Uz našu Loyalty članicu Mirelu Ilenić kroz lipanjski BaBIZnjak upoznali smo se s premium domaćim kozmetičkim brandom Skinfinity

U prekrasnom ambijentu prodajnog prostora prvog hrvatskog premium kozmetičkog branda Skinfinity, u zagrebačkoj Tkalčićevoj ulici, direktorice Mirele Ilenić, naše Loyalty članice, održali smo posljednji BaBIZnjak u proljetnom dijelu godine.
Naše uobičajeno mjesečno networking druženje u nazočnosti dvadesetak članica Ženskog poduzetničkog centra protekao je u ozračju predstavljanja branda Skinfinity – kozmetičkih proizvoda za njegu kože lica i tijela koji sadrže prirodne biljne sastojke, te proizvode se u vlastitom pogonu.

Zbog poslovnog puta, idejna začetnica branda Skinfinity Mirela Ilenić nije nam mogla osobno ispričati svoju priču o uspješnom poduzetničkom putu, ideji, konceptu i svakodnevnim izazovima, no njezine suradnice Danijela i Martina, potrudile su se članicama Ženskog poduzetničkog centra dočarati svijet ovog premium proizvoda koji može bez ikakve zadrške stati rame uz rame poznatim svjetskim brandovima, iako je "iz malene Hrvatske."

- Koncept našeg prostora podijeljen je u dva dijela, prednji i stražnji. U prednjem će biti svi proizvodi i cijene, dakle klasičnog koncepta, a u stražnjem obavljamo regled kože i pružamo našim kupcima

savjete kako bi lakše odabrali proizvod koji odgovara određenom tipu kože i lica i tijela. Naši proizvodi imaju cijeli niz aktivnih komponenata koji mogu zadovoljiti sve tipove kože i potrebe za njezinom njegom, stoga nam je drago da su se danas kod nas okupile i članice Ženskog poduzetničkog centra kako bi nas bolje upoznale  - pojasnila je okupljenim na BaBIZnjaku Danijela Marović, voditeljica prodaje Skinfinity branda.

U svakom kutku Skinfinity prodajno prezentacijskog prostora u kojemu smo održali BaBIZnjak osjeća se atmosfera luksuza po čemu je ovaj brand prepoznatljiv. Skinfinity ima decentnu, a opet modernu, vrlo vizualno dopadljivu ambalažu i identitet, uz iznimnu kvalitetu samog proizvoda, zbog čega bi svaka žena sasvim opravdano poželjela imati ovu kozmetičku

liniju u svojoj kupaonici. Cijene pristupačne i dostupne svakom džepu dodatni su plus koncepu kojega je osmislio i lansirao na tržište prije godinu dana Skinfinity tim.  A što nisu propustile s oduševljenjem zamijetiti i sudionice našeg lipanjskog BaBIZnjaka.

- BaBIZnjaci su savršena poduzetnička događanja za sve one koji žele predstaviti svoje proizvode, usluge, poslovne aktivnosti, kao Skinfinity branda na lipanjskom okupljanju. Posebno mi se sviđa što osim što domaćica ili domaćin BaBIZnjaka predstavlja sebe i svoje proizvode ili usluge, svi sudionici BaBIZnjaka također mogu prezentirati ono što rade, čime se bave, na što su fokusirani na realnom tržištu. To su događanja koja pružaju nove poslovne prilike, mogućnosti za suradnju, dodatno povezivanje i osnaživanje zajedničkog rada. Uz tipično ženskom okružju, prožeto poduzetničkim entuzijazmom, mislim da je ovo prilika koju svaka članica i član Ženskog poduzetničkog centra treba iskoristiti - komentirala je naša Loyalty članica Petra Martinko, vlasnica i direktorica Centra za edukaciju stranih jezika "Latina". 

Koncept BaBIZnjaka, kao i sadržaj lipanjskog Skinfinity druženja svidio se i našoj novopristigloj Loyalty članici Irini Malogorski, vlasnici obrta Office, koja je prvi puta bila s nama na ovakvoj vrsti događanja Ženskog poduzetničkog centra. 

- Prvi puta sam s vama na BaBIZnjaku i sve mi se od početka do kraja svidjelo. Za prezentaciju poduzetničkih usluga i proizvoda jako je važan networking, a ovakva druženja to upravo pružaju. Jako mi je ugodno, upoznala sam puno zanimljivih članica, smatram da je ovo od velike koristi i za moj poduzetnički poduhvat jer ga mogu predstaviti, ali i doći do potencijalnih klijenata - ocijenila je Irina Malogorski svoj prvi BaBIZnjak kojemu je kao Loyalty članica nazočila.

Po prvi puta na BaBIZnjaku je bila i Ksenija Slovenec, vlasnica i direktorica tvrtke Axa Adriatica d.o.o, koja je samo dan ranije postala i naša nova Loyalty članica. S iznimnim dojmovima upoznala se s ovim našim networking projektom, kojemu je u lipnju domaćin bio brand Skinfinity.

- Prvi dojam je odličan. Sve žene koje sam upoznala dolaze iz različitih područja poduzetništva, a opet iznimno zanimljivih i korisnih, uz puno mogućnosti za zajednički rad i suradnju. Smatram da možemo stvoriti odličnu sinergiju među nama. Ženskom poduzetničkom centru privukla me je pozitivna energija, volja za radom, posebice zajedničkim i jedno konstruktivno ozračje koje nam svima treba. I radujem se što ću biti i nadalje uz vas - istaknula je poduzetnica Ksenija Slovenec.

Valentina Sumpor, vlasnica obrta Sanagravida, nedavno je ušla u poduzetničke vode, a prvo što je za sebe napravila bilo je Loyalty članstvo u Ženskom poduzetničkom centru i sudjelovanje na našim projektima, među kojima su i BaBIZnjaci. I ističe - nije pogriješila sa svojim poslovnim odabirom.

- Žao mi je da se s ovakvim aktivnostima povezivanja žena nije krenulo u Hrvatskoj i ranije, jer je ovo izvrstan pristup da se žene nađu jedna uz drugu, sa zajedničkom misijom suradnje, u kojoj žena ženi nije vuk. Meni je ovo predivno, želja mi je da i sama budem dio poduzetničke zajednice u kojoj ćemo jedna drugoj biti potpora, da

zajedno rastemo i razvijamo se i prije svega jačamo jedna drugu kao najveći oslonac, a što ovakve aktivnosti definitivno pomažu i usmjeravaju - drži poduzetnica Valentina Sumpor.

S njezinim mišljenjem slaže se i naša Loyalty članica Marina Obradović, vlasnica branda Priče jedne kuhače.

- Ova događanja za mene su apsolutni pogodak u razvoju poduzetništva, plasmanu i prezentaciji usluga i proizvoda. Da budem jasnija - treba biti poduzetnička posvuduša, biti nazočan na događanjima poput ovih i tražiti načine suradnje, ali i plasmana onoga što radimo. Zato i volim BaBIZnjake te im se odazivam kad god mogu jer su iznimno korisni ne samo za moje poslovanje, nego i mene osobno, kao sada kada sam upoznala i brand Skinfinity - ocijenila je Marina Obradović.

 

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin