Imate toliko toga za reći ili napisati, a ne znate kako? Angažirajte poduzetnicu Andreju Rambrot

Za poduzetnike kažu da se ne rađaju, ali ih većina zna već od malih nogu što bi željeli u životu raditi. Jasno i glasno već u ranoj školskoj dobi znaju da žele sami sebi biti šefovi, već se "bacaju" u prodaju i nabavu, nastoje izračunati kako će zaraditi, uštedjeti i prije svega sebi osigurati materijalnu benefit te razvijati svoje projekte na način da su komercijalno prihvatljivi i drugima.

Upravo tako se dok je odrastala iznimno poduzetnički osjećala i naša Loyalty članica Andreja Rambrot (30), koja kako sama ističe dolazi iz malog mjesta pokraj Čakovca, ali koji nikada nije predstavljao granicu njezinom velikom kreativnom poduzetničkom duhu. Posljednjih osam godina živi u Zagrebu, a od nedavno je krenula u ono što dugo sanja - poduzetničke vode.

Poduzetnica sam kratko, ali mogu slobodno reći da sam poduzetna cijeli život. Prvu «tvrtku» imala sam u drugom razredu osnovne škole kada sam napravila novčanike origami tehnikom i prodavala ih od 2 do 5 kuna. Gotovo svih deset godina koliko sam radila za druge, imala sam poriv pokrenuti nešto svoje, čemu su dokaz brojni projekti koje sam osmislila i/ili u kojima sam sudjelovala. Razloga je bilo više, od bezobraznih šefova koji me nisu znali cijeniti kao radnicu i moju su ambicioznost shvaćali kao konkurenciju, sve do žalosno niskih mjesečnih primanja koja su mi takvi poslovi osigurali. Svih sam tih godina puno radila na sebi, puno učila od stranih stručnjaka za marketing i čekala pravi trenutak. Kada sam ga napokon prepoznala, navalila sam na njega punom snagom - otvoreno govori o poslovnoj motivaciji ova mlada poduzetnica, vlasnica  obrta za web i marketing Moja Tvoja priča, kao i sve popularnijeg branda Pisalica

Iako je "svježa" u poduzetništvu, planova je puno, ali i realizacije - jer ne kaže se bez razloga da poduzetnica koja miruje ustvari nazaduje. Stoga u dijapazonu poslovnih aktivnosti ove naše Loyalty članice - nema mirovanja, uvijek samo kreativnog napredovanja. Posebice u razvoju vlastitih brandova, u prvom redu Pisalice.

- Pisalica je svojevrsna «all inclusive» platforma za mikro, mala i srednja poduzeća, koja kod nas mogu dobiti sve usluge, od izrade web stranice, do oglašavanja preko raznih platformi i pisanja raznih promotivnih članaka. Naglasak je ipak najviše na pisanju jer je to moja prva ljubav i nešto čime se bavim oduvijek. Pisalica je zamišljena kao mjesto za sve one koji imaju potrebu za webom i oglašavanjem, no ili ne znaju kako raditi, ili nemaju vremena nešto sami odraditi s obzirom na mali broj zaposlenika. Naši klijenti tako su razne poliklinike, saloni ljepote, turističke agencije, ali tu su i srednji klijenti poput televizijskih kuća, brojnih web shopova i festivala. Na tržištu smo se snašli zapravo jako dobro. Spojili smo sve u čemu smo dobri – osmislili dobru priču, napisali puno edukativnog sadržaja za web te svakom klijentu pristupamo individualno i dajemo savjete, što se u klasičnim marketinškim agencijama ne dobiva i iz tog se razloga niti ne želimo nazivati agencijom - pojašnjava Andreja Rambrot.

Odlična je stvar da su se mnogi klijenti na tržištu "osvijestili" za ovom vrstom usluge, iako još uvijek dio njih ne shvaća zakonitosti oglašavanja. Nestrpljivost i prije svega očekivanje rezultata preko noći, uz malo uloženog novca, velike su pogreške malih igrača na tržištu. Malih isključivo jer malo ulažu u svoju prepoznatljivost, što se kasnije odražava i na profitabilnost. 

- Primjera radi, s 1.500 kn mjesečnog uloga u oglašavanje nećete puno dobiti jer se prvi mjesec obično tek prikupljaju podaci temeljem kojih se poduzimaju kasniji koraci. No, radite li to kontinuirano barem tri mjeseca, rezultati sigurno neće izostati. Ističem da nismo klasična marketinška agencija koja ganja samo velike klijente. Naš je cilj, ako ne i poziv, surađivati s malima i srednjima te im pomoći da u budućnosti postanu stepenicu ili nekoliko stepenica veći. Želimo zajedno s njima kreirati njihove priče. Pritom smo tu za savjete na svim razinama i svaki naš sastanak s klijentom je svojevrsni oblik edukacije. Ne želimo imati puno klijenata, već želimo svakom klijentu znati ime, dobro poznavati njegove potrebe, imati vremena za sastanak s njime i zaista mu se posvetiti koliko to zaslužuje - jasna je ova poduzetnica.

Tržište je prepuno mogućnosti, samo ih treba prepoznati i "zgrabiti", čega je svjesna i Andreja Rambrot pa je stvorila oko sebe šaroliku lepezu klijenata koji koriste usluge Pisalice.

- Početnicima su od velikog značaja naša kontinuirana potpora i edukacija, dok su veliki sretni što komuniciraju s isključivo jednom osobom za sve njihove potrebe i dobivaju savjete s kojima im štedimo vrijeme i novac. Spomenula sam već da naši klijenti dolaze iz različitih branši, od web shopova, festivala, TV kuća, sve do raznih poliklinika, salona ljepote i frizerskih salona te turističkih agencija, IT sektora, čak i socijalnih zadruga te jedinica lokalne samouprave (općine, gradovi) - objašnjava idejna začetnica branda Pisalica.

Iako je relativno nova u poduzetništvu, već na početku jasni su prvi izazovi - kako učinkovito balansirati između poslovnog i privatnog života.

- Posla je puno, smatram da nisam toliko bogata da bih iste odbijala, a onda najčešće tu pati privatni život. Radni dan nekad mi traje 4 sata, a nekad 12, tu nema nekog pravila. No, ovakav način rada ima i puno prednosti – nijedan dan nije mi isti, posao je vrlo dinamičan, često upoznajem prekrasne, vrlo poduzetne osobe koje mi daju još više vjetra u leđa, a isto tako dobivam ponude za sve zanimljivijim poslovima – među zadnjima je bila ponuda za pisanje filmskog scenarija. Veoma se veselim takvim izazovima! - optimistična je ova poduzetna mlada žena koja ima jasnu viziju što želi sa svojim poslovnim projektom.

A to je prije svega idejni koncept kojega je počela i razrađivati u konkretan edukacijski program.

- Krećem isto tako s edukativnim radionicama koje će se održavati u manjim skupinama i biti jako specifične, temeljene na konkretnom radu i vježbama. Prvu takvu radionicu održat ću 18.11. u BIZkoshnici, a u studenome ću održati i besplatno predavanje u Gradskoj Knjižnici u Gajnicama na temu «Kako živjeti od (digitalnog) pisanja». Ovom vas prilikom sve toplo pozivam da dođete i čujete što imam za reći jer iskreno vjerujem da bi vam moglo biti od koristi - najavljuje poduzetnica Andreja Rambrot.

NOVA RADIONICA! Pisanje sadržaja za web s kojim ćeš prodati više za blagdane

POZIVAMO TE NA RADIONICU PISANJA TEKSTOVA ZA WEB, S NAGLASKOM NA POVEĆANU PRODAJU TIJEKOM BLAGDANA!

Na radionici ćeš naučiti:

  • vrste sadržaja koje možemo objaviti na webu
  • na što obratiti pažnju kod pisanja sadržaja za web
  • kako optimizirati tekst za web tražilice
  • kako privući nove potencijalne kupce
  • analizirati tuđe kampanje i preuzeti najbolje prakse
  • dobiti pregršt ideja i smjernica za svoje blagdanske kampanje

GRATIS: materijali za daljnje samostalno istraživanje

Tko su voditelji radionice?

ANDREJA RAMBROT, MAG. KRO. I KMPT.

Andreja je stručnjakinja za kreativno pisanje, pisanje sadržaja za web i PR. Pisanjem se bavi otkad je naučila slova, a od njega zarađuje zadnjih 10-ak godina.

Inače po struci magistra kroatistike i komparativne književnosti koja pliva u digitalnim vodama kao riba u moru.

Velika je kreativka te je vječno žedna znanja, što dokazuju brojne završene edukacije na stranim učilištima i diplome. Vječni optimist, sa zdravom dozom opreza.

Njezina životna misija je osnaživati žene da se pobrinu same za sebe i krenu u poduzetništvo.

ANTE MALENICA, BACC. INF.

Ante je majstor za sve digitalno - digitalno oglašavanje, optimizaciju i dorade web stranica / aplikacija u svrhu ostvarivanje što većeg broja konverzija, kao i za čitanje krvne slike weba kroz Analytics.

Ima popriličan broj godina iskustva na području izrade kompleksnih web stranica i web trgovina (na poziciji content i project managera), višegodišnji spisateljski staž na raznim online portalima te iskustvo vođenja svega digitalnog u okviru jedne veće zagrebačke poliklinike.

​​Vječni optimist, ponekad bez one zdrave doze opreza. U životu se vodi načelom "The wise person does not know, but seeks knowledge, always."

Kada i gdje?

Radionica će se održati 18.11.2017. od 9:00 do 13:00 sati, u coworking prostoru BIZkoshnice, Ilica 71 (preko puta Britanskog trga). Svi materijali za radionicu su osigurani od strane organizatora.

Prijavni obrazac nalazi se OVDJE 

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin