Želite uspjeh u prodaji – vjerovali ili ne, do njega se dolazi čak i kvalitetno našminkanim licem

Primjena poslovnog make upa – na mala vrata do velikih postignuća

Obući poslovno odijelo, oprati kosu i počešljati je, staviti ruž na usne koji se prvi nađe pri ruci - tek je površna slika poslovne žene spremne i svojim izgledom i stilom ostavi dojam.

Odličan poslovni stil, posebice make up nosi i te kako važnu poruku na koju niti jedna poduzetnica ne smije zaboravljati. A posebice ne smije ga podcjenjivati. Koliko god da ulažete napora u izgradnju svoje poslovne karijere, jednako je važno njegovati i kvalitetan poslovni stil odijevanja te make up-a. Toga je posebice svjesna poslovna make up stilistica Amadea Krajnović, naša loyalty članica i vlasnica branda Red Lips. Danas je jedna od poznatijih hrvatskih 19make up profesionalaca, kroz čije iskusne ruke je prošlo stotine mladih djevojaka i žena koje žele postati vizažistice, ali i poslovnih žena voljnih naučiti kako nanositi i kvalitetno koristiti šminku.

- S obzirom da nas nitko do sada nije podučio tehnikama šminkanja, a  to znanje nismo dobili ni u našem formalnom obrazovanju, sada se svaka žena šminka onako kako to najbolje zna. A u današnjoj velikoj ponudi beauty proizvoda i on-line tutoriala, zaista je teško prepoznati ono što je pravilno, pa se žene prateći sve to iz neznanja u svemu tome vrlo  lako izgube.  U poslovnom dress codu uglavnom prevladavaju crna, tamnoplava i siva boja, pa bi make up  trebao biti usklađen s bojama odjeće kao i s osobnošću osobe koja ga nosi. Svakako je  najprihvatljiviji look «no make up» koji uvijek daje dozu elegancije i sofisticiranosti i nosiv je u svakoj poslovnoj prilici - ističe odmah na početku ova stručnjakinja za poslovni stil i make up.

I mišljenja je da bi svaka žena kao dio osobne kulture trebala poznavati osnove make upa za samostalno nanošenje dnevnog look-a, dok bi za posebne prigode bilo preporučljivo angažirati profesionalne vizažiste. Svaka je poduzetnica ogledalo svog poduzetničkog projekta, posebice jer ona sama svojom osobnošću stoji iza njega. Još kada je i poslovni stil besprijekoran, rezultati koje očekujemo mogu biti više nego povoljni za nas.

- Prije odlaska na profesionalno šminkanje i pri odabiru vizažista/ice svakako treba obratiti pozornost na edukaciju,iskustvo i stručnost osobe koja šminka, kao i da li način i stil šminkanja odabranog vizažista/ice odgovara željama i očekivanjima osobe koja se šminka. Svaki vizažist/ica ima svoj stil i način šminkanja, pa ukoliko osoba nije napravila dobar odabir, može se dogoditi da ne bude zadovoljna učinjenim. Svaka žena trebala bi odabrati onaj make up look s kojim se dobro osjeća, neovisno o trendovima na modnoj sceni. U tome im možemo pomoći mi svojim profesionalnim savjetima kao i da zajednički pronađemo odgovarajući look koji je u skladu s kompletnom osbnošću klijentice,a pri tome poštujući pravila struke - jasna je Amadea Krajnović.

Nedavno provedeno istraživanje o povezanosti poslovnog stila i učinkovite prodaje, pokazalo je da puno lakše prodaju ostvaruju osobe koje su uređene, uz poslovnu odgovarajuću odjeću, njegovanu i urednu kosu, decentnog ali primjetnog make up-a čiji cjelokupni dojam daje posebnu dozu poslovne ozbiljnosti i odgovornosti. Prodaja kod tako stiliziranih prodavača rasla je i do 30 posto više u odnosu na prodavače koji nisu pridavali značaja kako su obučeni, našminkani te kakvu frizuru imaju. Dakle i iz nešto tako beznačajno za poslovni učinak, čini se jasnim da bez kvalitetnog poslovnog odjevanja i make up-a - ne možemo istinski daleko dogurati. Stoga svakao treba paziti na brojne greške koje se i najboljima, zbog amaterizma u ovom području, potkradaju.

- Najčešće «greške» koje se događaju u primjeni make up-a su neodgovarajuća boja pudera,  nanošenje prevelikih količina šminke na lice i šminka  koja nije prilagođena dobi i osobnosti same osobe, a i samoj djelatnosti koju osoba obavlja. No, s obzirom da žene nisu nikada prolazile  nikakve edukacije o tome, ne bih to nazvala greškama, jer žene ne znaju drugačije i bolje od toga - skreće pozornost vlasnica branda Red Lips.

Trenutačno svjesni da je još jedno toplo i sunčano ljeto iza nas, a jesen uveliko pokazuje svu svoju raskoš, ali donosi i prve kiše i hladne dane, uz poslovni make up vrlo je važna i njega kože. Niske temperature, vjetar i grijanje u prostorima vrlo loše utječu na kožu, pa njegu treba prilagoditi tim uvjetima, dok zrak koji je hladan dodatno isušuje kožu, savjetuje Amadea Krajnović naglašavajući najnovije svjetske trendove vezane uz jesenski look. 

- Nakon prozračnih ljetnih nijansi i minimalnog make up-a, jesen nam donosi pravu dozu elegancije. Vječni klasik crveni ruž, na modnu scenu make up-a dolazi u jarkim, ali i u zagasitim tonovima od  tamnih nijansi ružičaste do  tamnih nijansi ljubičaste. Ukoliko volite kombinirati dvije nijanse iste boje, ombre trend na usnicama je onda za Vas. Ove jeseni naglasak je posebno na očima. Uz sjenila za oči u jarkim bojama  i sjaja metala u srebrnim i zlatnim metalik nijansama, neizostavan je  i crni tuš.  Smokey eye i dalje ostaje popularan, ali uz još dramatičniji look nego do sada.Maskara je neizostavan make up proizvod svake ženske kozmetičke torbice, a  ove je jesenisvakako treba  staviti na trepavice nekoliko slojeva više od uobičajenog, kako bi se zaokružio bilo koji make up look, a dodatno dramatizirao smokey eye. I na donje trepavice sada možete nanijeti nekoliko slojeva maskare kako bi  izgledale poput paukovih nožica, što daje jednu posebnu dozu glamura, kao u stilu sedamdesetih godina prošlog stoljeća.
Jednostavan «no make up» look ostaje i dalje u trendu kao savršeni izbor za dnevne kombinacije naglašen s nijansama ružičaste, koje daju sofisticirani i romantični izgled - u nekoliko crta naglašava pravi make up adut svake poduzetnice Amadea Krajnović.

I naglašava - brand Red Lips  svojim klijenticama u jednosatnim besplatnim konsultacijama, a na temelju želja klijentica za novim saznanjima o njezi kože,odabiru pudera,tehnikama šminkanja prilagođenim osobno njima, nude mogućnost upisa individualnih odgovarajućih edukacija za osobne i profesionalne potrebe, kao i mogućnost odlaska u zajedničku kupovinu u vidu osobnog asistenta pri nabavci. 

- Mogu najaviti da uskoro uvodimo i jednu novu edukaciju, odnosno savjetovanje prema bojama i utvrđivanje odgovarajućih nijansi prema «originalnoj boji kose i tena» kako za odijevanje, tako i za make up. Kao autor i predavač svih edukacijskih programa za osobne i profesionalne potrebe, trenutno mogu  preporučiti i vrlo aktualan  program business make up-a pod nazivom «Ljepota iznutra za uspjeh izvana» namijenjen svima onima koji rade s klijentima, a žele ostaviti profesionalni dojam. U četverosatnoj radionici klijenti se upoznaju s teorijskim i praktičnim dijelom poslovnog make up-a, kao  i svim ostalim elementima koji su međusobno povezani, a u cjelini čine jedan dobar poslovni look.  Znamo da odijelo ne čini čovjeka, ali svojim odijevanjem, make up-om, određenim ponašanjem šaljemo poruku kojom predstavljamo sebe i djelatnost koju obavljamo. Za «prvi dojam» nemamo drugu priliku, pa je zato ulaganje u edukaciju investicija u budućnost. I kao što je rekao Bendžamin Frenklin « Investicija u znanje plaća najbolje kamate.» - zaključuje vlasnica branda Red Lips.

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin