U dvije godine postojanja etablirali smo se kao temeljna poduzetnička asocijacija usmjerena na potporu, suradnju i promicanje poslovnih aktivnosti

Krenuli smo prije dvije godine - točnije 01. siječnja 2016. i slavimo drugi rođendan, uz više od 2.300. članica i 83 člana. Iza sebe imamo, upravo zahvaljujući potpori, suradnji, razumijevanju i partnerstvu s hrvatskim poduzetnicama i poduzetnicima, ali i kolegicama i kolegama iz cijele jugoistočne Europe, dvije godine aktivnosti prožetih velikim brojem projekata, aktivnosti i sadržaja kojima snažimo žensko poduzetništvo, ali i poduzetništvo uopće.

Upravo na temeljima stalnog zalaganja i rada u pravcu suradnje, potpore i jačanja žena u poduzetništvu, danas smo se etablirali središnja asocijacija u Hrvatskoj koja se bavi promicanjem i većom profitabilnosti poduzetništva.

Virtualni ženski poduzetnički centar lansiran je prije dvjie godine kao digitalna platforma za promociju i unaprjeđivanje poslovne aktivnosti poduzetnica, te je bio i jeste usmjeren razmjeni znanja, tehnologija i inovacija.

Naša je misija ohrabriti žene na veći poduzetnički angažman u hrvatskom gospodarstvu te olakšati ulaganje u obrazovanje i učenje u poduzetničkom sektoru. Pomažemo da poduzetnici osiguraju učinkovit plasman svoji proizvoda i usluga na hrvatskom i inozemnom tržištu, bavimo se izdavačkom djelatnošću kako bi donijeli što više znanja o poduzetništvu na naše prostore, te gradimo konstruktivni networking među našim članicama i članovima radi što bolje međusobne suradnje.

„Za Virtualni ženski poduzetnički centar 2017. godina bila je iznimno radna, angažirana i puna projekata usmjerenih jačanju žena koje svoju egzistenciju osiguravaju na realnom tržištu. Na Dan žena, 08. 03.2017. prvi puta smo organizirali Kongres poduzetnica jugoistočne Europe, najveće okupljanje žena u biznisu u ovom dijelu Starog kontinenta od kada postoji tržišna ekonomija. Okupili smo 650 poduzetnica i svih onih koji to tek žele biti s ciljem međusobne suradnje, povezivanja i uvažavanja radi što boljeg položaja na tržištu i smanjenja diskriminacije koje žene doživljavaju u poslovanju. Posebno sam ponosna da smo u 2017. godini pokrenuli i održali više od 40 besplatnih edukacija u čak 12 gradova i jednoj općini u Hrvatskoj koje je pohađalo više od 800 polaznica i polaznika. Uočili smo izniman porast poduzetničkih aktivnosti nakon naših edukacija, ali i profitabilnost istih što je izravan učinak ove aktivnosti koju nastavljamo i u 2018. Također smo tiskali i prvi vodič za uspjeh u poduzetništvu jugoistočne Europe „Ne posutani, ne odustani!“, prihod od prodaje koji ide u cijelosti za edukaciju budućih poduzetnica diljem Hrvatske. Iznimno radnim tempom nastavljamo i u 2018. s jednim ciljem – što jačim položajem žena u poduzetništvu, ali i u hrvatskom društvu općenito i to pod geslom „Ne posustani, ne odustani!“ - ocijenila je Sanela Dropulić, osnivačica i direktorica Virtualnog ženskog poduzetničkog centra u povodu našeg drugog rođendana.

Aktivnosti i sadržaje Virtualnog ženskog poduzetničkog centra oberučke su prihvatile poduzetnice i poduzetnici diljem Hrvatske, ali i svi oni koji se žele baviti poduzetničkim aktivnostima. Raduje i suradnja s brojim kolegicama i kolegama u regiji što svedoči o želji uzajamnih aktivnosti na jačanju poduzetništva bez granica u ovom dijelu Europe.

Dodatna motivacija tomu bit će svakako još jedan u nizu Kongresa poduzetnica, kojega ćemo održati 08. 03. 2018. godine u Zagrebu kao najveće poslovno  okupljanje žena u ovom dijelu Europe, te na kojemu su svi sadržaji besplatni i s jednim ciljem - što više povezati u konstruktivnu suradnju sve one koji žive od poduzetništva.

Mateja Đaković, suvlasnica tvrtke Business Depot d.o.o. iz Pleternice

Naša Loyalty članica Mateja Đaković prvi puta se susreta s Virtualnim ženskim poduzetničkim centrom kada smo organizirali u Lipiku ciklus besplatnih edukacija za poduzetnike i sve one koji to žele biti. Ovoj iznimno radišnoj mladoj poduzetnici iz Pleternice, svidjela se naša asocijacija "na prvu" jer kako ističe, radi na izgradnji zajedništva među ljudima koje je pokretač poduzetništva i uspjeha. 

- Prije manje od mjesec dana prvi put smo prisustvovali BaBIZnjaku te je bilo poučno i zanimljivo jer smo upoznali puno dragih poduzetnih ljudi s kojima smo se družili i smijali. Na početku su nas dvije poduzetnice, a ujedno i prijateljice, upoznale s radom svoje tvrtke, a potom smo se mi, noviji poduzetnici, upoznavali s poduzetnicima iza kojih se nalazi višegodišnji rad. Radujemo se drugim aktivnostima i sadržajima koje se pružaju, a s kojima ćemo se tek upoznati na sljedećim okupljanjima - iznosi svoja prva članska iskustva poduzetnica Mateja Đaković, suvlasnica tvrtke Business Depot. Riječ je tvrtki koja se specijalizirala za tonere, preciznije uvoznik je tonera američkog proizvođača koji je vodeći u proizvodnji dijelova za tonere i samih tonera vrhunske kvalitete. 

- Naše Premium toner kasete sastavljene su u renomiranim tvornicama od najkvalitetnijih dijelova te imaju svojstva jednaka kao original toneri. Naši proizvodi imaju visoku kvalitetu i ISO standarde: ISO9001, ISO1400, STMC, ROHS, REACH, CE - pojasnila je Mateja Đaković svoj poslovni dijapazno uz nadu da će članstvo u Virtualnom ženskom poduzetničkom centru pomoći pri promociji proizvoda njezine tvrtke, posebice jer još traži svoje mjesto pod tržišnim suncem.

- Također vjerujemo kako će naš poduzetnički put biti usmjeren ka povećanju poslovnog uspjeha, kako će nam donijeti puno poslovnih suradnji i veće mogućnosti za boljim upoznavanjem s poduzetničkom klimom - smatra ova poduzetnica iz Pleternice i loyalty članica Virtualnog ženskog poduzetničkog centra. 

Ljubica Šunić, vlasnica OPG Šunić iz Osijeka

Ljubica Šunić, vlasnica OPG Šunić iz Osijeka, za rad i aktivnostima Virtualnog ženskog poduzetničkog centra čula je od svoje kume, koja je članica već godinu dana.

- Surfajući internetom i provjeravajući aktivnosti Virtualnog ženskog poduzetničkog centra, odnosno tražeći način koji bi mi pomogao razviti ideju, vidjela sam za sebe, odnosno svoj posao, niz mogućnosti koje nudi loyaliti članstvo. Prema mom dosadašnjem iskustvu, jedna od vrlo bitnih stavki je znati na pravilan način predstaviti i prezentirati svoj posao, u mom slučaju svoj proizvod a zatim ga i prodati. Kako je brendiranje i prodaja proizvoda sfera poslovanja, o kojoj mi koji se nismo školovali i educirali u tom smjeru ne znamo baš puno, nužna nam je edukacija a loyaliti članstvo nam upravo to omogućava s vrhunskim predavačima. Također, druženje i poznanstva s drugim poduzetnicima uvelike su doprinijeli širenju mojih poslovnih vidika, upoznavanju s načinom poslovanja malog poduzetnika u Hrvatskoj i prosperitetu te potencijalu,ali i izazovima s kojima se poduzetnik susreće prilikom pokretanja i vođenja vlastitog posla u današnje vrijeme - ocijenila je Ljubica Šunić svoj članski angažman u Virtualnom ženskom poduzetničkom centru.

Kako naglašava, svakome bi toplo preporučila da odvoji dio svoga vremena i provede ga angažirajući se u zajednici Virtualnog ženskog kutka jer će na vrlo kreativan, koncizan i produktivan način steći vrijedna znanja i poznanstva, kojima će pokretanje ili vođenje vlastitog posla postati gušt i prilika za stjecanjem novih iskustva.

 

Vlasta Pastuović Aleksić, vlasnica obrta Vlastaart iz Zaprešića

Drugu godinu za redom svoje povjerenje Virtualnom ženskom poduzetničkom centru poklonila je i Vlasta Pastuović Aleksić, magistrica likovnih umjetnosti iz Zaprešića. Vlasnica obrta Vlastaart, nakon više godina formalna i neformalna obrazovanja (magisterij slikarstva, edukacije iz područja menadžmenta) odvažila se preuzeti odgovornost za sebe, ostvariti svoj poslovni san i samu sebe zaposliti. I napravila je to 2016. godine kada je registrirala obrt za umjetničko stvaralaštvo i podučavanje iz područja likovne kulture te je tada, kako sama slikovito proznaje, uskočila u hladne i brze poduzetničke vode, ali bez pojasa za spašavanje.

- Registriranje obrta najmanji je dio posla, pravi problemi (ili izazovi) tek slijede, jer institucije u Hrvatskoj nažalost ne daju poduzetniku početniku mogućnost da na jednomu mjestu nađe sve konkretne (ne samo načelne) upute i savjete koji su mu neophodni za pokretanje i vođenje vlastita biznisa. Pa se tako događa da me iz Ureda za gospodarstvo šalju u Poreznu upravu, i obrnuto. U moru zakona vezanih za obrt (kao i više drugih različitih propisa) morala sam iskrčiti sama svoj put, i moram priznati da sam se često puta osjećala kao „Pale sam na svijetu“.
Na žalost, državni sustav, koliko god javno pričao o podršci novim poduzetnicima, zapravo nema sluha za njihove konkretne probleme - dijagnosticira zaprešića poduzetnica.

Istražujući putem interneta korisne sadržaje „otkrila“ je i Virtualni ženski poduzetnički centar, te se, naglašava, bez puno razmišljanja učlanila u Loyalty program Virtualnog ženskog poduzetničkog centra.

Oduševila me energija, srčanost i volja kojom se povezuju prvenstveno žene poduzetnice na području Hrvatske, ali i regije, s ciljem pružanja međusobne podrške. Također sam sudjelovala na nekoliko besplatnih edukacija u organizaciji Virtualnog ženskog poduzetničkog centra te mogu reći da su teme koje su bile zastupljene više nego korisne poduzetnicama, jer se odnose upravo na konkretne aspekte vođenja vlastita poslovanja, poslovne i tržišne komunikacije, brendiranja, samopromocije...Osim korisna edukativnog dijela, moram napomenuti da je tu zastupljen još jedan vrlo važan segment, a to su osobni kontakti koje mi žene poduzetnice međusobno ostvarujemo, emocije koje dijelimo pričajući o vlastitim ostvarenim snovima i poslovnim planovima. Bez takve ženske podrške teško je poslovati, pogotovo u današnjem /„muškom“/ poslovnom svijetu - analizira vlasnica obrta Vlastaart.

Svakako su korisni i neformalni susreti koje za svoje članice organizira Loyalty program, koji obuhvaćaju zajedničke večere, božićne i karnevalske proslave i putovanja...

- Kao svoju članicu, Loyalty program Virtualnog poduzetničkog centra, mene osobno kao umjetnicu, široj javnosti predstavlja na najbolji mogući način, kao i djelatnosti kojima se bavim (izrada i prodaja umjetničkog nakita i autorskih umjetničkih slika, individualna poduka vizualno likovnog odgoja i pripreme za umjetničke škole te grupne likovne radionice za djecu i odrasle), kako bih što lakše došla do svoje ciljane publike, a to su prije svih ljubitelji umjetnosti. Ponosna sam i na svoje članstvo u Loyalty programu Virtualnog ženskog poduzetničkog centra te s veseljem očekujem pozive na daljnje korisne edukacije i neformalna druženja žena poduzetnica - najavljuje poduzetnica Vlasta Pastuović Aleksić.

 

Fran Poštenjak, vlasnik tvrtke Arboring j.d.o.o. iz Jastrebarskog

Gotovo od samog početka rada poduzetnik Fran Poštenjak je uz Virtualni ženski poduzetnički centar. Vlasnik tvrtke Arboring iz Jastrebarskog, popularno poznat kao doktor za drveće, iskusio je gotovo sve projekte i sadržaje koje "plasira" naša asocijacija s ciljem povezivanja, ali i učinkovitog poslovnog poduhvata članica i članova na tržištu.

Te kako ističe, raduje se svemu što ćemo "režirati" i u godinama koje dolaze kako bi svi koji žive od realnog sektora bili što uspješniji u svojim poslovnim nakanama.

- Sve što centar pruža, cijela ekspertiza, sustav povezivanja, sadržaji i projekti su odlični jer daje potporu poslovanju, razvija uvid u to koje bi stvari mi članovi morali poboljšati u svom radu da bi bili što kvalitetniji, učinkovitiji i naravno da bi izbjegli greške koje nam se mogu javiti u poslovanju. I ja osobno osjetio sam benefite članstva, prije svega koristeći sadržaje koje nudi Virtualni ženski poduzetnički centar, za moje vlastite poduzetničke aktivnosti. U današnje vrijeme iznimno je važno razvijati networking, a upravo to omogućuje centar. Stvaraju se kontakti, suradnje, potencijalni poslovi, posebice kada se udružimo kako bi kupcu ponudili kvalitetan zajednički proizvod ili uslugu. Što je tek mali dio prednosti koje sam osjetio članstvom u Virtualnom ženskom poduzetničkom centru - ocijenio je prvi doktor za drveće i vlasnik tvrtke Arboring iz Jastrebarskog.

Andreja Rambrot, vlasnica obrta Tvoja moja priča iz Lopatinca

Loyalty članica Andreja Rambrot (30), koja kako sama ističe dolazi iz malog mjesta pokraj Čakovca, uvijek je u sebi nosila poduzetničku crtu i želju da bude sama sebi šefica. San joj se ostvario otvaranjem obrta za web i marketing Moja Tvoja priča, kao i sve popularnijeg branda Pisalica

Korak više napravila je za svoje poduzetništvo kada se odlučila učlaniti u Virtualni ženski poduzetnički centar. I to kako sama kaže u prvom redu zbog networkinga.

- Vjerujem da kroz centar mogu pronaći kvalitetne suradnike, ali i partnere na budućim projektima. Aktivnosti i sadržaji Virutalnog ženskog poduzetničkog centra mi se sviđaju, no nažalost nisam se stigla uključiti ove godine. Imam namjeru to izmijeniti - iskrena je ova mlada poduzetnica.

Sve što nudi Virutalni ženski poduzetnički centar i sadržaje koji se pružaju članicama i članovima centra, Andreja Rambrot koja je tek "pristila" u članstvo otkriva i nastoji kad god joj posao dopusti - i "konzumirati", napose jer očekuje i prepoznatljivost vlastitog poduzetničkog projekta kroz našu asocijaciju. Posebice jer marljivo radi na edukacijama, poglavito kroz razvoj svog branda Pisalice.

- Pisalica je svojevrsna «all inclusive» platforma za mikro, mala i srednja poduzeća, koja kod nas mogu dobiti sve usluge, od izrade web stranice, do oglašavanja preko raznih platformi i pisanja raznih promotivnih članaka. Naglasak je ipak najviše na pisanju jer je to moja prva ljubav i nešto čime se bavim oduvijek. Pisalica je zamišljena kao mjesto za sve one koji imaju potrebu za webom i oglašavanjem, no ili ne znaju kako raditi, ili nemaju vremena nešto sami odraditi s obzirom na mali broj zaposlenika. Naši klijenti tako su razne poliklinike, saloni ljepote, turističke agencije, ali tu su i srednji klijenti poput televizijskih kuća, brojnih web shopova i festivala. Na tržištu smo se snašli zapravo jako dobro. Spojili smo sve u čemu smo dobri – osmislili dobru priču, napisali puno edukativnog sadržaja za web te svakom klijentu pristupamo individualno i dajemo savjete, što se u klasičnim marketinškim agencijama ne dobiva i iz tog se razloga niti ne želimo nazivati agencijom - pojašnjava Andreja Rambrot.

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin