Poslovno savjetovanje mora u prvom redu pomoći klijentu ostvariti cilj kojeg želi

Iznimna poduzetnica Gordana Kadoić mnoge je osvojila svojim iskustvom, znanjem i vještinama

Gotovo da nema kutka jugoistočne Europe (ali i šire) gdje svoje edukacije, radionice i predavanja nije održala naša Loyalty članica Gordana Kadoić (46) , vlasnica tvrtke Adria Corporate Education d.o.o iz Zagreba.  Riječ je o iznimnoj ženi i poduzetnici, koja iza sebe ima bogatu managersku karijeru dugu dva desetljeća. A onda je došao zaokret u poduzetništvo u kojemu je već dvije godine.

Svoje bogato predavačko iskustvo predstavit će i na četvrtom po redu Kongresu poduzetnica koji će se održati u Zagrebu, 08. ožujka iduće godine, kada će govoriti na temu strategije uspješne prodaje.

- Poduzetništvo je u mojem životu bio jedini izazov koji do tada nisam ostvarila, a na svojoj zadnjoj korporativnoj poziciji bila sam na čelu kompanije koja potiče svoje suradnike, a osobito žene da krenu ostvarivati svoje snove, postati financijski neovisne i imati slobodu u poslu. Inače sam u svojoj dosadašnjoj karijeri postigla zaista sve što sam mogla, ostvarila poslovne i privatne ciljeve, a bilo je tu još nekoliko elemenata koji su mi se baš u istom trenutku posložili u isto vrijeme. U kompaniji u kojoj sam radila ponestalo je izazova za mene, što me na neki način razočaralo, a kad sam shvatila da moj nadređeni manager baš previše i ne mari za razvoj svojih kadrova, odlučila sam da mi nije mjesto u takvoj kompaniji. Znala sam da se želim osobno i profesionalno razvijati, a istovremeno sam bila svjesna da je to „bolest“ mnogih naših poduzeća koja takav razvoj ne nude svojim zaposlenima, pa sam odlučila osnovati tvrtku koja radi upravo na poslovnom i osobnom razvoju zaposlenika - ističe ova iznimna poduzetnica, čija se tvrtka Adria Corporate Education d.o.o. bavi poslovnim savjetovanjem, edukacijama i mentorstvom.

- Unutar korporacijskih krugova me većinom razumiju kada to kažem, no unutar poduzetničkih krugova obično kažem da moj posao počinje tamo gdje njihov zaškripi, a to znači da im pomažem da postave svoje poslovanje na dobre temelje, da nauče prezentirati sebe, svoje proizvode/usluge, pronaći nove klijente, stvarati i održati brand, povećati svoju prodaju izlaskom na nova tržišta i slično. Da biste bili prepoznati na tržištu i u moru drugih ponuda potrebna je ustrajnost i najprije izgradnja vlastitog branda, a to je vaše ime, jer vi ste vaša tvrtka. Ja sam u drugoj godini poduzetništva, nije ni malo lako, ali silno vjerujem u sebe i usluge koje nudim mojim klijentima, jer ako sam znala napraviti odlične rezultate drugima, napravit ću ih i za sebe, samo mi je potrebno vrijeme. Posebno me raduje kada mi ljudi samoinicijativno priđu i kažu da znaju tko sam, meni je to znak da sam u kratkom vremenu napravila dobar poslovni plan, trudila se na brandingu, a i PR je odigrao svoju ulogu - ističe Gordana Kadoić.

Poslovno savjetovanje kojim se bavi naša Loyalty članica u osnovi je mnogih poduzetničkih aktivnosti na ovim prostorima. Stoga se uvijek s razlogom postavlja pitanje po čemu se istaknuti na tržištu i osvojiti klijente.

- Danas je teško biti drugačiji, ali svi se trudimo biti. Ono što mene izdvaja iz mase je to što dolazim „s terena“. To konkretno znači da kada radim prodajne treninge prodajnim timovima u različitim tvrtkama, jako dobro znam što znači plasirati proizvod na tržište, prodati ga u različitim kanalima, nositi se s prigovorima na cijenu, povećati svoj udio na polici i odgovoriti na razne upite kupaca iz razloga što sam to i sama godinama radila u poznatim distributerskim kućama i međunarodnim korporacijama. Znanje i „know how“ koje nosim, iskustvo, te moja stručna osposobljavanja, kao i rezultati koje sam postizala daju mi za pravo da to istaknem ne kao posebnost, već kao nešto što će mome klijentu pomoći da ostvari svoj cilj - jasna je ova poduzetnica koja je u svom djelovanju primarno fokusirana na korporativne klijente, ali sve je više onih koji su mali i srednji poduzetnici željni kvalitetnih znanja i vještina nužnih u obavljanju posla.

- Često surađujem s poduzetničkim centrima i inkubatorima koji organiziraju radionice i edukacije za poduzetnike čime postaju konkurentniji na tržištu. Moje najtraženije edukacije su: Kako napraviti iskorak u poslovanju, Motivacija i timski rad, Što prodajni tim čini izvrsnim - opisala je Gordana Kadoić jednako kao i svoje planove za budućnost, za koje jednostavno ističe - da trebaju opravdati svoj poduzetnički pothvat.

- Imam naravno zapisan kratkoročni i srednjoročni plan koji je izražen u brojkama i potkrijepljen koracima kako i kada do toga doći. Jako me raduje što već sada na početku godine vidim da idem u pravom smjeru, povećala sam tim i pronašla stručnu suradnicu koja će biti zadužena za administrativne i marketinške poslove, moj kalendar aktivnosti već bilježi datume u rujnu, stižu pozivi iz drugih zemalja, a to i jest bio jedan od mojih ciljeva – proširiti poslovanje na regiju (odatle i dio imena tvrtke Adria) - zaključuje ova poduzetnica.

Zašto sam poklonila povjerenje Loyalty članstvu Virtualnog ženskog poduzetničkog centra?

- Ja rado podržavam sve što ima veze s poduzetništvom. Između ostalog divno mi je biti u društvu toliko različitih žena, uvijek volim razmjenjivati iskustva, a druženja Virtualnog ženskog poduzetničkog centra su prava prilika za to, a bit ću i skroz iskrena – imate originalne ideje što se tiče organizacije druženja i izleta. Ovdje imam priliku upoznati i družiti se s mnoštvom divnih žena, a sve nas povezuje isti cilj – želimo uspjeti!- ističe naša Loyalty članica Gordana Kadoić, vlasnica tvrtke Adria Corporate Education d.o.o.

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin