Kad duboko vjeruješ u ono što radiš, uspjeh je izgledan ishod poduzetništva

Poduzetnica Renata Jurić svojom ustrajnošću uzor je mnogim ženama

Za početak svog poduzetništva naša loyalty članica Renata Jurić tvrdi da se dogodilo iz nužde, a danas predstavlja najbolji karijerni izbor kojega je mogla odabrati za sebe, nakon što se odlučila biti vlasnicom tvrtke Zona Natura d.o.o.  Kineziterapeutkinja po struci, kako to obično biva, životnim tijekovima našla se u sasvim drugačijim sadržajima i poslovnim aktivnostima.

Uz svoju kćerkicu Lunu provela je kod kuće na porodiljskom dopustu pet godina, što je ostavilo traga na njezinu karijeru i izvjesnost radnog mjesta kada se vratila u poslovni žrvanj. Tada je umjesto rada za druge poslodavace, odlučila se raditi sama za sebe.

U zagrebačkom shopping centru Green gold u Radničkoj ulici danas vodi jedistvenu trgovinu francuske kozmetičke kuće Durance, usmjerene za čišćenje domova antialergijskim, ekološkim sredstvima u kojima nema kemije i škodljivih tvari za naše zdravlje, najčešće kožu.

- Durance proizvodi imaju za osnovu prirodne sastojke te gotovo 95 posto svega što se sačinjava proizvode čiji sam ekskluzivni zastupnik nema nikakvih kemikalija. Radi se o kozmetici koju proizvodi jedna mala obiteljska tvornica u francuskoj Provansi, a cijela priča je krenula iz čiste ljubavi prema prirodi, u prvom redu lavandi. Proizvodi su postali tako popularni diljem svijeta da danas broje čak 40 različitih prirodnih aroma, fino birane mirise za uporabu u kući, bez kemije. Najprodavaniji proizvodi su oni koje koristimo svakodnevno u našem domu, ako želimo što manji utjecaj kemije i umjetnih mirisa, te dodataka - ističe Renata Jurić, vlasnica tvrtke Zona Natura d.o.o.

Tako su primjerice najpopularniji proizvodi iz Durance linije omekšivač za rublje od lipinog cvijeta, ali i svi ostali na bazi cvijeća s ekocertifikatima, koji su izrazito antialergijskog sadržaja. U bogatoj, prirodnoj paleti proizvoda su i eko detardženti za suđe, sredstva za čišćenje, posebice za kupaonice.

- Sigurna sam da je umjesto klasičnih, "teškom kemijom" prožetih sredstava za čišćenje kuće, koja nam nerijetko oštećuju kožu ruku, puno ljepše čistiti uz prirodne detardžente s mirisom kadulje ili grejpa što Durance kozmetika ima i nudi na tržištu i hrvatskim kupcima. Posebice je jako specifično za Durance proizvode da osim prirodnih sastojaka koje detardženti imaju, radi se prilikom čišćenja doma ovim sredstvima i svojevrsna aroma terapija jer je riječ o prirodnim mirisima biljaka ili cvijeća što je znatno ugodnije nego uporaba, nerijetko, vrlo agresivnih kemijskih sredstva za čišćenje - ističe poduzetnica Renata Jurić dodajući da uporaba Durance kozmetike i te kako mirisno utječe na pozitivno raspoloženje prilikom čišćenja kućanstva.

Proizvodi pomažu u prvom redu da se žena bolje osjeća dok čisti, dok sprema po kući, uživa u aroma terapiji prirodnih sredstava, te ono što je najbinije, taj klasični posao u kući koji se ženama "tovari" stoljećima na ramena, nije više tako veliki teret i ne osjeća se kao "žalosna kućanica", ističe poduzetnica Renata Jurić.

- Durance je napravio veliki iskorak i u osvježavanju mirisima kuća kada kuhamo ili ako se puši kroz katalitičke lampe. One rade uz pomoć kemijske reakcije katalize te skuplja sve neugodne mirise u prostoru i neutralizira ih, što znači da pušači mogu odahnuti, ali i svi koji dobivaju alergijske reakcije. Primjerice u Kanadi gotovo svako kućanostvo koristi katalitičke lampe. Imamo i ručno rađene mirisne svijeće koje nemaju kemijskih pripravaka u sebi zbog čega su također pogodne za ugodno, mirisno i svježe okružje svakog doma - opisuje vlasnica tvrtke Zona Natura d.o.o.

Posebno je ponosna što brand Durance na hrvatskom tržištu ima i kozmetičke prirodne linije za njegu muškaraca i žena u širokoj paleti proizvoda.

- U Hrvatskoj još uvijek mali broj ljudi istinski vodi računa što stavlja na kožu kao naš najveći organ, što koriste za svoju higijenu i njegu, te što unosimo u organizam preko kože. Durance je idealan spoj prirode i potrebe čovjeka da čuva zdravlje, da bude bez utjecaja kemikalija, a njihove posljedice vidimo svakodnevno kroz brojne tegobe koje izazivaju. Ljudi gledaju samo da prođu što jeftinije, ali u konačnici to izađe najskuplje jer plaćamo svojim zdravljem - upozorava Renata Jurić.

Ističe da najviše Durance proizvode danas kupuju žene svjesne ljepote koju nosi ova kozmetička kolekcija, ali i skrbe o zdravlju znajući da je riječ o prirodi pretočenoj u sadržaje koji su u ponudi.

- Zanimljivo da sve više dolaze po naše proizvode i muškarci što ipak pokazuje da ima pomaka u brizi za zdravlje kroz uporabu prirodne kozmetike i radovat će me da taj trend poprimi uzlaznu putanju - priželjkuje Renata Jurić.

 

 

 

 

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin