





Uzeti slobodan dan, ne razmišljati o poslu, ne gledati na mailove, ne javljati se na mobitel, rijetko kojoj poduzetnici ili poduzetniku krene za rukom priuštiti sebi takav poslovni luksuz.
No, pedesetak Loyalty članica i članova napravilo je upravo to kada su odlučili u organizaciji Virtualnog ženskog poduzetničkog centra otputovati na jednodnevni izlet na otok Krk u općinu Dobrinj. Čarima našeg najvećeg otoka, kojega je na dan izleta doista okupalo sunce i prekrasno vrijeme, nisu odoljeli od prvog trenutka kada su pristigli na druženje u Dobrinj iz različitih krajeva Hrvatske, ali i Slovenije, organiziranim prijevozom iz Zagreba.
Domaćica druženja na Krku bila je Ana Buljan, Loyalty članica, vlasnica tvrtke Storia Amata i prekrasnog plemićkog imanja pretvorenog u luksuzni turistički kompleks Villa Storia.












Druženje na otoku Krku bilo je prožeto obilaskom povijesne jezgre Dobrinja i Vrbnika, ali i uživanjem u gastro delicijama autohtone otočke kuhinje, uz neizostavnu kapljicu žlahtine. Sve je dodatno bilo “začinjeno” predavanjem globalno poznatog i priznatog stručnjaka u području unapređivanja poduzetništva i poslovanja na realnom tržištu
Zahvaljujući velikom zalaganju Loyalty člana Siniše Prugovečkog, suvlasnika tvrtke i idejnog pokretača tvrtke Juran Adria, globalno popularnog stručnjaka DeFeoa besplatno su mogle poslušati članice i članovi Virtualnog ženskog poduzetničkog centra tijekom izleta na Krk.
A koji očito nikoga nije ostavio ravnodušnim.
Među prvima Dinku Kolar, kojoj je ovo bio prvi loyalty sadržaj “za konzumaciju”, nakon što nam se pridružila s članstvom prije pet dana.
– Snažne pozitivne impresije nosim s ovog izleta, posebice tom


















Na izlet su se odlučile majka poduzetnica Amadea Krajnović i kćerka Roberta, koja će uskoro biti poduzetnica.
– Ovo je odlično, kao i sve u Virtualnom ženskom poduzetničkom centru. Doista, sviđa mi se sve što radite, za ovaj izlet sam ciljano odvojila vrijeme i rekla sebi da moram ići jer sam to sebi priželjkivala priuštiti i nisam se pokajala – jasna je poduzetnica Amadea Krajnović dok njezina kćerka Roberta dodaje kako je pod dojmom potpore koju su pokazale žene jedna drugoj na ovom druženju, ali i u kreiranju zajedničkih aktivnosti, naglašavajući kako doista poduzetnice trebaju surađivati, a nikako biti jedna drugoj vučice.
“Veteran” naših Loyalty druženja i član centra od prvog dana je i
– Prekrasno je. Sve mi se sviđa – od ugodnog društva među kolegicama i kolegama poduzetnicima, od prekrasnih šetnji kroz Dobrinj i Vrbnik, do kreativno osmišljenog programa izleta, pa do hrane. Doista uživam i radujem se novi izletima – opisuje svoj dojmove Antun Urbić Backo.
Slično njemu izlet je doživjela i naša Loyalty članica Marijana Maričić, koja je sunčano vrijeme iskoristila i da se malo “osunča” na moru.
A nakon ugodno provedenog vremena na otoku, za povratka kući rodile su se i neke konkretne poslovne prilike i dogovori, ugodna poznanstva okrenula k poslovnom partnerstvu, a zajednički problemi postali lakši za rješavanje u poduzetničkoj svakodnevici prožetoj međusobnim uvažavanjem, potporom i razumijevanjem kojeg nastojimo poticati i njegovati na svakom koraku našeg rada.

























Misija Virtualnog ženskog poduzetničkog centra koja među prvima ima za cilj jačanje žena u poduzetništvu, ali i svih onih koji žive od poduzetništva izletom Loyalty članica i članova na Krk i ovog je puta pogodila “u sridu”.