Loyalty članica Darija Čelić Trajčeski: Hrvatski turizam treba poduzetničku kreativnost, angažman i disciplinu

Postati poduzetnicom nije odluka koja se stvori odjednom i iznenada rađa u glavama žena, nego postupno sazrijeva, obogaćuje se novim sadržajima, iskustvom, ali i prije svega ohrabrenjem i samopouzdanjem. Tu „poduzetničku inkubaciju“ prošla je i naša Loyalty članica Darija Čelić Trajčeski, vlasnica tvrtke Travelatico d.o.o.

autor fotografije: Manuel Angelini, Regional express

Darija Čelić Trajčeski rođena je u Slavonskom Brodu, u Zagrebu je završila na Filozofskom Fakultetu talijanski i češki jezik te književnost, a danas živi i posluje u Puli.

- Još na fakultetu počela sam raditi u jednoj turističkoj agenciji gdje sam bila pratitelj maturantima u Prag i tu je počela ta ljubav prema putovanjima i prema turizmu općenito. Poslije sam radila i kao samostalni turistički vodič, ali i u nekoliko vodećih turističkih agencija na poslovima od referenta do voditelja poslovnice – prisjeća se Darija Čelić Trajčeski, koja je i svoje poduzeništvo usmjerila prema turizmu otvarajući tvrtku Travelatico d.o.o. ističući kako je kod nje želja za poduzetništvom nastala kao posljedica brojnih faktora, ali i godina u kojima je prikupila prijeko potrebno iskustvo za rad na realnom tržištu.
Naša Loyalty članica željela je, kako sama ističe, imati slobodu sama organizirati svoje vrijeme, maksimalno iskazati kreativnost, te samostalno stvarati.

A to joj je osiguralo poduzetništvo i otvaranje njezine agencije koja je specijalizirana u prodaji avio karata i hotelskog smještaja.

- U mojoj agenciji mogu se kupiti zrakoplovne karte bilo koje redovne kompanije – od Croatije Airlinesa, Lufthanse do Qatar Airwaysa te najmanje stotinu drugih na tržištu. Također prodajemo zrakoplovne karte i niskobudžetnih kompanija poput Ryanaira, Eurowings i ostalih. Hotelski smještaj radimo s tri svjetska agenta, tako da osiguravamo najoptimalniji smještaj za naše klijente. Kako sam dugo radila i kao vodič, osmislila sam brojne originalne, individulane razglede Pule, te Istre i kao regije. Gostima nudimo Koktel turu po Puli, Gastro obilazak gdje kušaju vina: malvaziju i muškat, uz pršut, sir, dvije vrste tjestenine i desert. Obilazimo i atraktivne lokacije uz pratnju i savjete profesionalnih fotografa, ali nudimo i turistima mogućnost da se sami okušajuu spravljanju istarske tjestenine – fuža i pljukanaca, mogu isprobati istarska piva i nagrađivane hamburgere, ali i obići tradicionalno kvalitetne maslinare i vinare. Organiziramo i izlete na Ćiariju ili Učku, uz čašu vina i koju fetu sira ili voćku, uz uživanje u miru i zelenillu obližnjih brežuljaka. Za one malo aktivnije, tu su i biciklističke ture po Ćićariji. Ovi izleti se mogu iskoristiti kao turistička ponuda, ali i kao ideja za poslovne partnere ili team buildinge – opisuje aktivnosti svoje tvrtke naša članica Darija Čelić Trajčeski.

Bogato iskustvo, ali i njezina kreativnost donose joj zadovoljavajuće plodove poduzetničkog angažmana. Posebice jer se u Istri malo agencija bavi prodajom zrakopolovnih karata što je velika tržišna prednost Travelatico d.o.o.

- Prednost tvrtke Travelatico d.o.o. je individualizirani pristup svakom klijentu, dostupnost u hitnim situacijama, briga oko brojni detalja koje dolaze uz kupnju zrakoplovne karte kao što su: unos Miles&more broja kupca zrakopolone karte, Web check in, rezervacija mjesta, savjeti oko svih detalja i destinacije. Za sve koji kupuju zrakoplovne karte za poslovna putovanja, imamo razvijen odličan Travel Managment – gdje se mogu pratiti putnici, troškovi i sva potrebna statistika. Kod izleta je svakako naša poduzetnička prednost individualni pristup svim našim kupcima, a mnogi izleti su potpuno novi proizvod na tržištu i nadam se da će biti prepoznati i od strane naših gostiju – otkriva vlasnica tvrtke Travelatico d.o.o. iz Pule čije usluge najčešće koriste poslovni ljudi koji nemaju vremena pretraživati karte i hotele, ali i individualni kupci koji iz različitih razloga ne žele kupovati sami preko interneta. Klijenti tvrtke Travelatico d.o.o. su također i klijenti koji žele vidjeti nešto novo i zabaviti se na neki drugačiji i nov način.

A izvor poduzetničke kreativnosti za našu Loyalty članicu svakako je sloboda koju pruža ovaj karijerni izbor.

- Možete si organizirati posao kako želite, možete raditi što i s kim hoćete, nemate nekih zapreka u tom smislu. Tu moram napomenuti i jednu aktivnost koja me silno veseli, a to je organizacija druženja u Gradskoj knjižnici na temu putovanja. Tu predstavljamo uvijek neku drugu zemlju, slušamo nekoga tko ima osobna iskustva, predstavljamo neke novosti i zanimljivosti iz turističkog segmenta i ono najvažnije – inspiriramo ljude na putovanja. Putovanja su prekrasna, uzbudljiva, mijenjaju nas i mijenjaju naš pogled na svijet, ruše nam te nepotrebne predrasude i zbližavaju nas. Na putovanjima puno učimo o sebi i o drugima. A u gradu koji je ljeti povezan s čak 70 destinacija, zaista ne bi trebao biti problem negdje malo „zbrisati“, bar na vikend – komentira svoj poduzetnički izbor i motivaciju Darija Čelić Trajčeski.

Uz ovakvu motivaciju i inspiraciju sasvim je razumljivo obilje planova za budućnost marljive i kreativne poduzetnice iz Pule.

- Planovi su prvo se pozicionirati i postati prepoznatljiv, kvalitetan brend. Želja nam je proširiti izlete na outdoor te se usmjeriti na razvoj kvalitetnih i drugačijih izleta, posjeti sajmovima i kvalitetan odnos s partnerima – zaključuje Darija Čelić Trajčeski, vlasnica tvrtke Travelatico d.o.o.

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin