Ana Kiršner Kozic: Naša želja i misija je da svaki poduzetnik ima internet stranicu kojom će upoznati potencijalne klijente sa svojim uslugama i proizvodima

Naša Loyalty članica Ana Kiršner Kozic (45), uvijek je na poslovima koje je obavljala davala više te bila kreativnija i učinkovitija nego se od nje kao zaposlenika tražilo. Osjećala je da može bolje i više. Zato se odlučila za jedini mogući put - postati poduzetnica i nije požalila.

Ana Kiršner Kozic - Kreativ info

Ukalupljenost u prosječnost nekadašnjeg poslovnog okružja radeći za druge koji su klijente smatrali samo brojkom, zamijenila je s kvalitetnim osobnim pristupom, gdje svakog klijenta pažljivo sasluša kako bi vidjela njegove potrebe i želje te nakon toga svojim znanjem, kreativnošću i iskustvom predložila rješenje u obliku internet stranica ili reklamnih materijala koji su najprimjereniji uslugama ili proizvodima koje klijent nudi. Želja za drugačijim poslovanjem se ostvarila i kroz lojalnost i međusobnu suradnju s klijentima što se je pokazalo kao dobitna kombinacija za uspjeh.

- Radeći za druge poslodavce, kao zaposlenik, doživjela sam da je svako izlaženje iz okvira prosječnosti dočekano s neodobravanjem. Umjesto nezadovoljstva i samosažaljenja odlučila sam (uz podršku supruga) postati sama svoja šefica te otvoriti svoju tvrtku. Smatram da nema smisla ne probati i govoriti da ne ide, jer to ne možeš znati ako sam ne probaš promijeniti posao i život na bolje. I nisam se prevarila jer malo po malo radim i zadovoljna sam učinjenim u ovih četiri godine postojanja moje tvrtke Kreativ info - jasna je o razlozima pokretanja vlastitog poslovnog projekta Ana Kiršner Kozic, danas uspješna poduzetnica.

Dio svog života ova naša Loyalty članica provela je u Sloveniji, gdje je i maturirala, no diplomu inženjerke agronomije stekla je u Zagrebu. Osim zbog svoje akademske izobrazbe, tu je i prirodna sklonost i ljubav prema svemu što se veže uz prirodu, hortikulturu, pa tako rado ističe da ne može bez svog poduzetništva, ali i bez hortikulturnog uređenja vrtova i okućnica kojim se povremeno bavi.

Ana Kiršner Kozic - Kreativ info

- Godinama sam izrađivala slike od suhog cvijeća kao i aranžmane od prirodnih materijala za različite prigode. Pet godina sam zajedno s nekoliko entuzijastičnih mama vodila kreativnu radionicu u Rudešu za djecu, gdje smo izrađivali prigodne kreacije od prirodnih i recikliranih materijala. To je iskustvo kojeg nosim iz vremena prije mog poduzetničkog angažmana, kada sam radila u Sjemenarni Zagreb kao cvjećar aranžer te u Slovenskom kulturnom društvu Slovenski dom gdje sam puno energije posvetila djeci. Tako sam pokrenula i jedno vrijeme vodila projekt nazvan Otroško rajanje s namjerom upoznavanja djece sa slovenskim jezikom i kulturom kroz pjesmice, brojalice i igru. Projekt je bio podržan od strane Veleposlanstva Republike Slovenije kao i od Saveza slovenske nacionalne manjine - opisuje naša Loyalty članica svoju poslovnu povezanost i sa Slovenijom i s Hrvatskoj.

Uz ovu odlično poslovno iskustvo izgrađeno u dvije države i na dva jezika, vlasnica tvrtke Kreativ Info na kraju se odučila na sasvim treću poduzetničku opciju kada je otvorila svoju tvrtku.

- Kreativ Info j.d.o.o. primarno se bavi dizajnom i izradom internet stranica - od jednostavnih start up stranica do Kreativ info - Marketing materijaliweb shopova. Dizajniramo i izrađujemo cijelu paletu reklamnih materijala kao što su vizitke, letci, brošure, banneri i slično i u dogovoru sa klijentima stvaramo vizualni identitet stranice i reklamnih materijala, kojima tvrtka postaje prepoznatljiva na tržištu. Isto tako prevodimo tekstove s i na slovenski i engleski jezik. Svijest klijenata se polako mijenja i klijenti dolaze do zaključka da jedna ozbiljna tvrtka, bila ona velika ili mala, mora naći svoje mjesto na internetu te da je posjedovanje Internet stranice početak ozbiljnijeg bavljenja nekom djelatnošću. Na taj način upoznaju sadašnje i potencijalne klijente sa svojim uslugama, proizvodima i općenito sa djelatnostima kojima se bave. Isto je i s posjedovanjem različitih reklamnih materijala (ovisi o potrebama). Što se tiče prijevoda (prvenstveno prevodimo s i na slovenski jezik), potencijalnim klijentima je sve važnije dobiti što točnije, vjerodostojnije prijevode, što mi sa svojim dugogodišnjim iskustvom i te kako možemo ponuditi- naglašava ova poduzetnica koja već četiri godine uspješno gradi svoje mjesto pod tržišnim suncem.  I to specijalizacijom i usmjerenosti upravo na male i srednje poduzetnike, naročito početnike.

Kreativ info - Marketing materijaliIstiče da je razlika u odnosu na sve što se nudi na tržištu, koja je donijela "dobitnu poslovnu formulu" individualni pristup i izazak u susret klijentima gdje god i kad god je to moguće.

- Kod nas se klijenti se ne moraju zamarati otvaranjem domene i hostingom, sve odrađujemo mi. Reklamne materijale izrađujemo po principu „materijal u ruke“- brinemo se za sve, od ponude u nekoliko verzija, pripreme, probnog tiska do gotovog proizvoda, koji se dostavlja na željenu adresu. Za naše prijevode klijenti već znaju da su vjerodostojni i da stojimo iza svake prevedene riječi koja ima svoj smisao i težinu, radilo se o prijevodu neke tehničke dokumentacije ili o prijevodu nekog literarnog djela. Tako smo ponosni na uspješno preveden tekst predstave Ana Frank Kazališta Trešnja za potrebe gostovanja u Ljubljani 2016. godine. Želje i potrebe klijenata te naše znanje i iskustvo idealna su kombinacija uspješne suradnje na obostrano zadovoljstvo. Sve što radimo, radimo profesionalno, kvalitetno, brzo i povoljno i u odnosu na zahtjevnost tražene usluge. Želimo da se klijent kod nas osjeća ugodno i dobrodošao. Lojalnost nam je jedna od bitnih karakteristika, koje se želimo i u budućnosti držati. Uvjerena sam da povezivanjem malih tvrtki možemo lakše izdržati u nemilosrdnoj borbi za opstanak na surovom tržištu s velikim i jakim tvrtkama. Besplatno reklamiranje na našim stranicama (Internet i facebooku) je još jedan plus kojim želimo privući buduće zadovoljne klijente. Sve nabrojeno nas čini drugačijim i konkurentnijim na tržištu - ističe Ana Kiršner Kozic naglašavajući kako se raduje svim nadolazećim izazovima i poslovnim sadržajima.

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin