Poduzetnica Magdalena Bešker lansirala na tržište jedinstvenu kolekciju personaliziranih magneta, privjesaka, naljepnica za kofere i privjesnice

Kad mašta nema granica, rađaju se originalni suveniri i pokloni

Svake godine, posebice rekordno ove, turisti upoznaju i rado se odmaraju u Hrvatskoj, što je više nego bio dovoljan razloga da iznimno poslovno nadarena poduzetnica, Loyalty članica Virtualnog ženskog poduzetničkog centra Magdalena Bešker (30), vlasnica tvrtke „Ulica snova“ iz Svete Nedelje, ovog ljeta osmisli cijelu kolekciju suvenira.

Kako za sve koji dolaze u Hrvatsku, tako i za građane Hrvatske koji otkrivaju krajeve izvan Lijepe naše. Odnosno za sve koji putuju i vole putovati. Jer u inovativnoj kolekciji zahvaljujući originalnim proizvodima poduzetnice Magdalene Bešker, riječ je o uspomenama s putovanja s ciljem da se ljepote proživljenog i doživljenog trajno sačuvaju kroz jedinstvene suvenire i maštovitim sitnicama s putovanja.

Ova diplomirana dizajnerica kreirala je, te stavila na tržište Hrvatske, a uskoro i globalno, personalizirane magnete, privjeske, naljepnice za kofere te privjesnice. Riječ je o apliciranju omiljenih fotografija s putovanja, koje se mogu lagano i jednostavno otisnuti i postati vlastiti personalizirani magnet, privjesak, naljepnicu za kofer. Od nedavno foto - naljepnice s putovanja mogu se nalijepiti i na multifunkcionalni rokovnik čije se korice mogu u potpunosti personalizirati!

- Često mi je veliki problem na putovanju pronaći lijepe magnete za poklon svojim najmilijima, a cijena onih ljepših uglavnom nije baš pristupačna. Tako mi je palo napamet zašto ne bih umjesto magneta s motivom, recimo, Eiffelovog tornja koji stoji 5 eura, radije imala magnet sa slikom sebe i društva ispred spomenute građevine za svega 3 eura? Zar to nije ljepša uspomena? Ili ako je riječ o inozemnim turistima zašto se sami ne bi fotografirali ispred Dioklecijanove palače u Splitu ili pak amfiteatra u Puli i tako sami kreirali svoje originalne suvenire iz Hrvatske. Tako je nastala nastala ideja za personalni magnet, a ostale ideje su se same nadograđivale -  otkriva Magdalena Bešker svoju inspiraciju za nove proizvode njezine tvrtke „Ulica snova“.

Nije ovo prvi puta da mlada poduzetnica Magdalena Bešker u dopadljiv, inovativan i tržišno traženi proizvod spaja svoju maštovitost, originalnost i vlastitu ljubav prema poduzetništvu.

Mlada vlasnica u pet godina poslovanja svoje tvrtke „Ulica snova“ već je na hrvatsko, te regionalno tržište uspješni plasirala nekoliko proizvoda poput: personaliziranih rokovnika, planera i bilježnica, prilagođenih svakoj osobi. Prošlog ljeta uspješno je „lansirala“ dva nova branda koja su „zaludjela“ sve one koji putuju i rado otkrivaju nove svjetske destinacije - Moj passport etui, poseban dizajnirani omot u bogatom spektru boja, koji je rađen i kao personalizirani suvenir u kojemu čuvamo, nosimo i koristimo putne isprave, kao i Moj dnevnik putovanja (My travel diary), koji su također proglašeni originalnim hrvatskim suvenirima.

Magdalena Bešker, koja je i sama poznata kao velika putoholičarka, odlučila je u novoj kampanji za svoje brandove spojiti sadržaje koji je i osobno ispunjavaju i raduju – putovanja, Instagram i iskreno žensko prijateljstvo. S najboljom prijateljicom Martinom Požgaj nastojala dočarati svoju viziju #instaputovanja te predstaviti nove proizvode omiljene Ulice snova, koji će svima uvijek dobro doći.

Svi proizvodi mlade poduzetnice Magdalene Bešker, u kolekciji s najnovijima mogu se naručiti putem web shopa www.ulicasnova.hr , Facebook stranice facebook.com/MojPlaner te na Instragam profilu MOJ PLANER.

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin