
– U poslu sam od svoje petnaeste godine, što znači da imam 30-tak godina iskustva na tržištu. Marketing, prodaja i sve oko toga su oduvijek moja strast, stoga nisam nikad prihvaćao kao posao nego kao želju pomoći i sa znanjem donositi rješenja. Na svom putu sam dosta rano upoznao važnost dizajna i grafike te ambalaže, što sam nadogradio s radom u Italiji i u svijetu. Osim studija na Ekonomskom fakultetu sam završio i akademiju za multimedije. Aero Print, kao moj glavni klijent, jer uz njega vodim još neke druge projekte, je na neki način priča koja mi dopušta ujediniti sve moje interese i znanja te doprinijeti do razvoja njegovih klijenta, uz koje raste i tvrtka. Brinem se baš razvojem na sve moguće načine – tako da su moji zadacii razvoj novih produkta i linija, razvoj novih tržišta te razvoj klijenta – opisuje Mato Gatnik pojašnjavajući čime se konkretno danas na realnom tržištu bavi AERO Print kojeg zastupa na slovenskom i hrvatskom tržištu pred brojnim klijentima.
– Aero Print omogućava klijentima fokusiranje na svoj posao te ih rasterećuje brige oko tiska i izrade svih vrsta marketinških materijala: od tiska, preko ambalaže ili etiketa, pa do opreme prodajnih mjesta, oznaka vozila i zgrada te promotivnih artikla, uz sve to pruža i savjetovanje i cjelovitu uslugu grafičke pripreme, uz sve to nama je vrijednost, koju dobije klijent za svoj novac uvijek jedan od najvažnijih parametra. To postižemo stalnom edukacijom i praćenjem tržišta, tehnologije i proizvodnih kapaciteta – uz vlastite kapacitete koje imamo u Hrvatskoj i Sloveniji koristimo i partnerske proizvođače brojnih zemalja – Italiji, Njemačkoj, Poljskoj, Bugarskoj… uvijek radimo tamo, gdje su fokusirani na određeni proizvod sa najboljom i najnovijom tehnologijom uz poštovanje suvremenih standarda. Ako bi dakle trebao odgovoriti na kratko – potpunu uslugu svega povezanog s tiskom sa jednom mjestu za područje Slovenije i Hrvatske (koje smatramo za ujedinjeno lokalno tržište) uz odlično korisničko iskustvo i najbolju vrijednost – jasan je Mato Gatnik koji ističe da je razvoj njegovog poslodavca, koje vodi već nekoliko godina učinkovito povezan s činjenicom da onaj tko daje uvijek je onaj koji i dobiva.
– Dakle ako ja pomognem do boljih rezultata mojih klijenata, razumljivo da će u nama vidjeti sve prednosti nastavka suradnje u odnosu na klasične tiskare, koja samo odradi i naplati svoje. Slično – ako ja nekome donesem posao, a moj tim i ja odnosno puno posla… bolje me zna i prvo ima nas na umu za daljnje suradnje… Prvi korak je dakle umrežavanje, da te ljudi upoznaju, da ti upoznaš njih… i vidiš, kako možeš unaprijediti njihov posao… Sve ostalo je prepoznavanje prilika, spajanje, i to je onaj drugi dio posla, kojeg smo sada u suradnji za stranu kompaniju Banqis dotjerali do novih razina suradnje i nadogradnje posla za novo desetljeće – pojašnjava naglašavajući da tiskara AERO Print danas na tržištu predstavlja veliku sadržajnost i multipraktičnost, zbog čega se upravo klijenti odlučuju za njihove usluge.
– Kao tiskara – imamo u ponudi desetak tehnologija, koju nema ni jedna europska tvrtka. Kao partner – pružamo usluge, način razmišljanja i vrijednost, koja je i na zapadu rijetka. Kao osobe – volimo raditi što radimo, volimo praviti razliku i pomoći… volimo podržavati lokalnu jedinicu i razvoj. Naravno – volimo i zaraditi, ali nije to u prvom redu i jedino što je bitno. Spoj slovenskog i hrvatskog tržišta recimo donosi povoljnije isporuke, uštedu vremena i jednostavnije poslovanje za sve tvrtke na tom području… a tih je jako puno. Istovremena produkcija smanji trošak… što znači da uz manji trošak za klijenta ipak zaradimo isto… na kraju je to dobro za sve. I baš ovakve win-win priče, koje su ploda znanja i marljivosti su to, što najviše volim – komentira Mato Gatnik ističući da je puno prilika na hrvatskom tržištu za nove klijente i nove poslovne prilike.
– Svako tržište je na početku za nove, napredne pristupe i ideje najčešće konzervativno. Oni, koji su sposobni prepoznati u tome priliku za sebe i to iskoristiti to u svoje dobro, lakše postaju tržišni lideri… a ostali se kasnije žale, kako je jednim uspjelo, a njima je uvijek teško. budućnost i uspijeh su garantirani za one, koji ne odustaju, koji se ne boje, koji rade više, koji su dovoljno educirani, da shvate. Takvih ima svugdje… u manjini. Imamo i u Hrvatskoj iznimne priče, koje volim pratiti i stavljati kao primjer uspjeha i na našim ostalim tržištima – nakon Slovenije u planu nama je širenje na talijansko tržište… Naše širenje otvara puno novih prilika i za naše klijente, sada čak i puno više sa našim spojem sa Banqis grupu, koja je stvarno izuzetna svjetska priča za uspješan razvoj posla – smatra ovaj manager koji nikada ne miruje i konstantno je u razvoju novih poslovnih ideja i prilika.
Neke od njih već su spremne i za lansiranje na tržište, a to je povezivanje Aero Print-a i Banqis grupe.
– Osim fonda koji će pomagati start-upovima i projekta poslovnog akceleratora, razvijaju se i neki projekti iz područja mobilnosti, marketinga, poljoprivrede… Sve ide povezivo kao dio globalne vizije: širi se globalno, a radi lokalno, podržavati lokalnu jedinicu, ali i naš planet, donosi vrijednost životu i poslu te misliti i činiti dobro. U razvoju imamo za sada četiri iznimno zanimljiva projekta, od čega pola njih pruža jako zanimljive mogućnosti privatno-javnog partnerstva. Osim novih radnih mjesta, bit će to poslovnih prilika za ostale i povećanja kvalitete života donašaju i spoj s inozemnim partnerima te profitabilnu priliku za domaće i strane investitore – prognozira Mato Gatnik najavljujući u sklopu te poslovne vizije i proširenje Banqis grupe putem franšiza po cijelom svijetu.
– U Hrvatski razvijamo pet novih projekta u sljedeće dvije godine, no to se brzo može povećati. S Aero Printom ulazimo s prodajnim uredom na talijansko tržište. Ima puno planova, ali prvi plan nam je, da posložimo u svim zemljama kvalitetne i pouzdane ekipe koje će biti temelj razvoja i povezivanja članova i vlastitih investicija – zaključuje manager Aero Printa – Zlatnog sponzora Kongresa poduzetnica 2020.