Sudac, s kojim na razvoju ovog projekta radi puno marljivih stručnjaka u različitim područjima, te veći broj asocijacija, institucija i udruženja poput Ženskog poduzetničkog centra.

Osim odličnog trenutka na domaćem tržištu koji pogoduje povezivanju svih potencijala koje Hrvatska ima na jedinstvenu digitalnu platformu poput one koju razvija poduzetnik Jurica Sudac, uspjeha za projek neće manjkati ni zbog njegovog tri desetljeća dugog iskustva na realnom tržištu, poznavanju IT tehnologija, te prijašnjeg rada na sličnim platformama koje su polučile odlične poslovne rezultate.

– Čim sam kupio prvo osobno računalo, napravio prve programe, pojavili su se i moji prvi klijenti. Tada su to bili programi za isplatu osobnog dohotka ili za izdavanje računa na računalu, te su bili veliki noviteti koji su imali puno potencijalni korisnika. Prvi program koji sam prodao bio je namijenjen za praćenje lanca sreće-piramide (tada je lanac sreće bila legalna poslovna aktivnost :). Trenutno se bavimo razvojem softwareskog alata za jednostavno kreiranje i umrežavanje mobilnih aplikacija. To je platforma koja je namijenjena svakome tko želi sam uređivati svoju mobilnu aplikaciju po povoljnoj cijeni, a mogu je koristiti tvrtke, udruge pojedinci i organizatori različitih događanja – pojašnjava svoju poduzetničku aktivnost naš Loyalty član iz Karlovca svjestan da je njegova velika poslovna prednost upravo u stalnom kreativnom izričaju proizvoda kojih nudi klijentima na domaćem i inozemnom tržištu.

– Naša prednost je u inovativnosti platforme (umrežavanje mobilnih aplikacija) i pristupačnoj cijeni naše usluge. Umjesto pasivnog profila koji tvrtke imaju na različitim društvenim mrežama, želimo im pružiti mogućnost kreiranja vlastitih mobilnih aplikacija koje mogu umrežavati i u njima koristiti različite digitalne alate kao što je elektronički potpis – pojašnjava Jurica Sudac, koji pravu revoluciju na tržištu vidi upravo kroz povezivanje koje će omogućiti Hrvatska digitalna mreža. Napose jer je EU kroz svoju strategiju „Digital single market“ i druge aktivnosti napravila velike korake u pravcu digitalne transformacije svih elemenata društva, a situacija s pandemijom korona virusa je u cijelom svijetu pokazala koliko je važno koristiti različite digitalne alate u svim segmentima poslovanja i života.

– Danas je puno više ljudi „osvješteno“ za uslugu koju mi nudimo nego recimo prije početka pandemije, a pogotovo puno više nego što je bilo „osvješteno“ prije nekoliko godina. Trenutno u Hrvatskoj pripremamo suradnju s Erste bankom i FINA-om, u Sloveniji radimo s tvrtkom Sportour na međunarodnoj platformi za turizam i sport, pripremamo i platformu za tenis „World Tennis Professionals“ s tvrtkama iz Švedske i Austrije, a u Londonu planiramo na našoj razvojnoj platformi pokrenuti mrežu za povezivanje stranih studenata. Što se tiče Hrvatske digitalne mreže svjesni smo situacije da danas mnoge organizacije se Hrvatima u Domovini i izvan nje, no nigdje na postoji mjesto koje ih objedinjava na jednom mjestu. Želio bih da jednog dana kad odem u posjet rodbini u Toronto ili na poslovni put u Njemačku, u aplikaciji „Hrvatska digitalna mreža“ pronađem najbližu turističku agenciju ili rent-a-car u vlasništvu Hrvata ili možda najbližu katoličku misiju ili veleposlanstvo. Isto tako, svi naši iseljenici koji dolaze u Hrvatsku mogli bi na jednom mjestu pronaći nešto što ih interesira, mogli bi pronaći udrugu kojoj mogu pomoći donacijom ili tvrtku u koju bi možda investirali – ističe prednosti Hrvatske digitalne mreže njezin kreator i pokretač Jurica Sudac dodajući kako je partnerstvo sa Ženskim poduzetničkim centrom veće je ugovoreno, a Hrvatska digitalna mreža spremna za sve zainteresirane koji žele suradnju.

– Mislim da sve članice i članovi Ženskog poduzetničkog centra mogu pronaći svoj poslovni i osobni interes u registraciji na „Hrvatsku digitalnu mrežu“, ali isto tako mogu pomoći u reklamiranju naše platforme u svojem poslovnom okruženju. Mogu pomoći i s kreativnim prijedlozima što bi još trebalo dodatno razviti u aplikaciji – jasan je ovaj poduzetnik s puno planova na razvoju projekta Hrvatske digitalne mreže u kojima će i članice i članovi Ženskog poduzetničkog centra zasigurno pronaći svoj poslovni interes.

Svi zainteresirani za promociju, prodaju te tržišno pozicioniranje svojih proizvoda i usluga kroz Hrvatsku digitalnu mrežu mogu se obratiti na mail: info@poduzetnica.hr

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp