Želite pratiti trendove koji donose profitabilnost – njih donosi Ana Zibar, ugledna hrvatska influencerica

Da - istina je! Sveprisutni, sveokupirajući i svepopularni Facebook, najutjecajnija digitalna plaforma na svijetu, više to nije. Bar kada su nadolazeći trendovi oglašavanja, povezivanja i promocije u pitanju. Globalno tržište, a s njim i sve više i hrvatsko, ne gladuje za online trendovima na način kako je to činilo prije pet - šest godina. A to je prvo osjetio najjači digitalni igrač, posebice u društvenom povezivanju. Što u tom slučaju raditi, koje digitalne alate angažirati, što online činiti da bi kroz "internet globalno selo" prodali svoje proizvode, pronašli klijente za svoje usluge?

Odgovor su influenceri - osobe koje kroz vlastito kreirane sadržaje na digitalnim društvenim mrežama, kanalima, platformama imaju jako puno sljedbenika zbog onoga što prezentiraju, o čemu diskutiraju, promišljaju, pa i promoviraju, te time stvaraju određeni utjecaj na one koji ih prate u radu.
Influenceri su iznimno značajni zbog utjecaja kojega imaju prema odluci o kupnji nekog proizvoda ili usluge te tržišnih afiniteta svojih sljedbenika.

Zbog svog ugleda, djelovanja i / ili sadržaja koje komuniciraju, kao i broja sljedbenika koji te iste sadržaje prate, influenceri utječu na mišljenje i djelovanje korisnika digitalnih sadržaja. Time postavljaju trendove kako u razmišljanjima, tako i ono važnije - u kupovini.

Neizostavno radi li se lista najutjecajnijih hrvatskih (ali i regionalnih) influencera - na njoj će se naći Ana Zibar, tridesetdvogodišnja diplomirana ekonomistica, poduzetnica i vlasnica obrta Dream team studio, te naša Loyalty članica. 
Ova iznimno angažirana mlada, poslovna žena, svoje poduzetničke aktivnosti usmjerila je u sadržaje za koje mnogi na ovim prostorima niti ne znaju da postoje, ali jednako tako i mnogi iznimno puno ulažu upravo da bi im Ana Zibar pomogla prodati usluge ili proizvode. Ana Zibar donosi, ali i postavlja digitalne trendove, ali i neizostavno utječe na afinitete prema kupnji svojih online sljedbenika.

A u poduzetništvu, kao vlasnica obrta Dream team studia našla se tako tipično za Hrvatsku - ostala je bez posla i iz naizgled nezavidne situacije, napravila najbolje što je karijerno mogla za sebe.

- Dva puta sam ostala trudna i dok sam bila na porodiljnom izgubila posao. Kako nisam osoba koja rješenje vidi tako da  sjednem, plačem i kukam, ja sam napravila nešto sasvim sama. Za razne poslodavce sam radila sve i svašta, pa mi je s vremenom palo na pamet da mogu to sve i više raditi i za samu sebe. Dream team studio sam otvorila kada sam vidjela da moj posao samo napreduje i da više nema mjesta za poslovanje preko autorskih ugovora - prisjeća se Ana Zibar svojih početaka, koji su je iz majčinstva "gurnuli" u profesionalne influencer vode.

Danas u Dream team studiu rade Ana i njezin suprug, a bave se pružanjem usluga  fotografiranja, snimanja videa, vođenja društvenih mreža i oglašavanja preko bloga Ženski Svijet koji je, osim na webu i društvenim mrežama, nazočan i na YouTube kanalu. Ana Zibar među prvima je iskušala na ovim prostorima sve "draži" online svijeta kako bi postala digitalni "opinion maker". 

Prema istraživanju koje je za globalne trendove u prodaji provela tvrtka Tomoson, na svaki uloženi dolar koji se potroši za upotrebu ‘influencera’ u marketingu, vraća se natrag 6,5 dolara. Više nego dovoljan razlog da dobro proučite što radi Ana Zibar, te ju angažirate želite li profitabilnost poduzetništva.

- Klijenti sve više razumiju potrebu za ovom vrstom poslovnih aktivnosti jer je digitalni marketing sve bliže broju 1 i budućnost. Na realnom tržištu sam se snašla puno bolje nego sam očekivala. Vrlo je značajan udio influencera jer ljudi volje vidjeti iskustvo iz prve ruke, od realnih osoba i takva reklama je najbolja reklama. Imam veliki broj svojih pratitelja koji vole vidjeti što volim, što ne volim, što i kako radim...A ono zbog čega me klijenti najčešće biraju je video, jer snimam video koji je budućnost i koji pratitelji najviše vole gledati. Video je nenametljiva reklama, dio stvarnog života i to najbolje prolazi, posebno ako poruka dolazi od osobe koju te osobe prate - objašnjava influencerica Ana Zibar razloge zbog čega joj angažmani bilježe stalnu uzlaznu putanju.

A klijenti su različiti kao i sadržaji koje komunicira preko svojih digitalnih kampanja - nema tu pravila, a ima puno toga - banaka, kozmetičkih kompanija, farmaceutske industrije, trgovačkih centara, dječjih trgovina, turističkih zajednica...Svi redom svjesni utjecaja kojega Ana Zibar ima kod svoje, sve brojnije online publike, koja cijeni njezinu originalnost, autentičnost, stručnost, kvalitetan pristup pojašnjavanju i recenziji sadržaja koje i prije svega sama konzumira te vjeruje u njih. I neustraživo upravo na trendovima budućnosti (koji su već sada uvelike naša poslovna stvarnost) gradi marljivo svoje poduzetništvo, ne strahujući od izazova.

- Najveći izazovi su mi naravno u veliko poslovnoj odgovornosti koju imam u svom poduzetničkom angažmanu. Po prirodi sam vrlo precizna, detaljna i disciplinirana te volim da je i najmanji detalj kako treba. Prednosti činjenice da sam sama sebi šefica svakako je tu tome da sama kreiram kako ću, što i kada raditi i to mi je savršeno. Naravo da su tu i problemi poput činjenice da ne radim klasičnih osam sati - jer nisam mirna 24 sata i nemam vremena za bolovanja i godišnje, radim uvijek - jasna je Ana Zibar oko svog poduzetničkog angažmana. 

A uz njega i planova za budućnost nikada ne manjka, posebice biti u korak sa svim trendovima i novitetima, te stalnim korisnim sadržajima opravadati povjerenje svojih pratiteljima. 

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin