Zbog čega je Loyalty članstvo našeg centra najbrže rastući način za prodaju poduzetničkih usluga i proizvoda?

Dok razvijene ekonomije svijeta bilježe sve veći udio plasmana i prodaje "iz naslonjača" poduzetičkih usluga i proizvoda, odnosno putem digitalnih platformi, trendovi na hrvatskom tržištu pokazuju drugačije afinitete. Hrvatski kupac još je uvijek tržišno tradicionalno orjentiran - traži izravan kontakt u prodaji, izravnu mogućnost upoznati proizvod ili uslugu koje kani koristiti, osobno se upoznati s onim na što želi potrošiti novac.

Jedan je to od razloga zbog čega smo, kreirajući Loyalty program Ženskog poduzetničkog centra, o kojemu više možete pročitati OVDJE, radi što učinkovitije promocije i prodaje proizvoda i usluga naših VIP članica i članova, oslonili i na digitalne i na fizičke kanale tržišne aktivnosti.

Rezultat - među više od 2.300 članica i članova koliko ih brojimo od osnutka 01. siječnja 2016. godine, čak dvije trećine naših Premium partnera, sponzora te VIP članova koriste Loyalty program za bolju tržišnu prepoznatljivost, prodaju i promociju svojih aktivnosti, usluga i proizvoda. A učinak kojega žele ne izostaje, što potvrđuju iz godine u godinu nastavkom suradnje sa Ženskim poduzetničkim centrom u ovom segmentu našeg djelovanja kao najvećom nevladinom i nepolitičnom asocijacijom ne samo Hrvatske, nego i jugoistočne Europe s cijelim nizom sadržaja, projekata i aktivnosti na promicanju poduzetništva, posebice žena.

Napose i na učinkovitoj prodaji poduzetničkih usluga i proizvoda, te povećanju profitabilnosti tvrtki i obrta naših Loyalty članica i članova.

- Rad Ženskog poduzetničkog centra pratila sam na društvenim mrežama te sam se sredinom 2018. godine odlučila učlaniti radi umrežavanja i podrške. Kada krenete u poduzetništvo, izuzetno je teško ukoliko se ne okružite poduzetnicima. Ljudi, čak i obitelj i prijatelji, ne mogu razumjeti vaše izazove i ne mogu vam pomoći kada nemaju takvog iskustva. Stoga sam odlučila pronaći sve koji govore mojim, poduzetničkim jezikom, što se pokazalo i korisnim i zabavnim. Posebno me veseli nova poduzetnička klima koja se stvara između poduzetnika i sve češće dobivam ruku uzajamne podrške i pomoći na koju rado odgovaram. Najbolje što se dogodilo jest što sam stekla i prave prijateljice. Česta druženja članica su izuzetno zabavna i vesele me, a osim što se bolje upoznajemo međusobno, svaki put nas je sve više. U poduzetničkim vodama sam vrlo brzo shvatila da vam nitko ne može pomoći sa savjetima, promocijom i podrškom kao poduzetnica, što sam ovdje i dobila - opisuje svoje impresije Loyalty članstvom vlasnica branda Priče jedne kuhače Marina Obradović.

- S obzirom na veliku količinu pozitivne energije i poduzetničkog duha koje sam imala prilike vidjeti već na prvom druženju, članstvo u Ženskom poduzetničkom centru me je privuklo na prvu. Čvrsto vjerujem kako je za uspješnost u poduzetništvu bitan faktor podrške, networka i brainstorma koji čak i malu i običnu ideju mogu pretvoriti u uspješan poslovni pothvat. Odlična organizacija, osjećaj stručne i prijateljske podrške ostalih članova te uvijek zabavna i nadasve produktivna network i brainstorm događanja su ono što je karakteristično za Ženski poduzetnički centar i što meni kao poduzetnici pomaže da svakodnevno razvijam svoju poslovnu priču - komentirala je naša Loyalty članica iz Siska Ana – Marija Špicnagel Ćurko

- Loyalty članica sam sada već godinu dana, smatram da se jako puno može naučiti iz razmjene iskustava sa osobama koje su u biznisu iskusnije od mene. Upravo ta, nekada i neformalna druženja obogaćuju naš poslovni duh i rađaju se nove poslovne ideje - komentirala je svoje Loyalty povjerenje Ženskom poduzetničkom centru Antonija Tretinjak, vlasnica kozmetičkog salona De Luxe iz Zagreba.

- Osobno nisam sklona podjelama na muško – žensko poduzetništvo. Ako već moram raditi neke podjele onda je to kod mene na one koji su sposobni i na one koji to nisu, na one koji žele raditi i na one koje ne žele, na one koji imaju hrabrosti i vjere u svoje snove i oni koji to nemaju. Svejedno mi je da li je to žena ili muškarac, jak si ako imaš hrabrosti odvažiti se u bilo čemu što te raduje. Ali je činjenica da se žene kod nas premalo cijene, a previše rade jer imaju i kućnu smjenu i to je razlog što organizacije poput vaše privlače toliki broj ljudi. Samo zajedničkim trudom i radom možemo napredovati i poduzetništvo dići na viši nivo - opisala je razloge svog Loyalty povjerenja Ženskom poduzetničkom centru Kata Barišić.

- U Ženskom poduzetničkom centru sam upoznala dosta žena poduzetnica koje su me motivirale i od kojih sam dosta naučila što mi je dalo dodatnu snagu i želju da nastavim s radom koji sam zacrtala od prvog dana. U ovih pola godine sam uz vas vidjela da se je isplatilo polako graditi svoj frizerski salon te da je to jedini ispravni put. Isto tako, uz vas, vjerujem kako ću dobiti još niz novih ideja koje će poboljšati poslovanje frizerskog salona Danu - ističe naša Loyalty članica Tanja Ana Kaužljar.

- Smatram da je povezivanje tj. networking jako važan za poduzetništvo. Dobila sam preporuku da se svakako uključim u rad Ženskog poduzetničkog centra i za sve vaše sadržaje, što sam osobno i iskusila te mi je drago da sam poslušala preporuku. Osjetila sam dobru i konstruktivnu energiju, vrlo ste aktivni, imate puno članica i članova, stalno nešto radite, organizirate i želim biti dio vašeg sustava. Mislim da poduzetnici moraju biti među ljudima, komunicirati, prezentirati sebe i svoje poduzetništvo, a loyalty članstvo to upravo pruža - ocijenila je naša Loyalty članica Tanja Kranjc Svetlić, direktorica tvrtke Integra znanja d.o.o.

- Smatramo kako nam članstvo u Virtualnom ženskom poduzetničkom centru donosi mnoga nova poznanstva te savršeno povezuje poduzetnice koje imaju žarku volju i želju za radom. Osim toga, otvara vrata za nove suradnje, razmjenu dosadašnjih iskustava i borbi, ali i priliku da jedni od drugih učimo i zajedno rastemo u poslovnom svijetu - ističu partnerice i vlasnice iz petrinjske tvrtke Nas pet - naše Loyalty članice: Maja Puškarić, Tanja Mosler i Biserka Vidnić, uz koje rade i Ana-Marija Kireta Puškarić te Antonija Vuk.

- Kao prvo privukla me Sanela Dropulić, direktorica Centra kao osoba koja ima sličnu viziju posla mojoj: red, rad i disciplina na ženski način. Centar mi je pružio niz prilika da upoznam ljude iz drugih grana businessa, umrežavanje je prioritet za uspješan posao. Družimo se, educiramo, zabavljamo, surađujemo i svaki dan napredujemo - opisuje svoje razloge za povjerenje Loyalty članstvu poduzetnica Ines Ban - Kolić, vlasnica tvrtke tvrtke Elvirtus d.o.o.  iz Zaprešića.

- Ja rado podržavam sve što ima veze s poduzetništvom. Između ostalog divno mi je biti u društvu toliko različitih žena, uvijek volim razmjenjivati iskustva, a druženja Ženskog poduzetničkog centra su prava prilika za to, a bit ću i skroz iskrena – imate originalne ideje što se tiče organizacije druženja i izleta. Ovdje imam priliku upoznati i družiti se s mnoštvom divnih žena, a sve nas povezuje isti cilj – želimo uspjeti!- ističe naša Loyalty članica Gordana Kadoić, vlasnica tvrtke Adria Corporate Education d.o.o.

- Mislim da je networking jako važan u poslu. Umrežavanje, izmjenjivanje ideja, potpora, zajedništvo, edukacija, motivacija, pogotovo ako se radi o malim i srednjim poduzetnicima, koji često rade ili od kuće ili u manjim okruženjima.
Moramo živjeti otvoreni prema svijetu i drugima, prilike su sugdje oko nas i ovo je jedan od načina kako im se otvoriti. Veselim se daljnim akcijama i druženjima - opisala je svoje Loyalty iskustvo Maja Komadina, naša Loyalty članica iz Rijeke.

- Prvo sam vas „špijunirala“ na Facebooku, a kad mi je prijateljica rekla da je vaša članica i da idete na izlet, odmah sam se prikrpala i ostala do danas. Srela sam i upoznala krasne poduzetnice, s nekima se nada da ću ostvariti i suradnju. A u tome je i bit Centra, zar ne? - ističe svoje Loyalty povjerenje Doris Kunkera koja je s nama već tri godine.

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin