Dizajner Dalibor Betti: U Hrvatskoj manjka poslovne odjeće za žene

Kako uopće u nekoliko redova teksta staviti presjek trideset godina sjajne karijere, djela, inspirativnih sadržaja koje kreira dizajner Dalibor Betti (51), prva violina branda True, osoba koja je "oblačila" gotovo sve javne osobe hrvatskog političkog i društvenog života, koji postavlja trendove i granice u modi pazeći prije svega na kvalitetu, osobni pristup, inovativnost i upečatljivost stila? Za sebe, kada gleda na tri desetljeća bogatu karijeru, kaže ukratko da je jedina osoba u Hrvatskoj s kojom nije radio Josipa Lisac, jer njezin stil ne podudara dizajnerovim vizijama pa nikada nije niti bio u kreatorskoj suradnji s pjevačicom.

Od ovog proljeća brand True i dizajner Dalibor Betti Premium su partner Ženskog poduzetničkog centra i zlatni sponzor Kongresa poduzetnica 2020, čiji će sadržaj iduće godine na Dan žena uvelike obogatiti modna revija ovog poznatog kreatora ženske odjeće.

A upravo s ciljem da ih bolje upoznamo, True ekipa organizirala je mali, ali "dinamitni" show room u njihovom prodajnom prostoru u Zagrebu, Ilica 54, za nekoliko Loyalty članica Ženskog poduzetničkog centra tijekom kojega smo se mogli više upoznati s Daliborom Bettijem i njegovim kreacijama, u prvom redu poslovne odjeće uvijek dobro došle svakoj poduzetnici.

- Nakon angažmana za modnu kuću Škorpion, dizajnirao sam za Nebo i Linea Exclusive, a zatim i za Estare Culto. True je moj peti brand za koji kreiram. Na ovom brandu aktivno radimo već tri godine, a krenuli smo doslovce iz ničega; odnosno od ideje, radnog prostora, materijala, ljudi koji me slijede i koji su došli sa mnom, a know how smo primjenili u ovom brandu jer znamo raditi sve: odijela, sakoe, kapute, haljine, hlače... na koncu imam iza sebe tridesetak revija i bogato iskustvo kreiranja i muške i ženske odjeće, što se sve slilo u moj sadašnji rad za brand True - opisao je za početak svoj True karijerni "modni" iskorak Dalibor Betti pred okupljenim članicama Ženskog poduzetničkog centra.

Zapitan da nam napravi analizu kvalitete i stila modnog odijevanja poduzetnica i poslovnih žena u Hrvatskoj, Dalibor Betti je jasan - jako veliki broj žena još uvijek ne zna što bi nosilo i kako bi nosilo odjeću.

- Dosta žena je u nedoumici što nositi, što kupiti, za što se odlučiti. Često su na "udaru" tuđeg mišljenja, a zanemaruju svoje, prije svega stavove, potrebe i želje. Pojedine žene previše su pod utjecajem "što će netko reći i što će misliti", kao da je problem u tome da izrazimo vlastiti stil kroz odijevanje koji prati naše želje i potrebe, a ne onih drugih. Stoga bi prvi savjet kojega bi dao ženama prilikom odabira odjeće koju će kupiti bio da poslušaju sebe i svoje želje, da jedino vjeruju sebi i svojem osjećaju kojega imaju kada isprobavaju odjeću, te da ostave "dušebrižnike" sa strane dopuštajući prije svega sebi odabrati komad odjeće kojeg će i onako one nositi. Budite svoje i dosljedne jedino sebi jer ne živite zbog drugih nego samo za sebe - istaknuo je dizajner branda True.

A brand True usmjeren je svojim kreacijama u prvom redu poslovnoj ženi, uvijek ostavljajući dovoljno prostora i za eleganciju i za udobnost. Misija je True branda pružiti ženama odjeću u kojoj će izgledati poslovno, ali lijepo i elegantno. U prodajnom prostoru branda True možete pronaći modele poslovnih i cocktail haljina i kostima, u rasponu od poslovnog do svečanog, hlača, bluza, balonera, suknji po kojima je Dalibor Betti godina poznat domaćoj modnoj sceni.

- Orijentirani smo svojim kreacijama odijevanju poslovne žene jer to rijetki rade danas u Hrvatskoj i na našim prostorima. U prvom redu jer je jako malo kvalitetne poslovne odjeće za žene. Poslovne žene se nemaju gdje obući na našim prostorima. U ponudi su posvuda brojne svečane haljine, svečani kostimi, casual odjeća, ali poslovne odjeće za žene jako je malo ili gotovo je nema. Mnogi niti ne znaju sašiti kvalitetno poslovnu odjeću, recimo sako ili kaput posebice kada je riječ o personaliziranom pristupu kakav mi imamo u True brandu. Ovo je teži put jer nije konfekcija, jer imamo male serije, visoku kvalitetu, šivamo po mjeri i pazimo da klijenti doista iz našeg prostora odu zadovoljni i sretni. Bilo koji od krojeva kojega žene probaju i kupe kod nas, mi doista prekrajamo da bude u sklopu figure koju žena ima. Šijemo tako da joj pristaje i prekrajamo dok se to ne dogodi - pojasnio je Dalibor Betti, a dojmovi ne samo njegovim viđenjem domaće mode, nego i kreacijama nisu skrivale niti Loyalty članice Ženskog poduzetničkog centra nazočne na druženju s brandom True.

- Na druženju u gostima kod brenda "True" bilo mi je jako zanimljivo. Dalibor Betti i njegove suradnice su nas lijepo ugostile, a posebno me se dojmilo Daliborovo iskreno predstavljanje svoga (modnoga) poslovnoga puta i vlastitog brenda. Imali smo priliku čuti i par modnih savjeta od kojeg bi posebno izdvojila onaj da mi, žene, u odabiru vlastite poslovne garderobe trebamo slušati samo sebe, no i da se moramo znati prilagoditi poslovnoj ulozi u kojoj jesmo. Veselje na kraju za sve nas bilo je isprobavanje novih modela haljina, sakoa, hlača, suknji i bluza, a "pala" je i neka kupovina - iznijela je svoje dojmove naša Loyalty članica Ivana Kraljić, vlasnica agencije Ikigai KI Komunikacije d.o.o.

Njezine dojmove dijeli i poduzetnica Željka Margić Smiljčić, vlasnica putničke agencije WENS TRAVEL d.o.o.

- Druženje je bilo ugodno, Dalibor Betti je gospodin s iskustvom, bilo je lijepo za promjenu malo razgovarati o modi, o ležernijim temama. Prekrasne haljine, dobro društvo, divni domaćini, ponovilo se - jasna je ova naša Loyalty članica oko dojmova s nedavnog druženja uz brand True poslovne odjeće za žene.

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin