Upravo ta nesebična poslovna aktivnost prožela je tržišne aktivnosti tvrtke Saop d.o.o. – Premium partnera Ženskog poduzetničkog centra, te nesebičnog brončanog sponzora našeg nedavno održanog petog po redu Kongresa poduzetnica, na čijem je čelu direktor Marko Šagi (40) iz Varaždina.
– Po struci sam bacc. econ, a trenutno sam na magistarskom studiju za Međunarodno poslovanje. Iako živim u Varaždinu, svakodnevno putujem u Zagreb gdje je sjedište tvrtke Saop Hrvatska. U dosadašnjoj karijeri većinom sam se uspješno bavio prodajom u raznim segmentima industrije, a u zadnjih 13 godina u IT industriji. Specijalizirao sam se u pokretanju poslovanja i širenju udjela na tržištu u start up-ovima i tvrtkama stranih vlasnika preko njegovanja odnosa sa svim sudionicima na tržištu. Saop tim čine stručnjaci koji svoj rad baziraju na principima suradnje i međusobne razmjene znanja. Ono što me osobno motivira i što se trudim prenijeti na svoje djelatnike je maksimalna posvećenost zajedničkoj misiji i viziji cijele grupacije Saop, u koju spadaju tvrtke u Sloveniji i Srbiji. Uz neprestano dijeljenje znanja, smatram da su proaktivnost, otvorenost i iskrenost ključne karakteristike za uspješno vođenje tvrtke, kao i za uspješno funkcioniranje cjelokupnog tima – opisuje Marko Šagi aktivnosti i djelovanje našeg Premium partnera, kojega su mnoge posjetiteljice i posjetitelji mogli upoznati drugu godinu za redom i kao izlagača na našem Poduzetničkom sajmu Kongresa poduzetnica.
Tvrtka Saop već je 32 godine vodeći pružatelj poslovnih programa i rješenja. Osim Hrvatske, djeluje na slovenskom i srpskom tržištu. Od 2016. tvrtka je dio češke grupacije Solitea koja zapošljava preko 1000 kolega, a zajednička IT rješenja koristi preko 235.000 korisnika u 13 država.
– Saop rješenja pružaju cjelovit i centraliziran uvid u svakodnevno poslovanje tvrtki uz mogućnost integracije s drugim aplikacijama te stručnu i kvalitetnu korisničku podršku. Kao tvrtka usmjereni smo na pružanje kvalitetne usluge pri čemu nam je, uz samo softversko rješenje, izuzetno bitan odnos s klijentima baziran na povjerenju, kvalitetna podrška na svim razinama, kao i održavanje partnerske suradnje na hrvatskom tržištu – ističe direktor tvrke Saop d.o.o. naglašavajući da im je prioritet visoka razina korisničke podrške, po čemu se razlikuju od konkurencije.
– Uz to, ističe nas fleksibilnost kod dogovaranja suradnje, kao i njegovanje dugotrajnog poslovnog odnosa s kupcima, dobavljačima i partnerima. Naša rješenja ažurirana su prema zakonskim promjenama te omogućuju donošenje pravilnih odluka na temelju pravovremenih analiza i pouzdanih izvještaja. Program Minimax, primjerice, lider je na području JI Europe u web programima za računovodstvo. Sve više dolazi do izražaja upotreba kvalitetnog poslovnog programa, pogotovo u dijelu izvještavanja menadžmenta. Kako imamo dva produkta, iCenter ERP i Minimax web računovodstveni program, svaki je prepoznat kod drugačijih korisnika kao kvalitetan alat za zadovoljavanje svakodnevnih potreba i uvjeta poslovanja. Poduzeća koja žele jednostavan program za rad, personalizirani prikaz podataka i izvještaja te modularno programsko rješenje koje pokriva najvažnija područja poslovanja tvrtke prepoznaju naš ERP kao rješenje koje im olakšava i ubrzava rad. S druge strane, poduzetnici i računovođe koji su se zasitili zastarjelih modela rada te žele povećati učinkovitost i smanjiti troškove, naš produkt Minimax prepoznaju kao rješenje koje im smanjuje fizičku dokumentaciju, a istovremeno omogućuje pristup podacima bilo kada i bilo gdje budući da je riječ o online programu – nabraja Marko Šagi.
Ujedno ističe kako je program Minimax idealno rješenje za rad od kuće, jer ne zahtjeva određeno računalo, ali i za računovođe, jer ne zahtjeva fizičku razmjenu dokumentacije između servisa i klijenta.
U poslovanju našem Premium partneru danas najveća potpora dolazi od matične tvrtke Saop Slovenija koja vjeruje u cijeli tim u Hrvatskoj i cijeni rezultate koje su postigli kao mlada i jaka ekipa u posljednje tri godine.
– Iako tvrtka u Hrvatskoj posluje već 6 godina, u zadnje tri godine vidi se značajan pomak u poslovanju, prihodu i broju klijenata što je zasigurno zasluga mlade, ambiciozne i kvalitetne ekipe u Saop Hrvatska te potpore iskusnijih kolega iz Slovenije. S druge strane, prepreke su bile neprepoznatljivost na tržištu, početni izazovi u komunikaciji i koordinaciji s matičnom tvrtkom, kao i usvajanje znanja na jednom tako kompleksnom području kao što je ERP i računovodstveni programi – jasan je prvi čovjek tvrtke Saop d.o.o. Hrvatska s velikim planovima i za budućnost, posebice jer se trenutačno radi na petogodišnjoj strategiji u kojoj planiramo nove produkte i nove poslovne modele, a sve s ciljem kako bismo pratili korak sa suvremenom tehnologijom i zahtjevima tržišta. Najveći nam je fokus na povećanju prepoznatljivosti na tržištu, na ostvarenju partnerskih suradnji te na marketingu. Smatramo da će kroz te tri aktivnosti značajni rezultati biti vidljivi i u segmentu prodaje. U tri godine narasli smo s 3 zaposlenika na njih 14 i planiramo daljnja zapošljavanja kako bismo svojim klijentima pružili najbolju moguću uslugu. Uvijek smo otvoreni za nove zainteresirane kolege koji su spremni učiti i dalje se razvijati kao implementatori ili stručni suradnici – zaključuje Marko Šagi, direktor tvrtke Saop d.o.o.