Beauty industriju, ma koliko je smatrali sporednom u našim životima, korona pandemija ipak je digla na ljestvici naših prioriteta

Vrijeme korona krize dalo je mnogima za razmišljanje u jednom ne toliko egzistencijalnom području, ali ipak toliko nekada potrebnom. Kako nam izgleda frizura, tko će me ošišati, kako izgledam, kako da se dovedem u red?
Takozvana beauty uslužna djelatnost nije nam od presudne vitalne važnosti, ali je i ovo vrijeme pandemije korona virusa pokazala da nam je ipak potrebna, da se zahvaljujući njoj osjećamo dobro, poželjno, zadovoljno.

A upravo je okosnicu svog poduzetništva stavila na beauty uslužnu djelatnost naša Loyalty članica Draženka Pleško (47) koja je po struci magistrica inženjerka animalnih znanosti, a po profesiji vlasnica i direktorica tvrtke Abeceda ljepote.

- Svoje poslovne aktivnosti okrenula sam u estetsku industriju, nakon dugogodišnjeg rada u kozmetici i wellnessima, te kao uvoznik i distributer raznih kozmetičkih brandova i zastupanja međunarodnih sajmova u Hrvatskoj. Nakon svog tog iskustva počela sam raditi vlastiti brand Festival estetike Abeceda ljepote. Na poduzetništvo sam sa odlučila zbog toga jer smatram da svojim znanjem i dugogodišnjim iskustvom u estetici mogu razviti vlastiti brand, ali i pridonijeti cjelokupnom tržištu estetske industrije. Poduzetništvom se bavim već 23 godine, u prvom redu kroz organizaciju Festivala estetike Abeceda ljepote - pojašnjava naša Loyalty članica Draženka Pleško iz Zagreba, pojašnjavajući kako njezina okosnica poduzetničkih djelatnosti Festival estetike Abeceda ljepote ima tri razine događanja.

- Prostor za izlagače na kojem distributeri raznih kozmetičkih brandova, poliklinike, wellnessi, hoteli izlažu svoje proizvode i promoviraju svoje usluge. Imamo edukacije tj. master classove gdje se provode prestižne edukacije npr. napraviti svoj parfem, iz područja make up-a, rukovanja raznim novim aparatima na tržištu. Najznačajniji nivo Festivala estetike je Kongres estetike koji ima predavače doktore medicine koji predstavljaju najnovije trendove u estetskoj medicine iz svog područja. Tako se npr. na kongresu može čuti koje su najnovije estetske metode koje graniče već s visokom tehnologijom. Sva znanja posjetitelji mogu već drugi dan nakon našeg događanja, primjenjivati u svojim estetskim centrima. Posjetitelji i izlagači dolaze iz Hrvatske te inozemstva (Slovenija, Srbija, Francuska, Danska, Italija...) Abeceda ljepote ima svoj brand parfema koji je izrađen po posebnoj recepturi u laboratoriju Hrvatske parfemske kuće u Čakovcu. Parfem je osebujnog mirisa, namijenjen je svakoj ženi koja voli senzualne note frezije, ruže i vanilije. Svojim klijentima nudimo parfem u pakiranju 50 ml, u pripremi je i posebni parfem za vjenčanja u pakiranju od 30 ml - predstavlja Draženka Pleško svjesna da brand i projekt kojega već godinama radi danas imaju prepoznatljivost među brojnim klijentima. Prije svega jer se lagano i kvalitetno prilagođavaju svim izlagačima i osiguravaju ono što izlagači od ovog velikog festivala ljepote i očekuju.

- Svakog klijenta Festivala estetike gledamo kao zasebni projekat i prilagođavamo se njegovim potrebama i mogućnostima. Klijenti kongresa i edukacija imaju poseban pristup od same prijave do kraja edukacije jer i naši klijenti koji daju edukaciju ili predaju na kongresu njeguju jedinstven pristup klijentu. Festival estetike je kao sam koncept jedinstven na hrvatskom tržištu. Naš brand parfema Abeceda ljepote je također jedinstven kao takav na hrvatskom tržištu. Klijenti našeg sajma, te kongresa su svi koji rade u estetskoj industriji (poliklinike, wellnessi, hoteli, spa centri, dermatolozi, doktori medicine , kozmetičari, fizioterapeuti, frizeri, distributeri svih kozmetičkih brandova, škole, đaci, studenti...). Hrvatsko tržište je dobro osviješteno za naše usluge i cjelokupni sadržaj. Estetska industrija posljednjih godina bilježi veliki porast, sve edukacije koje nudimo imaju veliku potražnju jer su nova znanja potrebna - ističe vlasnica projekta Festival estetike sretna što je hrvatsko tržište uvijek "željno" novih znanja, inicijativa, proizvoda, edukacija, što koncept njezin projekt i nudi.

Stoga ne iznenađuje obilje planova i noviteta koje naša Loyalty članica Draženka Pleško planira, ne samo za ovogodišnji Festival estetike Abeceda ljepote, koji će se održati 28. i 29. studenoga u hotelu Internacional u Zagrebu, nego i za godine pred nama, u kojima će zacijelo beauty industrija doživjeti svoj još veći procvat.

- Planiramo još kvalitetnije napraviti Festival estetike Abeceda ljepote, napraviti odlične master classove i kongres te omogućiti svim izlagačima dobar marketing i razviti brand Abeceda ljepote do zavidne razine. Također plan nam je parfem Abecedu ljepote ponuditi u sve luksuzne parfumerije i salone vjenčanja. U planu nam je imati dva nova zastupstva u Hrvatskoj i to francuski kozmetički brand i aparat njemačkog proizvođača za tretmane biorezonancom - iznosi naša Loyalty članica Draženka Pleško.

Zašto sam postala Loyalty članica Ženskog poduzetničkog centra?

- Za Ženski poduzetnički centar mogu reći da sam iznimno zadovoljna samim trudom da se svakom poduzetniku pruži potrebno znanje u svim segmentima poslovanja (marketing, savjetovanje, odvjetničke usluge...) Centrom se širi samo pozitivna energija, a to je odlično da se razbije monotonija svako dnevnice. Ovakve asocijacije su potrebne poduzetniku da ima podršku kada i gdje mu treba, što je od iznimne važnosti za svakog na realnom tržištu, posebno za početnika.  Odlučila sam se biti članicom centra upravo zbog te podrške koje poduzetniku nitko ne pruža. Ono što posebno cijenim u Centru je to da se svaki poduzetnik gleda zasebno, holističkim pristupom jer svatko od nas ima druge potrebe - smatra naša Loyalty članica Draženka Pleško.

Facebooktwitterlinkedin