Zadovoljni klijent je najbolja potvrda uspješnog poduzetničkog rada i reklama poduzetničkog angažmana

Dva su osnovna razloga zbog kojih se naša Loyalty članica Tanja Ana Kaužljar, vlasnica frizerskog salona Danu iz Zagreba odlučila za poduzetništvo. Prvi je velika želja i vizija frizerskih usluga u cilju ljepote i zdravlja, što je i današnji moto salona: „Samo zdrava kosa može biti lijepa“.

- Taj cilj je zahtjevu uporabu proizvoda vrhunske kvalitete, ali uz prihvatljive i pristupačne cijene frizerskih usluga. Drugi, malo teži razlog, koji me je samo dodatno motivirao je majčinstvo. Svima je poznato da u frizerskim salonima pretežno rade žene i majke, pa je mladim djevojkama koje planiraju obitelj i djecu teško zadržati posao u struci. Slično je bilo i meni pa sam se odlučila svoj život preuzeti u svoje ruke. To životno iskustvo mi i danas daje snagu i motivaciju da se brinem za svoje radnice, bilo da već imaju svoje obitelji ili ih planiraju. Iako je zadnjih 17 godina bilo dosta teških dana, nije mi žao što sam se odlučila na taj korak - priča svoje poduzetničke početke vlasnica frizerskog salona Danu.

Do današnje karijerne točke, Tanja Ana Kaužljar stigla je nakon završene srednje trgovačke škole te osposobljavanja za frizerku u Ludwigshafenu u Njemačkoj, gdje je i rođena 1972. godine.

- S frizerskim uslugama bavim se od 1991. godine, a nakon više od pet godina radnog iskustva u frizerskom salonu i stručnog usavršavanja 1998. godine dobivam zvanje majstora frizer. U poduzetničke vodama sam od 2001. godine. Znanje srednjoškolskog obrazovanja koristila sam nekoliko godina dok sa ima maloprodaju u salonu, a sve u cilju kako bih svojim klijentima osigurala visokokvalitetne proizvede za njegu kose i izvan salona. U svakom slučaju frazerstvo sam zavoljela od malih nogu i to moja životna profesionalna orijentacija - priznaje ova poduzetnica čiji frizerski salon danas osim osnovnih usluga šišanja žena i muškaraca te izrade frizura, primjenjuje i suvremene tehnike bojanja te izrade svečanih frizura.

- Ponosne smo zbog toga što su sve radnice prošle više tečajeva za te usluge te se i dalje educiramo tako da slobodno mogu reći kako u ovom salon postoji cjeloživotno obrazovanje. Ono na što smo još ponosni su pranje kose i masiranje kose te opuštanje naših klijenata kako bi iz salona izašli zadovoljni i opušteni. Naša vizija je suvremena i moderna frizerska usluga po dostupnim cijenama i to je ono što nas čini drugačijima od konkurencije. U frizerskom salonu Danu želimo da svi naši klijenti budu zadovoljni. Zbog toga se kontinuirano educiramo i pratimo svjetske trendove, sam prostor je suvremeno uređen i ugodan za boravak te je svaka naša radnica u potpunosti posvećena našim klijentima. U frizerskom salonu danu smatramo da je zadovoljan klijent najbolja potvrda našeg rada i reklama - naglašava Tanja Ana Kaužljar. I u šali dodaje kako su klijenti frizerskog salona Danu svi kojima treba frizura u dobi od jedne do 99 godina starosti.

Klijenti imaju brojne i različite želje, a najvažnije je svima udovoljiti visokom kvalitetom rada, usluge i sadržaja.

- Nudimo frizure od klasike do najnovijih tehnika šišanja i bojanja, izrade svečanih frizura. S obzirom da jednom godišnje odlazimo u Barcelonu na stručno usavršavanje, naši klijenti željno iščekuju naš povratak da bi mogli to prezentirati na njihovoj kosi posebno mlađa populacija - pojašnjava naša Loyalty članica sretna što je nakon svih ovih godina poduzetništva, biti sama sebi šefica najbolji karijerni izbor kojega je za sebe mogla odabrati.

A i planova za budućnost ne manjka kod ove kreativne i marljive poduzetnice.

- Frizerski salon Danu ima kratkoročne i srednjoročne planove za budućnost. Kratkoročni se odnose na osiguranje poslovanja sa 6 radnica. Srednjoročni planovi se odnose na proširivanje poslovanja na stručne edukacije, pa možda, ako dođe bolja poslovna klima u Hrvatsku, otvaranje još jednog frizerskog salona - najavljuje Tanja Ana Kaužljar.

Zašto sam poklonila povjerenje Loyalty članstvu Virtualnog ženskog poduzetničkog centra?

- U Virtualnom ženskom poduzetničkom centru sam upoznala dosta žena poduzetnica koje su me motivirale i od kojih sam dosta naučila što mi je dalo dodatnu snagu i želju da nastavim s radom koji sam zacrtala od prvog dana. U ovih pola godine sam uz vas vidjela da se je isplatilo polako graditi svoj frizerski salon te da je to jedini ispravni put. Isto tako, uz vas, vjerujem kako ću dobiti još niz novih ideja koje će poboljšati poslovanje frizerskog salona Danu - ističe naša Loyalty članica Tanja Ana Kaužljar.

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin