Deset godina marljivog poduzetničkog rada Loyalty članice Antonije Tretinjak okrunjenih velikim povjerenjem klijenata

Malo se poduzetnica može pohvaliti s tako malo godina "starosti" i puno godina poduzetništva kao naša Loyalty članica Antonija Tretinjak koja je po struci majstor kozmetičar. U svom je životu izbrojala 37 godina, ali i dva desetljeća radnog staža u struci. I ove godine zaokružila veliki jubilej - deset godina vlastitog poduzetništva i vlasništva kozmetičkog salona De Luxe iz Zagreba.

- Uvijek sam imala veliku želju za učenjem i usavršavanjem u struci, na otvaranje samostalnog salona sam se odlučila u trenutku kada sam shvatila da takve moje ambicije ne prepoznaju poslodavci i ne pružaju mi podršku u tome. Možda baš iz tog razloga ja danas u ulozi poslodavca nastojim poticati svoje kolegice/ djelatnice da razvijaju svoje interese i usmjeravat ih na jedan oblik cjeloživotnog obrazovanja jel smatram da je to izuzetno bitno kako ne bi upali u monotoniju na radnom mjestu - ističe svoje početke u poduzetništvu naša Loyalty članica i vlasnica salona De Luxe koji se bavi cjelovitom njegom lica i tijela, tu se ubrajaju i razne vrste masaža, depilacije, njega stopala, manikura, mezoterapija...

U De Luxe salonu posebno su ponosni na tretmane po kojima su prepoznati među svojim klijentima već deset godina. 

- Možemo pohvaliti da smo među svega nekoliko salona u Hrvatskoj koji imaju u svojoj ponudi određene sadržaje kao što su biostimulacija tijela u borbi protiv viscelarne masnoće, Cryo21 kriolipoliza za lice i tijelo koja nije vakumska, pa je samim time i bez kontraindikacija, Oxyendodermia tretmani kisikom, Ioniterm tretmani tijela...Često volim reći da smo mi pravi kozmetički salon. Danas na tržištu ima puno salona koji se zovu kozmetički, ali su svojom ponudom bazirani na trepavice, nokte, obrve i otvaraju ih oni koji u tome vide poslovnu priliku ili imaju samo neki tečaj ili osposobljavanje za određeni segment takve ponude. Ja kao netko tko stvarno voli taj posao i tu struku i zapošljavam isključivo kozmetičare sa završenom školom te nakon toga puno ulažem u njihovo usavršavanje. Ljudi zaborave da je koža najveći ljudski organ, ona ima moć regeneracije, ali nestručnim radom moguće je napraviti i trajna oštećenja - jasna je vlasnica salona ističući da je dodatna prednost velike prepoznatljivosti De Luxea na tržištu i činjenica da se ističu stručnim i školovanim kozmetičarkama, uporabom visoko kvalitetne kozmetike, kao i strogom poštivanju protokola rada.

Sasvim razumljivo, većina klijenata ovog salona su žene, ali rado ističu i da im sve češće dolaze muški klijenti sretni što u ponudi De Luxea mogu izrabrati veliki dio tretmana namijenjenih i muškoj koži. A sve je zaokruženo velikim jubilejom 06. prosinca kada salon slavi deset godina poduzetništva odnosno poslovanja.

- Moram priznati da je tih prvih deset stvarno proletilo. Ali ste me evo naveli da se prisjetim i početka koje nikad ne treba zaboraviti. Ja sam imala jasnu viziju kakav salon želim i znala sam točno šta neću nikada dopustiti. Drago mi je da sam u tim osnovnim načelima poslovanja ostala dosljedna svih ovih godina. Svojim najvećim uspjehom smatram to što ljudi koji prvi put uđu u salon kažu da se u njemu osjeti pozitivna atmosfera, a to je odraz pravog timskog rada. Naravno da sam ponosna na kvalitetu i prepoznatljivost koju salon ima, ali sve to bilo bi nista bez zadovoljnih djelatnika koji to omogućuju - ističe Antonija Tretinjak.

No uvijek se postavlja pitanje koliko hrvatsko tržište ima sluha i razumijevanja, te želje koristiti beauty usluge, posebice jer su ove vrste sadržaja ipak pod oznakom "luksuza".

- Kroz sve godine radnog iskustva sam sigurna da je ipak nazočan čimbenik prioriteta. Tko želi naći će i način. Ipak smo mi žene majstori u tome da osiguramo financijska sredstva za naše male radosti. Hrvatice se vole njegovati, to je sigurno. Nekada je možda teže pronaći i odvojiti vrijeme za sebe. Kao što sam već spomenula, većina klijenata su žene, ali je vidljiv veliki porast muških korisnika naših usluga. Kretanje potražnje usluga ovisi i o godišnjem dobu. proljece i ljeto donose veći broj depilacija i pedikura, anticelulitnih tretmana. Sada tokom zime više radimo upravo one tretmane koji se ne smiju raditi tokom ljeta kao što su jaki kemijski pilinzi protiv hiperpigmentacija, ožiljaka ili bora,laserski tretmani hiperpigmentacija ili tretmani trajnog uklanjanja dlačica. Postoje i tretmani koju su uvijek aktualni kao što su tretmani regeneracije kisikom. Zao mi je jedino sto mali broj ljudi ima navike redovnih masaža, te se na to odlučuju tek kada se pojave određeni problemi, a tako nešto bi nam trebalo biti u rasporedu idealno jednom tjedno barem masaža leđa - pojašnjava poduzetnica Antonija  Tretinjak.

Ne skrivajući osmijeh s lica ponosna je na svojih deset godina poduzetništva, koje je prošla iznimno hrabro i radišno, iako mnogi misle da rezultati u ovoj branši dolaze preko noći. No, naporan rad i velika disciplina odgovor su na putu prema uspjehu, pa tako i iznimnih deset godina rada salona De Luxe, što su uvelike prepoznali i brojni klijenti.

- Mnogi koji ne poznaju poduzetništvo kažu: Blago tebi - ti radiš za sebe! Blago mi je jer imam dobro posložen posao koji volim i da sam tip osobe kojem ništa nije teško. Ono drugo je da ste poduzetnik 24sata na dan, sedam dana u tjednu. U prosjeku 10 sati dnevno provodim u salonu, a ostatak radnog dana koristim za rješavanje “papirnatog”dijela poslovanja koje isto sama obavljam. Tu su još obaveze koje imam u Udruženju obrtnika grada Zagreba kao pročelnik za kozmetičare i dani su jednostavno nekada prekratki. Sve su to slatke muke - osvrnula se na svoju karijeru "sama sebi šefica" vlasnica salona De Luxe, koja nikada ne miruje - radom i idejama.

Stoga je sasvim razumljivo i planova za još "milijun poduzetničkih godina" koje će doći - jako puno.

- Osnovno je zadržati standard kvalitete, te ga obogatiti još inovativnijim pristupom. Zadovoljna sam načinom na koji se do sada posao razvijao te bi bila sretna da i dalje imamo takav rast - zaključuje naša Loyalty članica Antonija Tretinjak.

Zašto sam poklonila povjerenje Loyalty članstvu Virtualnog ženskog poduzetničkog centra?

- Loyalty članica sam sada već godinu dana, smatram da se jako puno može naučiti iz razmjene iskustava sa osobama koje su u biznisu iskusnije od mene. Upravo ta, nekada i neformalna druženja obogaćuju naš poslovni duh i rađaju se nove poslovne ideje - komentirala je svoje Loyalty povjerenje Virtualnom ženskom poduzetničkom centru Antonija Tretinjak, vlasnica kozmetičkog salona De Luxe iz Zagreba.

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin