Životne godina koje imate nisu kočnica za pokretanje i razvoj poduzetništva. Što ste stariji, to je bogatije iskustvo koje vam može pomoći

Jeste li znali da se u laži doista poveća naš nos? A to da muškarci lažu više nego žene? Možda niste svjesni toga, ali čak i životinje lažu?

Kako i što govorimo, čak i kada to i ne izgovorimo, predmet je poslovnog interesa naše Loyalty članice Gordane Bauer (68). Ova rođena Zagrepčanka, koja je u hrvatskom glavnom gradu, kako sama ističe, životni put započela daleko od businessa i brojki, završila je dvije srednje škole, realnu gimnaziju i umjetničku, baletnu školu. No prirodna znatiželja, iznimna emotivna inteligencija, snalažljivost u društvenom aspektu, stalno učenje i ulaganje u podizanje razine i obujam znanja bogati karijerni put usmjerio je njezine interese do titule profesionalnog poslovnog Master trenera, a certificirana je i za DISC persolog trenera, te bihevijeralnog forenzičara i medijatora – izmiritelja.

A sve je krenulo od plesa u najranijoj dječjoj dobi.

- Plesom sam se aktivno bavila do određene dobi kad plesači obično završavaju svoju plesnu karijeru i postaju pedagozi. Tada sam upisala ekonomiju jer, to je nekako bila najjednostavnija odluka u to vrijeme. Kasnije se pokazalo da sam upravo kroz poslove na kojima sam radila stekla vrlo široko iskustvo što je bila odlična podloga za poslovne edukacije u kojima sam nešto kasnije, pronašla sebe - prisjeća se poduzetnica Gordana Bauer koja je iskusila puno toga na tržištu dok nije stasala za poduzetnicu i sve izazove koje poduzetništvo nudi.

Radila je u velikim kompanijama, u državnom sektoru, pa za poduzetnike, da bi nekoliko godina bila i sama poduzentica - freelancer, kako sebe opisuje.

- Kao slobodnjak, sve što ćete odlučiti, dobro ili loše, sami donosite odluke jer ste slobodni, ali preuzimate rizik i odgovornost. Nemate nikoga koga možete okriviti za neuspjeh. Odgovorni ste za sebe i svoj posao. Nema ništa ljepše od toga - jasna je Gordana Bauer koja danas svojim klijentima u prvom redu nudi edukativne programe, svjesni da ih neće dobiti u klasičnom hrvatskom sustavu obrazovanja.

- Školovanjem možete steći znanja u određenoj struci, ali ne i veliki dio vještina potrebnih za uspješno poslovanje. Upravo to je prostor u kojem nudim edukacije iz tzv. „mekih vještina” kao što su: komunikacijske vještine, vještine vođenja, pregovaranja, odlučivanja, timskog rada, prodaje, prezentacijskih vještina i javnog nastupa , organizacije vremena , rješavanja konflikata i mnoge, mnoge druge...Svojom velikom prednošću nad mnogim tvrtkama i kolegama koji se bave istom djelatnošću smatram činjenicu da sam sve ono o čemu predajem svojim klijentima, osobno također iskusila u praksi. Slobodno mogu reći da sam trener-praktičar koji prenosi osobno iskustvo - naglašava ova naša Loyalty članica koja će na Kongresu poduzetnica 2020 održati i predavanje vezano uz svoje poduzetničke aktivnosti i naravno vještine koje je stekla te zbog kojih je tražena na hrvatskom, ali i inozemnom tržištu.

Ujedno skreće pozornost i kako danas mnoge kompanije, ali i mali poduzetnički timovi oslanjaju svoju profitabilnost na osobnom razvoju svakog zaposlenika, ali unatoč toj činjenici nisu spremni ulagati u njihovu edukaciju i usavršavanje.

- Mnogi na poslovnu edukaciju gledaju kao na trošak, a ne kao investiciju pa je izbijanjem recesije došlo do velikih rezova u edukaciji, ali se posljednjih godina stvari ponovno pokreću. Postoje kompanije koje kontinuirano ulažu u svoje zaposlenike. Često nailazim na problem koji je preslikan iz našeg obrazovnog sustava. Riječ je o tome da se kod korporativnoga treninga sve zaposlenike, bez obzira na njihove kompetencije i sklonosti, trpa u isti koš, baš kao i učenike u školama. A nismo svi isti! Zalažem se za individualni pristup jer daje znatno bolje rezultate - skreće pozornost Goradana Bauer naglašavajući kako se na natječajima kod velikih kompanija uvijek događa da prolaze i velike edukacijske kuće te organizacije s većim brojem zaposlenika, no prostora na tržištu u ovoj branši ima za sve, te svatko tko istinski zna i hoće raditi, pronađe svoj put i ostvari svoje ciljeve.

Bez obzira na brojne poteškoće koje svaka poduzetnica i svaki poduzetnik prolaze, smatra da je rad po principu "sam svoj gazda" ipak najbolji izbor za kojega se mogla odlučiti. No, puno je toga još na realnom sektoru što priječi razvoj poduzetništva, napose i onog kojim se sama bavi.

- Nije bilo lako, posebno u početku moga poduzetništva. "Veći igrači" lakše su prolazili, trebalo se afirmirati na tržištu, steći povjerenje klijenata i otvoriti put prema ciljevima. A bez obzira na količinu posla koju sam odradila, obveze prema državi bile su konstanta tako da se ponekad događalo da nakon namirenih obveza nije ostajalo mnogo u blagajni. Najsigurnija metoda je visoko kvalitetna usluga , a kao rezultat takvog poslovanja počele su preporuke koje smatram najboljim načinom razvijanja posla - preporučava svima Gordana Bauer dodajući još jednu svima koji razmišljaju o pokretanju vlastitog poduzetništva, a to je da se ne osvrću na godine. jer su one samo brojka.

- Nedavno sam pronašla izvrsnu poruku za sve one žene koje možda brinu zbog godina - u stvari, što više godina imate, bogatije je vaše iskustvo. Neka vas ništa ne zaustavi u pokretanju vlastitog posla, budite hrabri, jer neće biti uvijek lako, ali može se! Ne odustajte od svojih snova - srčano i jasno poručuje ova poduzetnica, koja neprestano ulaže u sebe i svoja znanja, da bi ih što kvalitetnije mogla prenijeti i svojim klijentima. Pa tako, najavljuje, i nadalje planira proširivati osobne horizonte, kako bih svojim klijentima mogla dati najbolje od sebe.

- Stvari se mijenjaju na dnevnoj bazi, tako da neprestano morate biti „up to date" kako se žargonom kaže. Unatoč tome što sam vlasnica 15-tak raznih certifikata, svjesna sam da ima još jako puno toga što moram naučiti - smatra Gordana Bauer, dok se spremna na nove edukacijske, ali i poduzetničke izazove.

Zašto sam poklonila povjerenje Loyalty članstvu Ženskog poduzetničkog centra?

U vrijeme kada sam „zaplivala” u poduzetništvo, nije bilo asocijacija kao što je Ženski poduzetnički centar. Bila sam sama, prepuštena sama sebi, a okruženje je bilo prilično neprijateljski raspoloženo prema privatnom poduzetništvu općenito. Upravo sam zbog toga s velikim oduševljenjem dočekala i prihvatila članstvo u Ženskom poduzetničkom centru. A kada sam shvatila da centar pruža izuzetno snažnu podršku poduzetnicima , da im pomaže i podržava ih, nije bilo dileme da želim Loyalty članstvo - opisuje svoje razloge za dugogodišnje predano i vjerno Loyalty članstvo naša članica Gordana Bauer.

Dođite na BaBIZnjak druženje s domaćicom Gordanom Bauer i poslušajte korisno i zanimljivo predavanje “Znak kako ću s tobom na kraj!”

Naša Loyalty članica Gordana Bauer 27. studenoga domaćica je novog BaBIZnjaka za kojega priprema, uz zanimljivo druženje i poslovni networking posebno predavanje na temu "Znak kako ću s tobom na kraj!"

- Na BaBiznjaku u studenom kojega organiziram zajedno sa Ženskim poduzetničkim centrom upoznat ću nazočne s jednim od najboljih komunikacijskih alata - DISC profilom ponašanja. te pokušati dati odgovore na pitanja zbog čega se neki ljudi ponašaju na određeni način kao i to kako izaći s njima na kraj. Nije važno radi li se o članu obitelji, o prijatelju,  zaposleniku, dobavljaču, klijentu ili poslovnom partner, treba osvijestiti kojem tipu ponašanja mi sami pripadamo, jer sve ono čega smo svjesni, možemo kontrolirati. Ono čega nismo svjesni – kontrolira nas - najavila je Gordana Bauer koja nas očekuje na BaBIZnjak druženju 27. studenoga od 18 sati u prostorijama Partus akademije, Selska cesta 137, mezanin.

Sve prijave za dolazak na ovo zanimljivo druženje i predavanje obavljaju se putem maila na: info@poduzetnica.hr

Facebooktwitterlinkedin