Prvi ovojesenski BaBIZnjak u znaku učlanjenja stotog po redu poduzetnika u našu networking zajednicu

U predivnom ambijentu Zagrebačkog inovacijskog centra popularno znanog kao ZICER, u Paviljonu 12 Zagrebačkog velesajma održali smo prvi ovojesenski BaBIZnjak. Naš mjesečni tradicionalni poduzetnički networking okupio je više od 60 Loyalty članica i članova Virtualnog ženskog poduzetničkog centra, ali i onih koji nam žele pokloniti svoje Loyalty povjerenje (o kojemu više možete pročitati OVDJE).

Pod dirigentskom palicom Wüstenrot stambene štedionice d.d. , Premium partnera Virtualnog ženskog poduzetničkog centra i sponzora Kongresa poduzetnica 2019, održano je uvodno predavanje i brain storming na temu: Poduzetnička financijska (ne)kultura. Mira Mance i Srebrenka Peter svojim su predavanjem okupljene poduzetnice i poduzetnici, kao i svi oni koji podržavaju poduzetništvo upoznali su se s cijelim nizom financijskih proizvoda koje nudi Wüstenrot stambena štedionica,  u pravcu učinkovitog i odgovornog privatnog i poslovnog upravljanja financijama.

- Kako ovaj BaBIZnjak tako i svi na kojima sam ranije bila, odišu s puno pozitivne energije, pa mi je drago da smo i mi mogli biti mali kotačić u tako učinkovitom netwotkingu pod okriljem Virtualnog ženskog poduzetničkog centra. Drago mi je da smo pod našom temom o financijskoj kulturi poduzetništva uspjeli okupiti puno proaktivnih ljudi koji gledaju naprijed u budućnosti te o njoj kvalitetno promišljaju - komentirala je naše prvo druženje u ovom dijelu godine Srebrenka Peter iz Wüstenrot stambene štedionice d.d.

A ovaj BaBIZnjak bio je posebno jubilaran jer je njemu nazočio i službeni stoti po redu Loyalty član Virtualnog ženskog poduzetničkog centra Filip Višić. Ovaj mladi poduzetnik iz Zagreba nazočnima se predstavio u prvom redu kroz svoj projekt „Moja kuća“ inventivni i prvi u Hrvatskoj blog o gradnji kuće, potaknuto konkretnom potrebom njegove obitelj – da steknu vlastiti krov nad glavom.

- Evo baš je nekako bilo simbolično - predavanje Wüstenrot stambene štedionice što trebamo činiti da bi mogli sebi osigurati određene stvari u životu, u prvom redu i krov nad glavom, te moje pojavljivanje na prvom BaBIZnjaku i to u svojstvu stotog po redu člana centra. Svidjelo mi se sve što sam doživio, prije svega puno pozitivnih dojmova, puno potencijalnih poslovnih suradnji se otvorilo, kao i poslovnih kontakata koji će biti od koristi. Ovo je vrlo inventivno i potrebno druženje te netwotking. Drago mi je da sam sada i ja dio toga - ocijenio je svoj prvi BaBIZnjak poduzetnik i naš Loyalty član Filip Višić. 

BaBIZnjaci koje organiziramo kako u Zagrebu, tako i ostalim dijelovima Hrvatske sviđaju se i našem Loyalty članu Dariju Brkljačiću, vlasnika tvrtke ARHIKOMPLET d.o.o.

- Sadržaji koje kreirate u cilju poslovnog povezivanja, ali i poslovnih suradnji su vrlo poticajni. Te su i vrlo obećavajući za poslovanje, što je i jedan od glavnih razloga zbog čega sam vam se i pridružio. Uvijek sam iznenađen s tom količinom pozitivne energije, optimizma i konstruktivnih dijaloga koje sam iskusio i danas. Iskreno od događaja gdje se najavljuju poslovni networkinzi ne očekujem puno, ali uvijek si dam šansu da iskušam što se nudi. BaBIZnjaci me definitivno nisu razočarali i drago mi je da sam odvojio vrijeme za sudjelovanje. Iznimna atmosfera, sve čestitke - kazao je Dario Brkljačić.

A čak iz Rijeke na rujansko druženje stigla je naša Loyalty članica Maja Komadina, projektna managerica Virtualnog ženskog poduzetničkog centra, kako bi i sama pokazala da za kvalitetan poduzetnički sadržaj u pravcu suradnje i međusobnog uvažavanja nije problem prijeći i 150 kilometara.

- Jako mi se sviđa što uz predavanja koja imamo na BaBIZnjacima, postoji mogućnost i da se svatko od nazočnih i osobno predstavi i kaže dvije - tri riječi o sebi i svom poslovanju, tako da se još bolje međusobno upoznamo. A to je i u biti networtkinga - da svi imaju šansu predstaviti se i čuti druge što imaju ponuditi i reći o svom poslovanju. Svakako mi je i predavanje bilo odlično jer je dobra stvar nešto naučiti, a nešto se podsjetiti o financijama osobne i poslovne naravi da bi bili u njihovom upravljanju što učinkovitiji - komentirala je Loyalty članica i projektna managerica Virtualnog ženskog poduzetničkog centra Maja Komadina iz Rijeke, vlasnica obrta MK Concept.

Prvi puta na BaBIznjak je bila poduzetnica Andreja Rambrot,  vlasnica  obrta za web i marketing Moja Tvoja priča, kao i sve popularnijeg branda Pisalica iako nam je drugu godinu za redom poklonila svoje Loyalty povjerenje.

- Evo konačno sam s vama, jako sam ugodno iznenađenja, doista je ovo odličan način međusobnog upoznavanja. Bilo je jako opušteno, zabavno, uz puno humora, zajedničkih tema za razgovor, da čovjek poželi još i još. Sada definitivno planiram unaprijed nova događanja i aktivnosti, jedva se čekam vratiti na nova druženja - iznijela je dojmove svojim prvim BaBIZnjakom Andreja Rambrot.

A o BaBIZnjacima kao i ostalim sadržajima koje kreira Virtualni ženski poduzetnički centar već od ranije puno zna i Renata Armanda, koja nam se na prvom ovojesenskom druženju pridružila kao "novopečena" Loyalty članica s ciljem da nas i osobno još više upozna.

- Izuzetno sam zadovoljna sa svim što sam doživjela na svom prvom BaBIZnjaku, posebice jer sam puno novih osoba upoznala, ali sam i vidjela neke svoje kolegice i kolege koje nisam imala do sada prigodu pozdraviti na ovakvim okupljanjima. Jedno divno druženje koje u prvom redu treba svima nama ženama, a ovo je spajanje ugodnog s korisnim - naših osobnih želja i afiniteta s poslom i poslovnim suradnjama. Baš mi je drago da sam uz vas i ostajem i dalje - zaključila je nova Loyalty članica našeg centra Renata Armanda.

 

 

 

 

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin