Od jedinstvene inovacije menstrualnih uložaka do otvaranja tvornice u Vukovaru, gdje će zaposlenje prioritetno naći žene

Veliki investicijski plan poduzetnice Dine Vukičević

Izgradnja tvornice bilo gdje danas u Hrvatskoj, te pokretanje domaće proizvodnje, nosi gotovo utopijski prizvuk, posebice u hrvatskom gospodarskom krajobrazu koji je zaboravio kako izgleda ta vrsta investicije. No, upravo na nju se odlučila naša Loyalty članica Dina Vukičević (50) iz Vukovara. Zahvaljujući prijateljstvu s 45-godišnjom Litvankom Vilmante Markeviciene, poduzetnicom i inovatoricom koja je osmislila i kreirala ekološke, antialergijske i biorazgradive Gentle Day menstrualne uloške, krenula je međunarodna poslovna suradnja, a zatim i cijela "oluja poslovnih planova" kako za hrvatsko, tako i međunarodno tržište. A sve na temelju proizvoda, kojeg je kao rijetko do sada - inovativno unaprijedila i kreirala žena, za razliku od većine slučajeva kada su to činili muškarci.

- Vilmante Markeviciene, moja poslovna partnerica i vlasnica brenda te istoimene međunarodne tvrtke Gentle Day čije je sjedište u Chicagu, zahvaljujući praćenju inovacija na svjetskom tržištu, te primjenom istih u svom proizvodu - Gentle Day menstrualnim ulošcima, doživjela je veliki uspjeh na američkom tržištu zbog brojnih iznimnih karakteristika koje je implementirala u svoj proizvod i koje su žene s radošću dočekale. Povezala nas je želja da njezin izum, te moju prodavačko - poduzetničku aktivnost povežemo kako bi i u Europu donijeli ekološke, antialergijske i biorazgradive Gentle Day menstrualne uloške, s ciljem da ga i žene na ovom kontinentu upoznaju, posebice jer je iznimno tražen i rado korišten u SAD-u. S ideje krenula sam u realizaciju, za početak kroz prodaju i plasman Gentle day menstrualnih uložaka za Hrvatsku, te države regije, no planova je puno, uz ostalo i da ih sama proizvodim - opisuje Dina Vukičević, vlasnica tvrtke Gentle day Hrvatska.

S riječi na djela poduzetnica Dina Vukičević, brzo je prešla i kaže, sad se više ne zaustavlja. Na Dan žena 08. ožujka ove godine na Kongresu poduzetnica kojega je organizirao Virtualni ženski poduzetnički centar, prvi je puta sa svojim Gentle day timom predstavila ženama u Hrvatskoj menstrualne uloške koji su već "pokorili" svojim odlikama i kvalitetama američko tržište.

- Od prvih industrijskih higijenskih uložaka, proizvedenih u SAD-u prije 122 godine, koje su većinom kreirali muškarci, napokon je došlo vrijeme da taj posao preuzmu žene. I to mi je bila prva misao kada sam promišljala što i kako napraviti za početak s Gentle day ulošcima za hrvatsko tržište. Kad smo ih predstavili prvi puta ove godine 08. 03. na  Kongresu poduzetnica u Zagrebu, baš simbolički na Dan žena, kad sam vidjela sve te pozitivne dojmove i impresije žena na naš proizvod znala sam da tu ne smijem stati, nego da trebamo krenuti dalje. Iz prodaje u proizvodnu, što više od hrvatskih sirovina te što više uz pomoć hrvatske pameti i znanja - jasna je o svojim poduzetničkim planovima Dina Vukičević.

To u prvom redu za ovu poduzetnicu znači samo jedno - gradnju i otvaranje tvornice u Vukovaru gdje živi s 21-godišnjom kćerkom Miriam, studenticom trgovine na vukovarskom Veleučilištu Lavoslav Ružička, uz supruga Aleksandara Vukičevića (48), koji je u Gentle day timu zadužen za logistiku. Dio Gentle day tima je i brand menadžerica, Vukovarka Jelena Fabijanac (31), a pravu ekipu tek s početkom gradnje tvornice planiraju "oformiti" za velike planove i njihovu realizaciju.

- Očekuje nas puno posla jer pred nama je velika inovacija koju za ovo tržište tek treba predstaviti i kupce upoznati, u prvom redu žene, jer Gentle day čini veliki napredak u higijeni za vrijeme mjesečnog ciklusa, zdravstveno su iznimno prihvatljivi, imaju veliku moć upijanja, u potpunosti su napravljeni od prirodnih materijala, pa nema alergija niti neželjenih posljedica. Kako sam građevinska tehničarka po struci, s dva desetljeća poduzetničkog staža, smatram da je sasvim logičan izbor aktivnosti bio da osim prodaje idemo i na proizvodnju u vlastitoj tvornici. U njoj ćemo prioritet prilikom zapošljavanja dati ženama koje su dugo godina nezaposlene, te ukoliko su bez posla i ujedno starije od 40 godina jer će im to biti prilika da da odu s burze rada - najavljuje direktorica tvrtke Gentle Day.

Zanimljivo kako je ideju o otvaranju tvornice u Vukovaru imala prije par godina, no ističe, da tržište tada nije bilo spremno za ovaj revolucionarni proizvod kojega je osmislila žena. 

- Zapravo smo ispitivali tržište koje, čini se, prije nekoliko godina kada smo prvi puta krenuli u "Gentle day" akciju, nije bilo spremno prihvatiti proizvod. No ipak, s godinama smo svi postali ekološki osvješteniji, pa smo se 2016. opet vratili ekološkim ulošcima jer su u svom sastavu od osam slojeva - svi su biorazgradivi. Osnovni materijal je stopostotni pamuk u koji je utkan mineral turmalin. On u dodiru s kožom i toplinom stvara negativne ione - a oni pak sprečavaju razmnožavanje bakterija i neugodan miris, ublažavaju bolove i stvaraju osjećaj ugode. Bioželatina ima veliku moć upijanja i uložak se može koristiti čak osam sati prije negoli ga je potrebno promijeniti. Jedan uložak, zapravo zamjenjuje tri do četiri uobičajena uloška. Gornji sloj je mekan i uvijek suh, a donji sloj je izrađen od prozračnog gorteksa koji koži dopušta da diše. Posebnost je ovih uložaka u odnosu na klasične napravljene od umjetnih materijala (kojima za razgradnju treba i stotinjak godina), da se u prirodi razgrađuju već za desetak sati, a kako želatina nije životinjskog nego biljnog podrijetla, Gentle Day ulošci su i potpuno veganski proizvod. I vjerujemo uskoro s naznakom Made in Croatia - naglašava Dina Vukičević.

Gentle day ulošci u Hrvatskoj se zasad mogu kupiti putem web shopa www.gentleday.hr i to kroz tri vrste proizvoda: svakodnevni (u pakiranju je 30 komada), dnevni (s 10 komada) i noćni (osam komada) za mjesečnicu. Cijena jednog pakiranja iznosi 37,50 kuna, te se najčešće naručuje komplet od sve tri vrste, što je dovoljno za jedan mjesec.

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin