Poduzetnica Mirta Vukušić poslovnu inspiraciju našla u prirodi i kreirala unikatne proizvode za uspjeh na tržištu

Da je priroda koja nas okružuje nepresušni izvor ideja za poslovne aktivnosti, dokazala je i poduzetnička aktivnost naše Loyalty članice diplomirane pravnice Mirte Vukuš, direktorice i suvlasnice tvrtke Prunus Natura. Ova je tvrtka osnovana 2013. godine u Zagrebu, te je usmjerena na proizvodnju hladno prešanih nerafiniranih ulja za kozmetiku.

- U našem "portfelju" imamo 36 vrsta proizvoda: 11 vrsta ulja, 7 macerata, 10 uljnih mješavina, 5 uljnih seruma za svaki tip kože i kosu te tri 3u1 uljnih pilinga. Specijalizirani smo za proizvodnju hladno prešanih nerafiniranih ulja za kozmetiku. Takvim načinom prešanja se zadržavaju sva esencijalna svojstva ulja, čime ona postižu puni kozmetički i terapijski učinak. Sirovina koju koristimo za ulja je hrvatskog podrijekla; na primjer ulje dalmatinskog badema, ulje lješnjaka, marelice, šljive bistrice, maline, divlje ruže i za nas vrlo posebno ulje pšenične klice koje zovemo "zlato Slavonije"- svi redom su nastali od namirnica iz Hrvatske. Ulja su trend i budućnost prirodne kozmetike, pogotovo hladno prešana i nerafinirana - opisuje poduzetnica Mirta Vukušić tržišnu nišu koju je pronašla za tvrtku Prunus Natura, zajedno s ostatkom svoje obitelji. Jer ovaj zanimljiv poduzetnički projekt inspiriran prirodom i ljepotama Hrvatske čine uz Mirtu Vukušić, našu Loyalty članicu i njezina sestra magistrica farmacije, te brat magistar kemijske tehnologije.
Ovaj poduzetnički team za sebe ističe da su spoj mladosti i iskustva, ali i obrazovanosti, osviještenosti i zdravog hrvatskog "dišpeta" ponuditi u gospodarskom krajobrazu svega i svačega - 100 posto prirodno i kvalitetno.

Ulja koja proizvode znatno su sličnija lipidima kože i time ju bolje obnavljaju nego kreme, ističe poduzetnica Mirta Vukušić dodajući da ulja Prunus Natura najčešće kupuju oni koji žele znati što stavljaju na svoju kožu, usmjereni na proizvode u kojima nema kemikalija.

- Jedna smo od rijetkih tvrtki koja ima rješenje Ministarstva zdravstva za GMP (Dobra Proizvođačka Praksa) po EU Direktivi iz 2009. godine. Nekad se teško pozicionirati na malom tržištu koje svašta jeftino deklarira i nudi, a to nije dobro za istinske proizvođače i u konačnici potrošače koji žele koristiti i vrednovati prirodnu kvalitetu. Naši se proizvodi mogu naći u trgovinama prirodne kozmetike i zdrave hrane, biljnim ljekarnama, ljekarnama, u suvenirnicama gdje nas sve više stranci otkrivaju i nakon odmora oduševljeni javljaju o uporabi naših proizvoda. Posebice jer smo željeli Hrvatskoj ponuditi alternativu uvoznim kozmetičkim proizvodima, nudeći nešto novo, drugačije i autentično s naših prostora - ističe poduzetnica Mirta Vukušić.

Proizvodi tvrtke Prunus Natura odlikuju se kvalitetnom, prirodnim sastojcima, izvorno hrvatskim sirovinama od kojih su spravljeni, što je prema ovoj poduzetnici, izgledan put do povjerenja kupaca na domaćem i inozemnom tržištu.

-  Kad kupci jednom probaju naše proizvode, brzo se uvjere koliko je truda i znanja uloženo u njega. Podržavajući domaće dobavljače podržavamo i hrvatsku proizvodnju. Napose i kvalitetu kojom odišu naši proizvodi. Raduje nas što kupci zajedno s nama šire spoznaje ne samo o kvaliteti, nego i učincima naših proizvoda te tako otkrivaju jedan poseban svijet ulja. Naše proizvodne serije nisu velike, pa time jamčimo veću kvalitetu naših proizvoda i ja volim reći da svaka naša bočica ima i personalizirani štih - ističe suvlasnica tvrtke Prunus Natura.

Uvažavajući sve što proizvodi Prunus Nature sadržavaju, najčešći kupci su oni koji traže i žele konzumirati prirodnu kozmetiku. Prednjače žene, no sve je više kupaca i u redovima muškaraca, koji prepoznaju originalne recepture Prunus Natura seruma, pilinga, ulja...

- Sve više nam se ljudi okreću jer su imali problema s kožom zbog razvikanijih brendova od našeg i ne znaju što da rade. Ulja sigurno bolje obnavljaju i čuvaju vaš najveći organ ili kožu. Ljudi su sve više svjesni mnogobrojnih učinaka ulja.  Stoga u budućnosti našu poduzetničku "priču" vidim kao perjanicu hrvatskog zdravstvenog turizma. Planiramo otvoriti i savjetovalište za kožu, razvijati nove proizvode jer uviđamo sve više kožnih problema. Ne kaže se bez razloga da je koža naš največi organ koji sve upija pa se mažite pametno i pazite na porijeklo proizvoda i informirajte se kod proizvođača. Bilo bi i izazovno i izvozno se pozicionirati - najavljuje Mirta Vukušić.

Pred Prunus Naturom stoji izazovan tržišni put, ali poduzetničke odvažnosti ne manjka. Uz iznimno kvalitetan proizvod, prirodu kao inspiraciju, obilje energije i volje za poslovnim angažmanom, kao i kupce koji sve više prepoznaju ono što nude, ishod je samo jedan - a zove se uspjeh.

 

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin