Maja Ilčić ušla je u poduzetništvo “radeći” za kćerku – influencericu, da bi na kraju postala i sama poznata u digitalnim sferama

Za poduzetnicu Maju Ilčić (44) iz Zagreba doista u punom smislu riječi vrijedi da je "fajterica". Kako u svom poslovnom, tako i privatnom životu. Nikada nije odustajala u bilo čemu što je radila, te kaže da je upornost njezina najdosljednija karakterna crta. Ova informatičarka po struci, majka i supruga, kaže da je po profesionalnom opredjeljenju - sve što treba. Četiri godine je u poduzetništvu, ali naglašava - počeci su bili u sjeni njezine kćerke Nike Ilčić, jedne od najutjecajnijih influencerica jugoistočne Europe, dok je posljednje dvije godine Maja "izašla" iz sjene veliko tržišnog imena svojeg "podmlatka". Kroz obrt Zlo i naopako tržištu je ponudila cijeli dijapazon usluga i sadržaja te osvojila mnoge klijente.

S razlogom!

- Dugo godina sam se aktivno bavila politikom, no kako je situacija oko moje političke opcije na političkoj sceni postala ne baš jako povoljna, odlučila sam se malo educirati i "prekvalificirati" te pronaći novi put kojim bi kročila kroz životne izazove. Upisala sam PPC akademiju te mi je primarna ideja bila da se bavim online oglašavanjem. U međuvremenu sam završila Londonsku školu odnosa s javnošću gdje sam malo "pojačala" svoje komunikacijske vještine, no na kraju sam završila primarno u influencer marketingu. S obzirom na to da je influencer marketing noviji pojam u svijetu marketinga, s ponosom mogu reći da sam među pionirima koji su shvatili važnost i mogućnost influencera koji su postali važni u formiranju mišljenja svojih pratitelja. Imam još jednu beneficiju vezano za takvu vrstu marketinga, a to je kćerka koja je broj 1. Youtuberica u Hrvatskoj i jedna od jačih influencerica - pojašnjava kako se našla u poduzetništvu naša Loyalty članica Maja Ilčič.

Mnogi smatraju da je okosnica njezinog poduzetništva zajednički rad s upravo s kćerkom Nikom Ilčić, hrvatskom influencericom, no Maja Ilčić već dvije godine iznimno kreativno i hrabro na realnom tržištu gradi svoj digitalni identitet i projekte koje su mnogi prepoznali.

- Moja kćer ima tek 18 godina, a u digitalnom svijetu je postigla jaku puno. Primjerice kroz 4 -5 godina svog rada prikupila je zavidnih 460.000 pratitelja na svojim društvenim kanalima. Upravo je iz tog razloga okosnica mog poduzetništva upravo i jedino moja kćerka, odgovornost koju imam ja kao majka je izuzetno velika, te na sve načine pokušavam ukrotiti "divljanje hormona teenagerice" koja ima neko pokriće biti puna sebe, te paziti što plasira u javni život, jer na žalost, danas će djeca prije poslušati nju nego vlastite roditelje - ocijenjuje Maja Ilčić današnje stanje u digitalnom svijetu, koje je  „osviješteno" za usluge te vrste, no mogućnosti za razvoj  kreativnih pojedinaca, mali timovi, prilagodljivih radnih sredina, poput onoga što ova poduzetnica vodi - uvijek ima.

- Tržište se polako budi i osvješćuje te počinje shvaćati prednosti koji nudi influencer marketing i influenceri. Prošlo je vrijeme tiskanog oglašavanja i reklama na televiziji, jer TV rijetko tko gleda od pripadnika Z generacije. Onaj tko želi uspjeti u poslovanju, mora se isprofilirati i u digitalnom svijetu, jer mladi su naučili sve pitati, provjeriti i donijeti odluku na internetu - savjetuje Maja Ilčić.

No svi koji misle da je do njezinog poslovnog uspjeha bilo lagano doći, naravno da se varaju, bez obzira na "brzinski" uspjeh Nike Ilčić, kako mnogi komentiraju. Prepreka je bilo dosta, ali ustrajnost i hrabrost Maje Ilčić ovdje su bili od iznimne važnosti. No, posebnu potporu dobila je od žena, koje su joj bila najveća snaga u najvećim izazovima.

- Svi znamo s čime se danas bore poduzetnici, stoga bi se radije osvrnula na potpore koje sam dobivala tijekom ostvarivanja mog poslovnog projekta; to su žene koje, ne bi vjerovali, nisu zlice i opake te koje svojim iskustvom i znanjem olakšavaju naše teške dane u koje svi mi padnemo, pogotovo početkom našeg poduzetničkog puta. Motivacija, guranje, tapšanje po ramenu s riječima "bit će sve ok" u pravom trenutku da onaj polet koji te tjera da ipak ideš dalje i ne odustaješ od svojih vizija i snova. Kroz tih par godina upoznala sam zaista mnogo divnih i dragih žena kojima se i ovim putem zahvaljujem na podršci - naglašava naša Loyalty članica.

Upravo snaga potpore žena koju je dobila kroz svoje poduzetništvo, dodatno ju je motivirala da se priključi hvale vrijednom projektu Gentle Day Ambasadorica poduzetnice Dine Vukičević iz Vukovara, u kojemu je Maja Ilčić glavna nositeljica projekta, te prva promotorica.

- Od ožujka sam Ambasadorica jednog od najboljih proizvoda za žene ikada osmišljenog - Gentle Day menstrualnih uložaka. Proizvod kojeg svaka žena mora koristiti hoće ili neće, napravljen od ekoloških materijala s anionskom trakom protiv bakterija, bolova, mirisa...Sam program Gentle Day Ambasadorica zamišljen je da se pomogne ženama steći financijsku neovisnost te da se oslobode klasičnog osmosatnog posla koji ne mora uvijek biti zadovoljavajući. Kroz osobnu i karijernu izgradnju vlastitog tima Ambasadorica mogućnosti su velike, uz odličnu zaradu uz koju postoji mogućnost i dobivanja služenog automobila, ali i brojnih edukacija koje će dobro doći svakoj ženi - pojašnjava ovaj projekt u kojemu je "prva violina" upravo Maja Ilčić, ističući da je doista cilj ovog projekta da žena ženi pruži ruku suradnje i povjerenje te da svojim iskustvima motivirati nove sudionice u projektu da ustraju u ostvarivanju svog cilja.

Zašto sam poklonila povjerenje Loyalty članstvu Ženskog poduzetničkog centra?

Imam samo pozitivne riječ za svoje Loyalty članstvo jer je Ženski poduzetnički centar bio taj koji mi je u život doveo mnogo divnih i krasnih žena s kojima surađujem, komuniciram i družim se. Razmjena iskustva i otkrivanje malih poduzetničkih tajni su pola uspjeha. Loyalty članica sam postala kada sam uvidjela koje prednosti ovaj program ima. I nisam pogriješila - jasna je Maja Ilčić.

Facebooktwitterlinkedin