Zanemarivanje u poslovnom svijetu, mijenjaju prvenstveno poduzetnice aktivnijim djelovanjem

Zašto baš virtualni poduzetnički centar poduzetnica.hr?

Tim virtualnog poduzetničkog centraVišegodišnja recesija koja je iscrpila domaću ekonomiju, od 2010. godine do danas, donijela je i jedan pozitivan trend. Sve veći broj samozaposlenih poduzetnica. Žene, posebice one iznad 40-tih godina, ostajale su prve pod udarom recesije bez radnog mjesta. Sudbina im je bila dugotrajna, najčešće uzaludna potraga za novim poslodavcem ili pak odlučno uzimanje sudbine u svoje ruke i okretanje prema samozaposlenju – na temelju dobre ideje, poslovnog projekta, hobija koji bi predstavljao izvor egzistencije.

- Analiza podataka prikupljenih u Registru godišnjih financijskih izvještaja prema vlasničkoj strukturi društava i to prema rodnom kriteriju, ukazuju na činjenicu da žensko poduzetništvo nema tradiciju u hrvatskome društvu. Unatoč brojnim poticajima razvoju ženskoga poduzetništva, srednjoročnim strategijama razvoja i nastojanjima da se žene u većoj mjeri uključe u područje biznisa, brojke pokazuju da to područje još uvijek, u velikome dijelu pripada muškom dijelu stanovništva – analize su Fine udjela žena u poduzetništvu posljednjeg desetljeća hrvatske ekonomije.

No podaci koji su promatrani od 2010. do 2013. godine ipak su pokazali da se žensko poduzetništvo budi brzo i učinkovito.

- U tom promatranom razdoblju dio žena poduzetnica tj. vlasnica trgovačkih društava, obrta ili slobodnih zanimanja, uglavnom se kreće od 17,3% u 2010. godini do 19,6% u 2013. godini – podaci su Fine.

Iako u porastu, žensko poduzetništvo ni do danas nije dobilo ozbiljnije priznanje za obol kojega čini hrvatskom gospodarstvu. Mjerodavne institucije zaobilaze ovu rodnu podjelu, a prečesto žene ostaju zaboravljene ne samo na svom početku nego i na uzlaznom putu realizacije poslovne ideje.

Tim virtualnog poduzetničkog centra- Upravo iz takvog zanemarivanja žena poduzetnica, rodila se ideja pokrenuti Virtualni ženski poduzetnički centar www.poduzetnica.hrprvi takve vrste ne samo u Hrvatskoj nego i u jugoistočnoj Europi. U tom pravcu, osim otvaranja Virtualnog ženskog poduzetničkog centra, organizirat ćemo prvi Kongres samozaposlenih žena poduzetnica, čiji je cilj osiguranje razmjene iskustava, stvaranje poslovnih kontakata, povezivanje i unapređenje poslovne mreže poduzetnica, kako bi im pristup i opstanak na tržištu bio što kvalitetniji, a put do uspjeha što izvjesniji – opisuje misiju Virtualnog ženskog poduzetničkog centra njegova voditeljica Sanela Dropulić.

Ističe da nitko neće poboljšati stanje na tržištu u korist žena poduzetnica, osim samih žena koje moraju shvatiti da je samozatajan, disciplinirani rad i poslovno odricanje poželjno za poduzetnički uspjeh, ali i nepravedno dovodi do marginaliziranja svih napora koje žene ulažu u tom pravcu.

Virtualni Ženski poduzetnički centar www.poduzetnica.hr dat će sve od sebe da se ta zanemarenost promijeni, a samozaposlene poduzetnice dobiju pozornost kakvu zaslužuju u hrvatskom društvu.

Stoga ne čudi da se danas iz cijele Hrvatske javljaju buduće i sadašnje poduzetnice sa željom imati na jednom mjestu, u ovom slučaju u virtualnom svijetu svoju temeljnu instituciju koja će za njih pronalaziti sve potrebne odgovore i informacije, podupirući projekt www.poduzetnica.hr iza kojega stoji marljiva ekipa.

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin