Iznimna pozitivna energija i kreativnost važan su pokretač poduzetništva Maje Komadine, naše Loyalty članice iz Rijeke

Naša Loyalty članica iz Rijeke i projektna mangerica za Kvarner Maja Komadina (42) definitivno vodi poduzetnički život u kojemu nikada nije dosadno. A to je upravo i očekivala od sebe - da bude svestrana, aktivna i uvijek u kreativnim projektima koji joj donose poslovno i privatno zadovoljstvo.

- Završila sam Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu i imala tu privilegiju većinu svog radnog iskustva upravo steći u turizmu, od poslova turističkog pratitelja, radnika u turističkog agenciji, do dugogodišnjeg iskustva u hotelskoj branši, na poslovima prodaje i marketinga, pa i operativnog voditelja hotela. Nakon fakulteta mogla sam doživjeti kako „turizam rade“ u Americi, radeći i boraveći u Yosemite nacionalnom parku kao i u Irskoj, danas tako popularnoj destinaciji među Hrvata. Obzirom da sam oduvijek imala proaktivan stav prema životu i poslu u meni je uvijek tinjao taj poduzetnički plamen, a pred dvije i pol godine nakon otkaza u firmi, moj život se potpuno mijenja i iz sigurnog posla krećem u neizvjesnost i otvaram se za nepoznato. Tome je uvelike pomogao i jedan novi životni koncept s kojim se susrećem i počinjem baviti, a radi se o referral marketing ili marketingu po preporuci, networkingu koji nudi mogućnost za postizanje financijske slobode. Upravo je taj koncept zaslužan da krećem raditi na svom osobnoj rastu i razvoju što mi uvelike pomaže i u tim novim poduzetničkim vodama, a na koje sam se napokon odlučila. U međuvremenu, točno pred godinu dana, otvaram svoj obrt za poslovno savjetovanje i marketing, s naglaskom na manje objekte u turizmu, obiteljske hotele, agroturizme, restorane, sve one koji nemaju svoj kadar zadužen za marketing i prodaju i kojima u tome treba pomoć - opisuje svoje aktivnosti i poduzetničke početke Maja Komadina, čije je poduzetništvo usmjereno na poslovno savjetovanje i marketing, posebice u turizmu.

Poduzetništvo joj je dalo odgovor na njezinu želju biti slobodnom, kreiranje vlastitog poslovnog i privatnog vremena, ali i pružilo utočište za njezinu kreativnost kao i avanturističku narav.

- Sve je to dugo tinjalo u meni, a nakon otkaza u tvrtki u kojom više nisam bila sretna raditi, iskoristila sam priliku da napokon zaplivam poduzetničkim vodama i probam nešto sama. Kako sam počela čitati literaturu, što poslovnu, što duhovnu, a vezano za osobni rast i razvoj, taj put u nepoznato tj izlazak iz zone konfora, svugdje je naglašen kao upravo prilika da se dalje razvijamo. Poticaji za samozapošljavanje koje sam dobila meni su bili dodatni plus osigurati si sredstva za rad, čime sam stvorila priliku iskoristiti svoje dugogodišnje iskustvo i znanje da bi time pomogla drugima - jasna je projektna managerica Virtualnog ženskog poduzetničkog centra za Kvarner o svojim poduzetničkim počecima.

Poslovne aktivnosti, sadržaje i usluge poduzetničkog projekta MK CONCEPT-a ova je svestrana Riječanka usmjerila u prvom redu na usluge savjetovanja kako se što bolje pozicironirati na tržištu i stvoriti nove klijente.

- Moje je dugogodišnje radno iskustvo bazirano na poslovima prodaje i marketinga - dakle snimam postojeću poslovnu situaciju, od promotivnog materijala, kreiranja ponuda, do povezivanja s klijentima. Ako se radi o manjim turističkim objektima, agroturizmima, restoranima, onda je to promocija prema turističkim agencijama i tvrtkama, specijaliziranim gastro i turističkim portalima... Oduvijek mi je išlo spajati ljude, poslove, takozvano umrežavanje, kao i preporučiti nešto dobro i kvalitetno dalje,a eto sada to imam prilike i poslovno iskoristiti u oba posla kojima se bavim  - naglašava vlasnica obrta MK CONCEPT.

Smatra da je upavo njezina osobnost glavna razlika u odnosu na sve što se u turističkoj branši i ovim poduzetničkim aktivnostima danas nudi na tržištu.

- Svakako to što takvih „malih „ i fleksibilnih poduzetničkih projekata poput moga nema baš puno na tržištu, jer dominiraju velike konzultantske kuće. Svakom klijentu pristupam individualno, imajući u vidu njegove specifičnosti i potrebe, i tu se ipak radi o usmenoj preporuci, a s druge strane imamo sve veći broj on-line marketing tvrtki koje se bave socijalnim platformama, interentom i slično. Mislim da je još uvijek ova preporuka „from person to person“ najbolja marketing "predaja" za novi uspjeh, posebice u turizmu - upozorava Maja Komadina.

Obrt MK CONCEPT najviše surađuje s restoranima, malim obiteljskim iznajmljivačima, agroturizmima, OPG-ovima, kafićima. Poseban vid poslovne surasnje razvio se s vlasnicima mobilne aplikacije koja nudi inovativan proizvod namijenjen profesionalnim i rekreativnim trkačima kroz turističke potencijale.

Zašto sam poklonila povjerenje Loyalty članstvu Virtualnog ženskog poduzetničkog centra?

- Mislim da je networking jako važan u poslu. Umrežavanje, izmjenjivanje ideja, potpora, zajedništvo, edukacija, motivacija, pogotovo ako se radi o malim i srednjim poduzetnicima, koji često rade ili od kuće ili u manjim okruženjima.
Moramo živjeti otvoreni prema svijetu i drugima, prilike su sugdje oko nas i ovo je jedan od načina kako im se otvoriti. Veselim se daljnim akcijama i druženjima - opisala je svoje Loyalty iskustvo Maja Komadina, naša Loyalty članica iz Rijeke.

Više o Loyalty članstvu u Virtualnom ženskom poduzetničkom centru možete pročitati OVDJE

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin