Ostanak bez posla za našu Loyalty članicu Katu Barišić bio je početak iznimno uspješnog poduzetništva

Veliko zalaganje donosi i velike rezultate

Finale nedavnog izbora Turističke inovaciju godine, zbog iznimno sadržajne, kreativne i prije svega futurističke aplikacije Zagreb Time Travel našoj Loyalty članici Kati Barišić (38) samo je još jedna stepenica u iznimnom poduzetničkom uspjehu kojega gradi.

Najnoviji uradak iz kreativne kuhinje poduzetnice Kate Barišić - aplikacija Zagreb Time travel korisniku / turistu omogućuje razgledanje grada u obliku igre u kojoj se urbane atrakcije predstavljaju kao putovanje kroz vrijeme u kojem su vodiči poznate žene iz povijesti Zagreba (Manda, gđa Šenoa, kumica Barica, vještica Barica Cindrek, književnica Marija Jurić Zagorka, književni lik Dora Krupićeva, Crna Kraljica itd.) Igrači sakupljaju bodove rješavajući povijesne pitalice i zanimljive zagonetke učeći pritom o gradu kroz igru. Moći će snimiti i atraktivne fotografije s povijesnim likovima i jedinstvenim zagrebačkim pozadinama koje mogu dijeliti na svojim društvenim mrežama te tako postati promotori našega grada i animirati svoje prijatelje da i oni posjete našu prekrasnu zemlju.

Za aplikaciju je osvojila cijeli niz nagrada i priznanja poput nagrade Grada Zagreba na Startup-u, prvu nagradu  u kategoriji Poduzetništvo na natječaju Mojzabastart 2017  g., potporu Turističke zajednice grada Zagreba, a bila je i finalistica u natječaju Pokreni nešto stvoje te na Zagreb Connectu.

A sve je krenulo prije osam godina kada se naša Loyalty članica odlučila na poduzetništvo. Ova diplomirana ekonomistica svoju je poduzetnost i kreativnost "testirala" kroz digitalnu platformu i projekt PokloniMe - prvi hrvatski web shop za prodaju iskustvenih i personaliziranih poklona za sve prigode, svakog slavljenika i svaki budžet. Ovaj brand vrlo se brzo pokazao iznimno kreativnim, te okitio i Zlatnom nagradom za doprinos i inovaciju u web poslovanju 2011. godine.

- PokloniMe priča je počela prije osam godina, kada sam ja, “srećom”, zbog recesije dobila otkaz tako da sam krenula u poduzetništvo motivirana čistom egzistencijalnom potrebom. Krenuli smo s puno ljubavi i volje, a već nakon dva tjedna nakon lansiranja www.poklonime.hr dobili smo ohrabrenje i potvrdu struke da smo na pravom putu u obliku ‘Zlatne nagrade za doprinos i i inovaciju u web poslovanju’. Vidjeli smo da na tržištu postoji potreba, detaljno anketirali i analizirali želje kupaca, istražili svjetske trendove i odvažili se. U to doba je krenula i kriza, tako da se zapravo sve idealno poklopilo jer su nam zbog krize inicijalni troškovi bili manji nego što je to slučaj danas. Nedavno sam otvorila još jednu tvrtku za novi Startup Zagreb Time Travel koji smo pokrenuli tako da se sad pod moderno zovem serijska poduzetnica - opisuje Kata Barićić dodajući da joj je vizija  biti broj 1. i ‘Top of the mind’ hrvatskog potrošača u segmentu poklanjanja.

- Želimo da svaki Hrvat/Hrvatica kad pomisli na poklon odmah kaže (po mogućnosti naglas), ‘idem na PokloniMe tamo ću sigurno naći nešto savršeno baš za Nju/Njega.’ Našim kupcima nudimo ful customer service od predlaganja, podsjećanja na prigodu, besplatnog pakiranja i besplatne dostave za cijelu RH. Mali brat, kako ga od milja zovemo, Zagreb Time Travel službeno je lansiran prije nekoliko mjeseci. To je prva digitalna turistička tura Zagrebom koja najbolju ponudu i znamenitosti grada prezentira turistima kao putovanje kroz vrijeme, oživljavajući povijesne događaje i likove uz pomoć suvremenih tehnologija proširene (AR) i virtualne stvarnosti (VR). Projektom se želi pokazati da se i u Hrvatskoj kreativnošću, predanim radom i trudom može uspjeti i da se vaši snovi mogu ostvariti. Djeca školskog uzrasta, kojima je aplikacija također namijenjena, na jedan zabavan, interaktivan i tehnološki suvremen način mogu učiti o povijesti svojega grada i domovine - jasna je ova poduzetnica s još jasnijom vizijom što želi sa svojim poduzetničkim projektima.

U uspjeh ne sumnja jer kako ističe, uvijek se trudi osluškivati tržište i kupce te ponuditi samo vrhunski doživljaj i iskustva, koja i osobno testira kako bi bila sigurni u visoku kvalitetu svoje ponude. 

- Virtualna i proširena stvarnost mijenjaju lice tradicionalnog turizma, ali pružaju i nove mogućnosti za povezivanje s posjetiteljem jer kroz ovakvu interaktivnu turu grad na turista ostavlja snažniji dojam, lakše se uči o destinaciji putem igre, te se povećava želja za duljim boravkom u mjestu, a samim time povećanom potrošnjom. Naši su klijenti svi koji žele usrećiti svoje najdraže jer nudimo poklone od krštenja, krizme, vjenčanja, godišnjica, Božića, rođendana ili kad nešto zgriješite pa kupite Just because poklon. PokloniMe.hr kupcima nudi full customer service, od toga da na jednom mjestu mogu pronaći preko 600 super ideja za svoje najdraže ili poslovne partnere, zatim ih podsjećamo na njihove važne nadolazeće prigode, odabrani poklon predivno besplatno zapakiramo i dostavimo besplatno u roku 24h ili čak u istome danu za Zagreb ako je potrebno. U današnje vrijeme kada ljudi više nemaju vremena za lutanje shopping centrima, a ipak žele razveseliti sebe ili svoje najdraže smatramo da im moramo pružiti WOW uslugu kako bi naši kupci uvijek budu sretni i zadovoljni - opisuje Kata Barišić koja je puna planova sa svojim projektima. U prvom redu kroz kontinuirano širenje ponude na PokloniMe, širenje prepoznatljivosti branda, pozicioniranje kao broj jedan u segmentu poklanjanja.

- Za Zagreb Time Travel planiramo kreirati nove ture i nove hrvatske i europske gradove, a ima tu još i nekih novih ideja, ali idemo po redu. Veseli me jako kreativno stvaranje i kreiranje novih iskustava i uspomena za naše korisnike jer što je život nego iskustvo, samo o nama ovisi kakvo - jasna je ova kreativna poduzetnica.

Zašto sam poklonila povjerenje Loyalty članstvu Virtualnog ženskog poduzetničkog centra?

- Osobno nisam sklona podjelama na muško – žensko poduzetništvo. Ako već moram raditi neke podjele onda je to kod mene na one koji su sposobni i na one koji to nisu, na one koji žele raditi i na one koje ne žele, na one koji imaju hrabrosti i vjere u svoje snove i oni koji to nemaju. Svejedno mi je da li je to žena ili muškarac, jak si ako imaš hrabrosti odvažiti se u bilo čemu što te raduje. Ali je činjenica da se žene kod nas premalo cijene, a previše rade jer imaju i kućnu smjenu i to je razlog što organizacije poput vaše privlače toliki broj ljudi. Samo zajedničkim trudom i radom možemo napredovati i poduzetništvo dići na viši nivo - opisala je razloge svog Loyalty povjerenja Virtualnom ženskom poduzetničkom centru Kata Barišić.

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin