Turistička djelatnost jedna je od najzahtjevnijih na domaćem tržištu, no njegovih izazova ne boji se poduzetnica Maja Murgić

Vlasnica agencije J.U.S.T TRAVEL klijente osvaja kvalitetnim i raznolikim sadržajima

Nakon deset godina iskustva stečenoga u radu s vodećim domaćim turističkim agencijama, naša Loyalty članica Maja Murgić, diplomirani ekonomski turistički manager, osjetila je potrebu da svoju kreativnost i marljivost pretoči u vlastiti biznis i ono što je najvažnije - radi posao o kojemu sanja još od djetinjstva.

- Već u srednjoj školi sam prepoznala svoj interes za rad u turističkoj branši pa sam se odlučila i za turističko obrazovanje. Zadovoljna sam što ću u srpnju, netom prije 34 rođendana obilježiti prvu godinu poduzetništva. Organizacija putovanja i rad s ljudima moj je posao, ali i ljubav, a kada radiš ono što voliš ništa nije teško, svaki problem ima rješenje pa makar ga tražili (i pronašli) u sitne noćne sate jer poznato je da poduzetnici nemaju radno vrijeme - jasna je Maja Murgić, danas vlasnica J.U.S.T TRAVEL turističke agencije. 

Njezin poduzetnički projekt usmjeren je na organizaciju putovanja, kongresa i teambuildinga. Klijenata je puno na tržištu, različitih ukusa i želja, ali kvalitetan poslovni koncept, udovoljavanje potrebama i zahtjevima onih koji putuju, u temeljima su poslovnog koncepta i misije J.U.S.T TRAVEL turističke agencije.

- Više nema pravila, navike vezane za putovanja su se potpuno promijenile. Putuju i mladi i stariji ljudi, daleke destinacije su postale pristupačnije, a primjerice, brojne europske destinacije su, zahvaljujući razvoju avio prijevoza, postale vikend city break destinacije. Nekada smo imali praktički dvije sezone (zimsku i ljetnu), a danas se putuje u svako doba godine, na sve strane svijeta - komentira vlasnica J.U.S.T TRAVEL turističke agencije.

Konkurencija u ovoj branši je brojna, oštra, šarolikog sadržaja ponuda i proizvoda, u stalnoj potrazi - za onima koji putuju. S druge strane, izboriti svoje mjesto pod tržišnim suncem, traži i J.U.S.T TRAVEL turistička agencija.

- Mnogi koji se odlučuju otvoriti turističku agenciju, imaju iskustvo u radu u određenim segmentima agencijskog rada, a moja je prednost sigurno to što sam kroz deset godina imala mogućnost raditi na različitim pozicijama, u različitim odjelima i na taj način upoznati potrebe različitih klijenata, ali i mogućnosti različitih dobavljača. Kada je iza vas iskustvo rada u poslovnici, onda je jasno da itekako dobro znate što znači individualan pristup klijentu pa kada to navedete kao nešto čemu u poslu posvećujete puno pažnje, i što vam je prioritet, onda ta priča „drži vodu“. Isto tako, kada imate iskustvo rada u receptivnom odjelu, može vam se vjerovati kada kažete da ste svojim gostima na raspolaganju 24/7, jer ste tako naučili raditi kada ste bili odgovorni za putovanje i boravak u destinaciji, grupa ili individualnih gostiju kojima ste isto i organizirali. I svakako, možda i najvažnije, iskustvo rada u različitim odjelima turističke agencije, omogućuje vam i stjecanje najšireg spektra kontakata partnera i dobavljača i jako dobar uvid u njihove kvalitete pa u situaciji kada otvarate svoju agenciju, itekako dobro znate tko su oni koje želite za partnere i u koje se možete pouzdati da će vašim gostima osigurati najbolju i najkvalitetniju uslugu u destinaciji - poručuje ova mlada poduzetnica puna ideja i projekata koje namjerava realizirati. 

A osim brojne konkurencije, tržište u ovoj gospodarskoj djelatnosti puno je  ostalih izazova, koji svakoj poduzetnici uzimaju energiju, ali i daju poticaj da ne posustane, nego upravo suprotno - postane još jača, upornija, bolja i kvalitetnija.

- Dodatni je izazov u mom poslu iznimno turbulentno razdoblje u kojem jedna turistička destinacija danas može biti jako popularna, a onda se nažalost, dogodi neki tragičan slučaj i potom treba proći vrijeme, tijekom kojeg pratite razvoj događanja, kako biste bili sigurni u kojem trenutku to turističko odredište možete ponovo preporučiti svojim klijentima. Ima i ostalih problema, najviše, naravno u „sudaru“ s administracijom, ali na njih gledam kao na izazove.  Biti sama svoj šef je velika odgovornost, ali i prednost jer sama organiziram svoje vrijeme na način koji meni odgovara, a to je ujedno i garancija veće fleksibilnosti u radu s klijentima - jasna je ova naša Loyalty članica. 

Do klijenata nije danas lagano doći niti u jednoj poduzetničkoj aktivnosti. Ujedno je to jedan od najtežih ispita koji tržište stavlja pred poduzetnice. Maja Murgić ima učinkovit odgovor i na tu vrstu poduzetničkog propitivanja i izazova.

- Kroz iskustvo rada u poslovnicama, u direktnoj komunikaciji s klijentima, razvijete vještinu postavljanja pravih pitanja koja će vam otkriti klijentove želje, sklonosti i potrebe. Ponekad klijenti sami kroz taj razgovor dođu do nekih novih spoznaja pa čak i promjene prvotne planove ukoliko su dobili neke informacije koje do tog prvog razgovora, koji je posebno važan, nisu imali. Taj je dio posla možda i najzahtjevniji, ali izvor je velikog zadovoljstva kad znate da ste svojim savjetima klijentu pomogli da odabere najbolju moguću destinaciju, na kojoj će se odmoriti na način koji mu najbolje odgovara - savjetuje Maja Murgić.

Iako je "svježa" na tržištu, jasna je u jednom - s poslovnim planovima ide korak po korak. Jer kako naglašava, najvažnije je da se agencija profilira na tržištu i da bude prepoznata kao ona koja opravdava povjerenje klijenata, ali i partnera. 

- Sve se može, kad se hoće, ali morate to nešto željeti baš jako. Zavrnti rukave i boriti se, te iako nikad nemate jamstvo, to je jedini pravi put za uspjeh - zaključuje vlasnica J.U.S.T TRAVEL turističke agencije.

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin