Naša Loyalty članica Jasna Vedrina kreirala je projekt “Zdrava mreža” kako bi osigurala svojim klijentima prevenciju i zaštitu zdravlja na jednom mjestu

Magistra inženjerka biotehnologije Jasna Vedrina, naša Loyalty članica, kako sama s humorom ističe, u mladosti se “zanosila mislima” o tome da će jednog dana biti znanstvenica i svojim istraživanjima doprinijeti razvoju biokemijskoga inženjerstva usmjerenoga unapređenju zdravlja. No, bez obzira na tako humane zdravstvene snove iz najranijih dana, kao i oduševljenje ove naše Loyalty članica industrijskom mikrobiologijom te mikrobnom genetikom, nikada nije stigla u priliku da životni put realizira prema ovo svojoj znanstvenoj ljubavi.

– Umjesto toga, moj životni put me odveo preko prosvjete, pa do kontrole hrane i poljoprivredno-prehrambenih proizvoda do farmaceutske industrije gdje sam na zahtjevnim poslovima osiguranja kvalitete i registracije proizvoda provela zadnja dva desetljeća svog radnog staža i gdje sam najviše profitirala u smislu širenja vidika u profesionalnom i osobnom razvoju. Iz farmaceutske industrije otišla sam u mirovinu sa 39 godina radnog staža i 63 godine života. Međutim kroz cijeli, moj profesionalni put provlačila se jedna nit i pitanje kako mogu pomoći ljudima u mojoj okolini pa i šire, na polju zdravlja, uravnotežene prehrane te prirodnim putem spriječiti zdravstvene probleme koji dolaze s godinama i tu energiju usmjeriti u poduzetničkom smislu. Istraživala sam razne tvrtke koje su nudile proizvodne programe iz područja unapređenja zdravlja  – opisuje Jasna Vedrina svoje profesionalno zaleđe koje je sada odlična nadogradnja za njezin rad na projektu CaliVita.

– Prije 20 godina CaliVita International je otvorila tržište Republike Hrvatske i osvojila me. Bilo mi je važno da su proizvodi prirodnog porijekla, po mogućnosti organskog, da su legalno nazočni na domaćem tržištu, što znači da su odobreni od mjerodavnih državni institucija jer sigurnost korisnika je od presudne važnosti. Ove godine slavimo dvadeset godina djelovanja i nudimo više od stotinu proizvoda za unapređenja zdravlja u obliku dodataka prehrani, organske kozmetike, elektroničkih naprava visoke tehnologije i ekoloških sredstava za čišćenje. Ja sam s CaliVitom od prvog dana. Moram priznati da nisam imala hrabrosti napustiti sigurno radno mjesto pa sam nekako u sjeni svog zahtjevnog posla pomalo promovirala CaliVitu honorarno i u trenutku odlaska u mirovinu odlučila da će to biti moj jedini put daljnjih aktivnosti kao nezavisni CaliVita partner jer nemam namjeru mirovati – ocjenjuje uvijek aktivna i spremna na nove sadržaje i djelovanja naša Loyalty članica Jasna Vedrina. ističući da je kroz CaliVita International izgradila sasvim samostalni angažman pod nazivom Zdrava mreža jer joj je želja umrežiti proizvođača, korisnike i stručne osobe (liječnike, farmaceute, nutricioniste, fitness trenere i druge pružatelje usluga na području zdravlja kako službene medicine tako i alternativnih područja) koje su u mogućnosti ciljano preporučiti proizvode korisnicima kako se ne bi izgubili u širokoj lepezi naše ponude. Dio središnjeg tima Zdrave mreže uz Jasnu Vedrinu danas čine dr. Enver Beriša, doktor medicine, homeopat, specijalist tradicionalne kineske medicine i voditelj Centra tradicionalne medicine Belladonna u Rijeci te Renata Armanda, dipl. ing biotehnologije, nutricionistica sa neopisivo velikim znanjem i iskustvom na području zdravlja iz prirode, stručna savjetnica CaliVite International Hrvatska.

– Danas smo prepoznatljivi po potpuno osobnom pristupu i spremnosti da svakome posvetimo onoliko vremena koliko je potrebno. Drugo, povezujemo službenu medicine s tradicionalnom, holističkom medicinom, nutricionizmom, homeopatijom, fitoterapijom te koristimo najsuvremeniji uređaj za testiranje u biofotonskom polju koji je izrađen u suradnji s biofizičarima i u stanju je snimiti 9 milijardi točaka u tijelu, za razliku od do sada poznatih uređaja koji se temelje na biomagnetskoj rezonanciji koji imaju manju osjetljivost odnosno mogu snimiti nekoliko milijuna točaka.
Naš moto je zdrava osoba-zdrava obitelj-zdravo društvo, pa iz njega proizlaze i ciljevi. U pozitivnom i prijateljskom okruženju želimo pomoći klijentima naći rješenja i dati odgovore na njihova pitanja o zdravlju. Ukratko, težimo imati zadovoljnog korisnika koji će nam se vraćati s povjerenjem. Dodana vrijednost u cijeloj priči je da korištenjem proizvoda i njihovom preporukom drugim osobama svatko tko poželi i poduzme tu aktivnost može ostvariti vlastiti prihod jer tvrtka posluje po modelu mrežnog marketinga kojeg danas najveći financijski autoriteti kao npr. Robert Kiyosaki, Tony Robbins, Eric Worre i mnogi drugi, smatraju poduzetništvom 21. stoljeća – pojašnjava Jasna Vedrina ističući također da je na hrvatskom tržištu prilično velika konkurenciju na području dodataka prehrani, kako domaćih tako i stranih proizvođača.

– S dužnim poštovanjem svakog od njih, vjerujem da smo drugačiji od konkurencije upravo zato što s postojećim i potencijalnim klijentima stvaramo odnos povjerenja. Naš cilj nije prodati pod svaku cijenu, nego stvarno doći do zaključka što je osobi potrebno u rješavanju detektiranja problema, koji su prioriteti, kako preporuke planski primijeniti, dogovoriti kontrolu i pratiti učinak preporuka. Hrvatsko tržište se sve više otvara ovoj vrsti proizvoda iako često ljudi kupuju temeljem vlastitog osjećaja što bi im bilo potrebno. Nekad pogode, nekad ne. Zato možda možemo ponekad čuti da je sve to bacanje novca. Međutim, na način na koji smo mi to osmislili “promašaji” su rijetkost. Naši klijenti su vrlo šarolika skupina kako po dobi, tako po stručnoj spremi i profesiji. Međutim, svjesna sam da je za uspješan posao bilo potrebno definirati ciljanu skupinu kojoj se obraćam. Razmišljajući o razvoju svog poduzetništva došla sam do zaključka da su upravo poduzetnici, ili bolje rečeno poduzetnice klijenti koji naprosto moraju brinuti o svom zdravlju jer preuzimaju veliku odgovornost koja podrazumijeva brigu o sebi, brigu o svojoj obitelji, brigu o svojim djelatnicima. O svemu tome ovisi njihovo poduzetništvo. Ako svemu dodamo i poduzetničku dimenziju koja im se pruža kao dodatna djelatnost s mogućnošću međunarodnog djelovanja, onda je potpuno jasno zašto je upravo ta skupina u fokusu naših aktivnosti – precizirala je Jasna Vedrina, inicijatorica Zdrave mreže koja je često u svom poslovnom projektu nailazila na prepreke, ali uz obilje potpore koju je dobivala u svom radnom okolišu, uvijek ih je i učinkovito uklanjala.

– A najveća potpora nam je sama tvrtka odnosno hrvatski predstavnik – tvrtka Calfit d.o.o. koja daje potpunu logistiku. Globalnim djelovanjem u 37 zemalja svijeta svjedoči stalni rast sa sve više visokostručnih osoba koje daju svoj doprinos našoj vjerodostojnosti – ističe ova naša Loyalty članica pred kojom je jako pun planova u sklopu Zdrave mreže. U prvom redu proširiti ovu poslovnu priču na međunarodnom planu, bez ograničenja što je, ističe vrlo je jednostavno s obzirom da svu logistiku daje matična tvrtka u sklopu koje djeluje. I poručuje:

– U tom smislu svim članicama i članovima Ženskog poduzetničkog centra Zdrava mreža pruža pravo na besplatno stručno savjetovanje te popuste na sve usluge i proizvode. Kontaktirajte nas i omogućite sebi, članovima obitelji i djelatnicima savjetovanje o zdravom životnom stilu. https://www.facebook.com/jasna.vedrina; jvedrina@gmail.com, zdravamreza@gmail.com – poziva naša Loyalty članica.

Zašto sam postala Loyalty članica Ženskog poduzetničkog centra?

– Već drugu godinu se družimo sa Ženskim poduzetničkim centrom kroz različite sadržaje, a do sada smo bili i domaćini jednog Adventskog Babiznjaka 2018. godine. Bilo je to odlično iskustvo, odaziv je bio veliki što nas je jako iznenadilo u pozitivnim smislu. Ovakve asocijacije su vrlo poticajne i mogu pomoći članicama stvoriti nove kontakte, objasniti potencijalnim klijentima čime se bavimo, upoznati se s različitim djelatnostima, ukratko proširiti vidike. Upravo ta otvorenost k izmjeni iskustava, znanja i mogućnosti u poslovnom svijetu me potaklo da postanem Loyalty članica – ocjenjuje Jasna Vedrina.
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp