Loyalty program Ženskog poduzetničkog centra siguran put u prodaju poduzetničkih proizvoda i usluga

Postoji na tisuće i tisuće načina kako doći do kupca za naše poduzetničke proizvode i usluge, no malo je onih koji donose učinkovit način da se to i ostvari. Još važnije - da kupac (p)ostane odan našim poduzetničkim sadržajima i svemu što mu nudimo za novce koje kani potrošiti.

Stoga s pravom stručnjaci ističu izravnu prezentaciju, promociju i lobiranje kod potencijalnih kupaca kao jedan od najučinkovitijih načina dolaska do kupaca, te osvajanja i zadržavanja njegovog povjerenja.

Zadovoljstvo kupaca i lojalnost jedan je od najvažnijih čimbenika za održivost tvrtki i obrta, što je bila temeljna misao vodilja kada smo s pokretanjem Ženskog poduzetničkog centra, pokrenuli i Loyalty program za naše članice i članove, kojih je iz dana u dan sve više. 

- Kao vlasnica tvrtke ili obrta ne želite stalno ulagati napore za "osvajanje" novih kupaca, novih tržišta, ulagati vrijeme trud, novac i energiju za pronalazak novih sadržaja kojim ćete prodati svoje proizvode i usluge. Loyalty program Ženskog poduzetničkog centra nudi ne samo platformu za predstavljanje i promociju poduzetničkih proizvoda i usluga, nego i okružje gdje sigurno i pouzdano dolazite do svojih kupaca na najizravniji način, bez posrednika. Svi učinci kroz Loyalty program odmah su vidljivi i jasni, transparentni i ono što je najvažnije - vode vas do cilja kojemu težite uporabom ovog alata prodaje - do kupaca i njihove loyalnosti - istaknula je Petra Martinko, direktorica projekata Ženskog poduzetničkog centra.

To konkretno znači za 600 kuna godišnje članarine (prema datumu upisa u godišnji program, a ne prema kalendarskoj godini) i vaše zalaganje te prezentaciju proizvoda i usluga koje nudite, konkretan učinak za prodaju svega onoga za što želite osigurati svoga kupca, posebice onog odanog i punog povjerenja.

- Svjesni smo koliko su visoki troškovi za stjecanje novih kupaca ili pak kod izgradnje novih kanala i vlastitih sadržaja za pridobivanje novih kupaca. Stoga smo kao jednu od glavnih aktivnosti Ženskog poduzetničkog centra upravo usmjerili na osiguravanje programa Loyalnosti koji donosi svim našim loyalty članicama i članovima u prvom redu kupce koji će najvjerojatnije proširiti poslovanje, ali i izražavanjem svog zadovoljstva dovesti nove kupce prema preporuci - pojašnjava Sanela Dropulić, direktorica Ženskog poduzetničkog centra.

Loyalty program kreiran je da pruži svakoj našoj loyalty članici i članu individualni pristup vlastitim poslovnim aktivnostima, projektima i planovima kako bi se osigurao što veći angažman na promociji njihovih proizvoda i usluga, kao i povećanje profitabilnosti poslovanja svih koji su poklonili svoje povjerenje Ženskom poduzetničkom centru. A u prvom redu učinkovitoj prodaji poduzetničkih usluga i proizvoda naših Loyalty članica i članova.

Značaja i učinka Loyalty članstva u Ženskog poduzetničkom centru svjesna je i naša Loyalty članica od prvog dana postojanja Ženskog poduzetničkog centra Marijeta Matijaš, iz malog istarskog mjestu Banjole u općini Medulin, vlasnica tvrtke Kreacija

- U današnje vrijeme kada su poduzetnici uglavnom sami ili s jednim do dvoje zaposlenih, povezivanje i umrežavanje izuzetno je važno. Brže se i lakše dolazi do kupaca i klijenata, probija na tržište, ali još je važnije to što znaš da nisi sam u problemima, ali i da imaš s kime dijeliti sretne trenutke. U Ženskom poduzetničkom centru prepoznala sam snagu, zajedništvo, upornost i međusobno podržavanje i upravo su to razlozi pristupanja, a veselim se i svakoj prigodi zajedničkog druženja, povezivanja i suradnji - ističe svoje razloge za Loyalty članstvo Marijeta Matijaš.

Naša Loyalty članica Ivana Kraljić Šoban (38) u poduzetništvu je godinu dana. Ova vlasnica i direktorica zagrebačke tvrtke Ikigai KI Komunikacije d.o.o. smatra da je Loyalty program Ženskog poduzetničkog centra sasvim logičan izbor za promociju, ali i prodaju usluga kojim se bavi na realnom tržištu.

- Ženski poduzetnički centar inicijativa je koja nam je bila prijeko potrebna. Okupljanje poduzetnica na jednom mjestu, njihovo predstavljanje, druženje, razmjenjivanje informacija i suradnja, čini to mjesto jedinstvenim u ženskom poduzetništvu. Osjećamo se osnaženo, osjećamo da nismo same, dijelimo iste izazove i međusobno si pomažemo. Upravo iz tih razloga i ja sam postala članica, jer sjajno je znati da ti u tržišnim utakmicama netko tvoj drži leđa - komentirala je svoje razloge za Loyalty članstvo poduzetnica Ivana Kraljić Šoban.

Od prvog dana postojanja Ženskog poduzetničkog centra uz nas je i s nama i Loyalty članica Miljenka Horvat,  vlasnica obrta HOMI PAPIROLOGIJA NEKRETNINA.

Ističe da ju je potpora koju je dobila kroz naše Loyalty članstvo učinkovito "gurnula" u poduzetništvo, za koje se odlučila nakon umirovljenja i odrađenog radnog staža gotovo četiri desetljeća.

- Na prvom susretu prije gotovo pet godina Sanela Dropulić, direktorica Ženskog poduzetničkog centra osjetila je koliko mi treba, a zbilja mi je trebala potpora za moje projekte.  I tada mi je direktorica centra poklonila pločicu, koja i sad zauzima značajno mjesto u mom uredu, slijedećeg sadržaja:”SVAKO VRIJEME JE PRAVO VRIJEME I SVAKI TRENUTAK JE PRAVI TRENUTAK”. Tako je započela suradnja koja mi je omogućila upoznati veliki broj poduzetnica i poduzetnika od kojih su mnogi postali moji klijenti, kojima sam posjetila njihove poslovne prostore, upoznala njihov rad, družila se na BaBIZnjacima i putovanjima. Zahvaljujući Ženskom poduzetničkom centru slijedeće godine bit ću po peti put sudionica KONGRESA PODUZETNICA 2020. - opisala je svoje Loyalty članstvo poduzetnica Miljenka Horvat.

Maja Ilčić, ugledna influencerica i poduzetnica, vlasnica obrta Zlo i naopako također nije dvojila treba li svoje povjerenje pokloniti Ženskog poduzetničkom centru i našem Loyalty programu. 

- Imam samo pozitivne riječ za svoje Loyalty članstvo jer je Ženski poduzetnički centar bio taj koji mi je u život doveo mnogo divnih i krasnih žena s kojima surađujem, komuniciram i družim se. Razmjena iskustva i otkrivanje malih poduzetničkih tajni su pola uspjeha. Kroz loyaliti priču i druženje, osjetimo pravi poduzetnički, ali i svakodnevni život - zajedno plačemo i zajedno se smijemo i znamo da ćemo uvijek imati podršku ostalih članica i divnih žena. Loyalty članica sam postala kada sam uvidjela koje prednosti ovaj program ima. I nisam pogriješila - jasna je Maja Ilčić.

Poduzetnica Jelena Bikić, magistra edukacije povijesti umjetnosti i engleskog jezika, iz Kljaka (Šibensko-kninska županija),  vlasnica je obrta Silvan, prema kojemu je kreirala istoimeni jedinstveni brand 

Od prvog dana svoje poduzetničke aktivnosti prepoznala je Ženski poduzetnički centar kao asocijaciju koja bi joj mogla pomoći ne samo kroz plasman vlastitih proizvoda, nego i jačanje vlastitih poduzetničkih kompetencija, networkinga, druženja i upućenosti na žene u poduzetništvu koje prolaze jednako kao i ona izazove realnog tržišta. I upravo joj se to svidjelo kod nas, zbog čega je već tri godine s nama u Loyalty programu.

- Od početka vas volim. Svidio mi se koncept rada Ženskog poduzetničkog centra i pozitivna energija koju vaši sadržaji i projekti isijavaju. To su vrijednosti koje podržavam i koje ću sa zadovoljstvom promovirati - ocijenila je svoje Loyalty povjerenje Jelena Bikić, koja je ujedno i naša Ambasadorica Kongresa poduzetnica 2020. 

A uz brojne Loyaly članice, Ženski poduzetnički centar broji čak 118 članova - naših vjernih kolega poduzetnika koji nas podupiru u aktivnostima i projektima, ali i zajedno s nama grade nove sadržaje za jačanje poduzetništva na ovim prostorima.

Među prvima koji je projektima Ženskog poduzetničkog centra dao potporu, ali i nesebični obol kroz vlastiti angažman je Simon Ferjuc, diplomirani ekonomist (47) iz Maribora, koji je od svoje 22 godine života u poduzetništvu.

Ženski poduzetnički centar je primjer nove paradigme u poslovanju. Govorim to zato jer osjećam da konkurenciju i kompeticiju upravu ovaj Centar pretvara u dodanu vrijednost i suradnju, a to je izniman iskorak. Treba nam više takvih poduzetničkih ideja i moram slobodno reći više hrabrosti da se one provedu kao što to imaju članice Ženskog poduzetničkog centra. Neću reći da takva hrabrost nedostaje muškarcima, ali je dobro da nas žene uče kako je i nemoguće MOGUĆE. Hvala vam na tome - naglašava Simon Ferjuc, član tima Savjetodavka Ženskog poduzetničkog centra i jedan od naših prvih Loyalty članova.

Za godišnje članstvo u Loyalty programu po cijeni od 600 kn dobivate:

• Redovito druženje, networking i promociju kroz sadržaje Ženskog poduzetničkog centra www.poduzetnica.hr (BaBIZnjaci, edukacije, izleti, Kongres poduzetnica...)
• Jednu personaliziranu te dodatne dvije parcijalne reportaže (vezane uz poduzetničke teme) na Ženskom poduzetničkom centru www.poduzetnica.hr
• Četiri puta godišnje promociju putem newslettera (priprema za newslettere mora se dostaviti najmanje dva tjedna prije željenog datuma za slanje materijala na dizajn)
• Besplatno sudjelovanje ili popusti na projekte koje organizira Ženski poduzetnički centar (Kongresi, edukacije, B2B druženja i susreti poduzetnica u Hrvatskoj i inozemstvu, nastupi na sajmovima, BaBIZnjaci…)
• Besplatnu pravnu pomoć i EU konzultacije za projekte * (u dogovorenom obujmu s Ženskim poduzetničkim centrom)
• Pedeset posto popusta na cijenu izlagačkog prostora na Poduzetničkom sajmu
• Individualne konzultacije vezano za poslovni projekt, aktivnosti, sadržaje koje nudite na realnom tržištu ili to tek kanite činiti

Ako imate proizvode i usluge za kojeg su uvijek dobro došli kupci i novi načini prodaje - ponudite ih putem Loyalty programa Ženskog poduzetničkog centra koji obuhvaća više od 30 tisuća poduzetnica i poduzetnika u Hrvatskoj i regiji, čime smo stvorili najveći poduzetnički loyalty klub ovih prostora.

Sve informacije na info@poduzetnica.hr ili na broj mobitela 091 519 09 23

Dobro nam došli u Loyalty članstvo Ženskog poduzetničkog centra

Facebooktwitterlinkedin