Poduzetnica Mateja Đaković iz Pleternice uzor je mnogim mladima koji traže posao i žele ostati u Hrvatskoj

I dok na stotine mladih ljudi odlazi iz Hrvatske "trbuhom za kruhom" naša Loyalty članica iz Pleternice Mateja Đaković (27) odlučila je drugačije. Ova je mlada ekonomistica proslavila je nedavno godinu dana svog poduzetništva. Otvaranjem tvrtke Business Depot d.o.o. kada je odlučila da vrijedi ostati u Hrvatskoj i samostalno graditi svoj poslovni put, u prvom redu pokazala je samoj sebi da nada uvijek postoji i da se za nju treba boriti. Za mladu poduzetnicu Mateju Đaković to je u prvom redu izgradnja vlastitog poduzetničkog projekta kod kuće, a ne preko granice, pa i kada mnogi sumnjaju da je to izvedivo. Posebice jer joj veliku potporu u poslovnom projektu daje suprug i poduzetnički partner Mario.

- Na poduzetništvo smo se suprug i ja odlučili prije nekoliko godina. Imali smo mnogo ideja, ali tražili smo onu optimalnu i u kojoj ćemo moći pronaći što nam se najviše sviđa. Motiviralo me je fleksibilno radno vrijeme, spremnost da mogu nešto sama započeti i posvetiti se tome u cijelosti. Pri otvaranju tvrtke mnogi ljudi bili su skeptični oko otvaranja privatnog posla, stoga sam motivirana pokazati im da je to moguće - prisjeća se mlada poduzetnica iz Pleternice, koja je nakon godinu dana svim skepticima pokazala da se snaga volje može pretočiti u snagu poslovnih rezultata.
Business Depot d.o.o.  proslavio je prvu godinu rada, osnažio se na tržištu, osvojio prve kupce....

- Business Depot d.o.o. krenuo je s obnovom tonera, a vrlo brzo djelatnost smo proširili na uvoz zamjenskih tonera američkog proizvođača sa podružnicom u Velikoj Britaniji koji trenutno posluje samo na zapadnom tržištu. Mi smo dobili priliku biti uvoznici tog američkog proizvođača za Hrvatsku. Naše Premium toner kasete sastavljene su u renomiranim tvornicama od najkvalitetnijih dijelova te imaju svojstva jednaka originalnim tonerima. Naši proizvodi imaju visoku kvalitetu i ISO standarde: ISO9001, ISO1400, STMC, ROHS, REACH, CE. Toner je neophodan proizvod kako u kućanstvu, tako i u poslovanju. Na tržištu se mogu naći mnogi toneri upitne kvalitete različitih proizvođača, ali mi odskačemo kvalitetom. Kupci su prije imali problema s tonerima loše kvalitete i uvijek su skeptični prema novom proizvodu, ali nakon što probaju budu oduševljeni i uvijek se vraćaju - pojašnjava Mateja Đaković, sretna što iz dana u dan raste interes za ponudom njezine tvrtke.

Mateja Đaković sretna je što na hrvatsko tržšište plasira proizvode iznimne kvalitete prema svim navedenim standardima. Iako, ističe, postoji još jako puno rada kako bi se korisnici "osvijestili" za izbor prave kvalitete u ovoj poslovnoj ponudi.

- Zbog loših usluga prošlih tvrtki sličnih nama, ljudi su postali skeptični prema uslugama ovog tipa, no mi postupno mijenjamo njihove stavove o zamjenskim tonerima. Imali smo situaciju jedne, sad već stalne, klijentice koja je bila oduševljena proizvodom toliko da je svim svojim poslovnim partnerima poslala e-mail da nam se obrate ukoliko žele imati toner kojim će biti zadovoljni. Osim preporuka, sama činjenica da nismo imali nijednu reklamaciju proizvoda pokazuje našu kvalitetu. Naši klijenti su različiti i mnogobrojni: obrti, manje i veće tvrke, gradovi, udruge, škole, knjižare, fizičke osobe, maloprodajne poslovnice koje naše proizvode plasiraju na tržište. Na početku su od nas naručivali tonere, no kasnije, proširivši ponudu na sav uredski materijal, počeli su naručivati i njega - opisuje naša Loyalty -članica. 

Prema nekim kriterijima, Mateja Đaković vrlo se mlada otisnula u poduzetništvo, no s druge strane njezina mladost velika je i prednost, posebice pred izazovima koje nosi realno tržište. Svjesna je svih stramputica koje nosi poduzetništvo, ali ga nikada ne bi mijenjala za neki drugi karijerni izbor.

- Najveći izazov je svakodnevno napredovanje, stalno razvijanje novih sposobnosti, otkrivanje novih mogućnosti i probijanje na tržište. Prednost leži u vremenu koje je prilagodljivo osobnim potrebama i zadanom poslu. Također prednost je mogućnost samostalne organizacije rada i vremena, ali i prilagođavanje redoslijeda obavljanja poslova. Probiti se na tržište je najveći izazov i vrlo je teško. Najveći problem je probijanje na tržište koje je zasićeno lošim tonerima što u ljudima pobuđuje skepticizam prema novim proizvodima - uočava Mateja Đaković koja planira i otvaranje trgovina specijaliziranih za tonere u različitim gradovima diljem Slavonije, a potom i Hrvatske, kako bi osigurala dostupnost svojih proizvoda svim zainteresiranim kupcima.

 

 

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin