Pod okriljem kreativne i maštovite poslovne mode, pozdravili smo nove Loyalty članice u društvo Ženskog poduzetničkog centra

Svaka dva tjedna (u prosjeku) Ženski poduzetnički centar organizira događanje iz dijapazona svog djelovanja, ponajviše u pravcu poslovnog networkinga i prezentacije usluga i proizvoda naših Loyalty članica i članova, ali i svih onih koji podržavaju naš rad.

No, na navedeni događanjima kako u Zagrebu gdje nam je sjedište, tako i diljem Hrvatske, uvijek su nam dobro došli ne samo nove Loyalty članice i članovi, nego i svi oni koji nas žele bolje upoznati.

Stoga je druženje s predstavnicima branda True i dizajnerom Daliborom Bettijem, Premium partnerom Ženskog poduzetničkog centra i zlatnim sponzorom Kongresa poduzetnica 2020, čiji će sadržaj iduće godine na Dan žena uvelike obogatiti modna revija ovog poznatog kreatora ženske odjeće, bilo odlična prilika za poslovni networking pod okriljem mode.

True ekipa pripremila je "dinamitni" show room u njihovom prodajnom prostoru u Zagrebu, Ilica 54, u prvom redu za novopridošle Loyalty članice Ženskog poduzetničkog centra tijekom kojega su se kroz interaktivnu prezentaciju i razgovor s Daliborom Bettijem bolje upoznale i s njegovim kreacijama, u prvom redu poslovne odjeće uvijek dobro došle svakoj poduzetnici.

Druženje s kreatorom koji broji trideset godina sjajne karijere, djela, inspirativnih sadržaja te koji je sada prva violina branda True, ostavilo je veliki dojam na novoprodišle Loyalty članice Ženskog poduzetničkog centra, željnih upoznati našu asocijaciju i kroz svijet poslovne mode.

- Ovo događanje mi je otvorilo nove vidike poslovnog odijevanja. Smatram da je duh nas samih neprocjenjiv, no kako živimo u svijetu poduzetništva gdje se za uspjeh gledaju i ostali faktori, koliko god možemo bi se trebali prilagoditi, a da zadržimo svoju autentičnost. Kada god budem imala priliku ću upotpuniti svoju garderobu. Dalibor Betti je osoba koja živi svoj san i to mi je prvi znak da vjerujem u ono što bih kupila - ocijenila je naša nova članica Melisa Idrizi događaj na kojemu je sudjelovala i gdje smo joj poželjeli dobrodošlicu u Ženski poduzetnički centar.

Melisa Idriz uspješna je fizioterapeutkinja koja razvija svoje poduzetništvo ističući da je upravo taj karijerni izbor za nju najbolji, uz obavezno druženje, od sada, i kroz projekte Ženskog poduzetničkog centra.

- Smatram i sama da je snaga volje, truda jača od svih zapreka. Pritom imati ljude uz sebe koji razmišljaju isto je tolika moć da se ne moramo bojati ničega. Uspjeh je sve bliže. Svaka od nas je dobra u nečemu, svaka od nas ima svoje klijente, a svaki klijent treba neki oblik usluge. Kada se sve spojimo, pomažemo i drugima i nama samima - ocijenila je ova mlada poduzetnica.

Pozitivne impresije svojim prvim poslovnim networkingom i druženjem pod krovom Ženskog poduzetničkog centra nije skrivala ni poduzetnica Iris Gregić, također naša novopridošla Loyalty članica.

- Za pristupanje vašoj asocijaciji motiviralo me je povezivanje žena u poduzetništvu, s obzirom da sam dosta mlada i da se žene gledaju drugačijim očima nego muškarci zbog čega se moramo više dokazivati u životu, pa je onda lakše ako se međusobno povezujemo i surađujemo. Drago mi je što sam za sudjelovanje kao prvo svoje događanje upravo izabrala ovo uz brand True, jer je sve jako opušteno, pozitivno i zanimljivo. Nisam došla ovdje da "tražim i lovim" poslovne prilike na prvu, koliko da poslušam poduzetnička iskustva drugih žena, njihove aktivnosti i projekte, koji svakako inspiriraju. A i drago mi je da smo pričali o odijevanju, koje je također značajno - opisala je poduzenica Iris Gregić.

- U ovom predivnom modnom okružju odmah sam za sebe našla sako, stvarno je kreativno skrojen i po mom ukusu, tako da sam spojila ugodno s korisnim - druženje pod okriljem Ženskog poduzetničkog centra i naravno uz obilje kvalitetne mode i odjeće koja uvijek dobro dođe svakoj ženi. Jer kvalitetna odjeća uvijek privlači ženu, baš kao što dobri projekti privlače poduzetnice, što definitivno imam u vašoj asocijaciji zbog čega sam vam se i pridružila. Savršeni ste, imate odlične teme za druženja i networking, puno naučimo i naravno puno profitiramo za svoje poduzetništvo - komentirala je naša nova Loyalty članica Helena Rusković.

Ovog ljeta nova Loyalty članica našeg centra postala je i Vesna Međed-Misimi koja je unatoč "gustom" poslovnom rasporedu, pronašla vremena za svoje prvo druženje s nama.

- Drago mi je da sam s vama, odlično mi je sve, a evo - malo sam gledala i poslovnu odjeću i pokušat ću izabrati nešto i za sebe. Mene uvijek malo brinu krojevi, ali sigurna sam da ću i za to naći rješenje. A s druge strane osjetila sam potrebu u svom poduzeničkom životu za grupom ljudi koji prolaze isto što i ja, čije su karijere prožete istim izazovima kao i moja, koji imaju slične poglede na poslovanje kao i ja te mislim da sam to definitivno našla kod vas u centru. Uvijek volim poslušati iskustva i ideje drugih ljudi, te da se i osobno uključim u razmjenu istih, a evo vjerujem da sam to sada i na vašoj adresi našla - smatra poduzetnica Vesna Međed-Misimi.

A uz novopridošle Loyalty članice koje nas tek "otkrivaju", uvijek je zadovoljstvo na našim druženjima pozdraviti i one koje su od početka našeg djelovanja uz nas, poput poduzetnice Dinke Kolar, koja nam iz godine u godinu daruje svoje povjerenje.

- Drago mi je da sam uz vas, s vama, da smo zajedno. To je nešto što je moj sasvim razumljiv poslovni izbor, nakon dana u kojemu obavljaš tisuću zadataka, mučiš tisuću problema, nastojih ih riješiti, kada osjetiš puno stresa - ona dolazite vi na kraju dana s vašim događanjima, uvijek pozitivni, kreativni i poticajni da nikako drugačije niti ne mogu nego da budem stalno uz vas. Uz vaša druženja nam je uvijek lijepo, bez obzira što nas "proganja" u poduzetništvu, tu uvijek nađemo pozitivna iskustva. Dobro se čovjek osjeća u društvu sebi sličnima, jer se možemo dobro razumjeti s obzirom da smo svi na realnom tržištu i dobro poznajemo što i kako ono čini našim karijerama - smatra poduzetnica Dinka Kolar, koja ističe da joj se puno toga svidjelo s potpisom branda True i da definitivno dolazi u kupovinu.

Facebooktwitterlinkedin