Za ključne uspjehe u poslovanju, ključna je potpora korisnicima i prilagodljivost njihovim potrebama

Društveno koristan rad, pomaganje zajednici u kojoj se djeluje, nesebično davanje i obol vanprofitnim aktivnostima i projektima, osnova je takozvanoga "osviještenog" kapitalizma koji sve više uzima maha pred ushuktalom poslovnom aktivnosti koja stavlja profit isključivo na prvo mjesto.

Upravo ta nesebična poslovna aktivnost prožela je tržišne aktivnosti tvrtke Saop d.o.o. - Premium partnera Ženskog poduzetničkog centra, te nesebičnog brončanog sponzora našeg nedavno održanog petog po redu Kongresa poduzetnica, na čijem je čelu direktor Marko Šagi (40) iz Varaždina.

- Po struci sam bacc. econ, a trenutno sam na magistarskom studiju za Međunarodno poslovanje. Iako živim u Varaždinu, svakodnevno putujem u Zagreb gdje je sjedište tvrtke Saop Hrvatska. U dosadašnjoj karijeri većinom sam se uspješno bavio prodajom u raznim segmentima industrije, a u zadnjih 13 godina u IT industriji. Specijalizirao sam se u pokretanju poslovanja i širenju udjela na tržištu u start up-ovima i tvrtkama stranih vlasnika preko njegovanja odnosa sa svim sudionicima na tržištu. Saop tim čine stručnjaci koji svoj rad baziraju na principima suradnje i međusobne razmjene znanja. Ono što me osobno motivira i što se trudim prenijeti na svoje djelatnike je maksimalna posvećenost zajedničkoj misiji i viziji cijele grupacije Saop, u koju spadaju tvrtke u Sloveniji i Srbiji. Uz neprestano dijeljenje znanja, smatram da su proaktivnost, otvorenost i iskrenost ključne karakteristike za uspješno vođenje tvrtke, kao i za uspješno funkcioniranje cjelokupnog tima - opisuje Marko Šagi aktivnosti i djelovanje našeg Premium partnera, kojega su mnoge posjetiteljice i posjetitelji mogli upoznati drugu godinu za redom i kao izlagača na našem Poduzetničkom sajmu Kongresa poduzetnica.

Tvrtka Saop već je 32 godine vodeći pružatelj poslovnih programa i rješenja. Osim Hrvatske, djeluje na slovenskom i srpskom tržištu. Od 2016. tvrtka je dio češke grupacije Solitea koja zapošljava preko 1000 kolega, a zajednička IT rješenja koristi preko 235.000 korisnika u 13 država.

- Saop rješenja pružaju cjelovit i centraliziran uvid u svakodnevno poslovanje tvrtki uz mogućnost integracije s drugim aplikacijama te stručnu i kvalitetnu korisničku podršku. Kao tvrtka usmjereni smo na pružanje kvalitetne usluge pri čemu nam je, uz samo softversko rješenje, izuzetno bitan odnos s klijentima baziran na povjerenju, kvalitetna podrška na svim razinama, kao i održavanje partnerske suradnje na hrvatskom tržištu - ističe direktor tvrke Saop d.o.o. naglašavajući da im je prioritet visoka razina korisničke podrške, po čemu se razlikuju od konkurencije.

- Uz to, ističe nas fleksibilnost kod dogovaranja suradnje, kao i njegovanje dugotrajnog poslovnog odnosa s kupcima, dobavljačima i partnerima. Naša rješenja ažurirana su prema zakonskim promjenama te omogućuju donošenje pravilnih odluka na temelju pravovremenih analiza i pouzdanih izvještaja. Program Minimax, primjerice, lider je na području JI Europe u web programima za računovodstvo. Sve više dolazi do izražaja upotreba kvalitetnog poslovnog programa, pogotovo u dijelu izvještavanja menadžmenta. Kako imamo dva produkta, iCenter ERP i Minimax web računovodstveni program, svaki je prepoznat kod drugačijih korisnika kao kvalitetan alat za zadovoljavanje svakodnevnih potreba i uvjeta poslovanja. Poduzeća koja žele jednostavan program za rad, personalizirani prikaz podataka i izvještaja te modularno programsko rješenje koje pokriva najvažnija područja poslovanja tvrtke prepoznaju naš ERP kao rješenje koje im olakšava i ubrzava rad. S druge strane, poduzetnici i računovođe koji su se zasitili zastarjelih modela rada te žele povećati učinkovitost i smanjiti troškove, naš produkt Minimax prepoznaju kao rješenje koje im smanjuje fizičku dokumentaciju, a istovremeno omogućuje pristup podacima bilo kada i bilo gdje budući da je riječ o online programu - nabraja Marko Šagi.

Ujedno ističe kako je program Minimax idealno rješenje za rad od kuće, jer ne zahtjeva određeno računalo, ali i za računovođe, jer ne zahtjeva fizičku razmjenu dokumentacije između servisa i klijenta.

U poslovanju našem Premium partneru danas najveća potpora dolazi od matične tvrtke Saop Slovenija koja vjeruje u cijeli tim u Hrvatskoj i cijeni rezultate koje su postigli kao mlada i jaka ekipa u posljednje tri godine.

- Iako tvrtka u Hrvatskoj posluje već 6 godina, u zadnje tri godine vidi se značajan pomak u poslovanju, prihodu i broju klijenata što je zasigurno zasluga mlade, ambiciozne i kvalitetne ekipe u Saop Hrvatska te potpore iskusnijih kolega iz Slovenije. S druge strane, prepreke su bile neprepoznatljivost na tržištu, početni izazovi u komunikaciji i koordinaciji s matičnom tvrtkom, kao i usvajanje znanja na jednom tako kompleksnom području kao što je ERP i računovodstveni programi - jasan je prvi čovjek tvrtke Saop d.o.o. Hrvatska s velikim planovima i za budućnost, posebice jer se trenutačno radi na petogodišnjoj strategiji u kojoj planiramo nove produkte i nove poslovne modele, a sve s ciljem kako bismo pratili korak sa suvremenom tehnologijom i zahtjevima tržišta. Najveći nam je fokus na povećanju prepoznatljivosti na tržištu, na ostvarenju partnerskih suradnji te na marketingu. Smatramo da će kroz te tri aktivnosti značajni rezultati biti vidljivi i u segmentu prodaje. U tri godine narasli smo s 3 zaposlenika na njih 14 i planiramo daljnja zapošljavanja kako bismo svojim klijentima pružili najbolju moguću uslugu. Uvijek smo otvoreni za nove zainteresirane kolege koji su spremni učiti i dalje se razvijati kao implementatori ili stručni suradnici - zaključuje Marko Šagi, direktor tvrtke Saop d.o.o.

Zašto smo postali Premium partneri Ženskog poduzetničkog centra?

Dosadašnjom suradnjom izuzetno smo zadovoljni. Budući da nam veći dio zaposlenih u Saop Hrvatskoj čine žene, vesele nas aktivnosti vezane za unaprjeđenje poslovnih aktivnosti žena – poduzetnica. Osobno smatram da žene treba ohrabriti na veći angažman u poduzetništvu, neovisno o sveprisutnoj rodnoj podjeli, posebice na vodećim pozicijama u gospodarstvu i politici. S obzirom na to da svoje poslovne aktivnosti baziramo na komunikaciji, razmjeni iskustava i dijeljenju znanja, upravo smo te karakteristike prepoznali u projektima ŽPC i to je potaknulo našu želju za sponzorstvom ovog Kongresa. Nadamo se kako će podrška naše tvrtke u ovom pogledu motivirati i druge tvrtke na slične aktivnosti i kako ćemo svi zajedno doprinijeti poboljšanju stanja poduzetništva na tržištu i povećati razmjenu znanja i tehnologija s ciljem što bolje međusobne suradnje - opisuje Marko Šagi razloge za iznimno plodonosnu sponzorsku potporu projektima Ženskog poduzetničkog centra naš Premium partner tvrtka Saop d.o.o.

Facebooktwitterlinkedin