Izlet Loyalty članica i članova na Krk – uz druženje i zabavu, dogovoreni i novi poslovi

Uzeti slobodan dan, ne razmišljati o poslu, ne gledati na mailove, ne javljati se na mobitel, rijetko kojoj poduzetnici ili poduzetniku krene za rukom priuštiti sebi takav poslovni luksuz.

No, pedesetak Loyalty članica i članova napravilo je upravo to kada su odlučili u organizaciji Virtualnog ženskog poduzetničkog centra otputovati na jednodnevni izlet na otok Krk u općinu Dobrinj. Čarima našeg najvećeg otoka, kojega je na dan izleta doista okupalo sunce i prekrasno vrijeme, nisu odoljeli od prvog trenutka kada su pristigli na druženje u Dobrinj iz različitih krajeva Hrvatske, ali i Slovenije, organiziranim prijevozom iz Zagreba.

Domaćica druženja na Krku bila je Ana Buljan, Loyalty članica, vlasnica tvrtke Storia Amata i prekrasnog plemićkog imanja pretvorenog u luksuzni turistički kompleks Villa Storia. 

- Već dulje vrijeme želim ugostiti Loyalty članice i članove na svom imanju te mi je drago da se ta moja želja i pretočila u stvarnost. Upravo u društvu mnogih članica i članova Loyalty programa učila sam se o važnosti umrežavanja, povezivanja i razmjene iskustava, a sada sam imala priliku biti domaćicom jednog takvog okupljanja, u cilju ne samo ugodno provedenog vremena nego i ostvarivanja novih poslovnih prilika - istaknula je uz dobrodošlicu svojim gostima Ana Buljan. 

Druženje na otoku Krku bilo je prožeto obilaskom povijesne jezgre Dobrinja i Vrbnika, ali i uživanjem u gastro delicijama autohtone otočke kuhinje, uz neizostavnu kapljicu žlahtine. Sve je dodatno bilo "začinjeno" predavanjem globalno poznatog i priznatog stručnjaka u području unapređivanja poduzetništva i poslovanja na realnom tržištu Josepha A. DeFeoa, predsjednika i CEO Juran Globala, čije radionice pohađaju te slušaju predavanja najutjecajniji svjetski poslovni ljudi. 

Zahvaljujući velikom zalaganju Loyalty člana Siniše Prugovečkog, suvlasnika tvrtke i idejnog pokretača tvrtke Juran Adria, globalno popularnog stručnjaka DeFeoa besplatno su mogle poslušati članice i članovi Virtualnog ženskog poduzetničkog centra tijekom izleta na Krk.

A koji očito nikoga nije ostavio ravnodušnim. 

Među prvima Dinku Kolar, kojoj je ovo bio prvi loyalty sadržaj "za konzumaciju", nakon što nam se pridružila s članstvom prije pet dana. 

- Snažne pozitivne impresije nosim s ovog izleta, posebice tom suradnjom, susretljivosti, međusobnim razumijevanjem  i uvažavanjem žena prema svojim kolegicama u poduzetništvu. Ali naravno i s našim članovima koji nas podržavaju i koji su s nama danas tu. Osjećam se iznimno ugodno u ovom okružju, gdje mogu nadopuniti svoja znanja, unaprijediti ono što znam o poslu i poduzetništvu, da sam u društvu osoba koje žele dobro, misle pozitivno, djeluju aktivno i dobronamjerno i u ovih nekoliko dana koliko sam članica ovo je pravo iskustvo koje mi svjedoči da nisam pogriješila kada sam odlučila i poželjela biti članicom Loyalty programa Virtualnog ženskog poduzetničkog centra - komentirala je Dinka Kolar, najavljujući da se raduje novim aktivnostima i sadržajima koje pripremamo.

Na izlet su se odlučile majka poduzetnica Amadea Krajnović i kćerka Roberta, koja će uskoro biti poduzetnica. 

- Ovo je odlično, kao i sve u Virtualnom ženskom poduzetničkom centru. Doista, sviđa mi se sve što radite, za ovaj izlet sam ciljano odvojila vrijeme i rekla sebi da moram ići jer sam to sebi priželjkivala priuštiti i nisam se pokajala - jasna je poduzetnica Amadea Krajnović dok njezina kćerka Roberta dodaje kako je pod dojmom potpore koju su pokazale žene jedna drugoj na ovom druženju, ali i u kreiranju zajedničkih aktivnosti, naglašavajući kako doista poduzetnice trebaju surađivati, a nikako biti jedna drugoj vučice. 

"Veteran" naših Loyalty druženja i član centra od prvog dana je i poduzetnik Antun Urbić Backo kojemu je priznaje, izlet dobro došao da se "odmori" od posla. 

- Prekrasno je. Sve mi se sviđa - od ugodnog društva među kolegicama i kolegama poduzetnicima, od prekrasnih šetnji kroz Dobrinj i Vrbnik, do kreativno osmišljenog programa izleta, pa do hrane. Doista uživam i radujem se novi izletima - opisuje svoj dojmove Antun Urbić Backo. 

Slično njemu izlet je doživjela i naša Loyalty članica Marijana Maričić, koja je sunčano vrijeme iskoristila i da se malo "osunča" na moru. 

- Predivni ljudi, more, sunce - pa zar sam mogla poželjeti bolje. Ovo je odličan način da se međusobno upoznamo, surađujemo, zajedno neke poslovne ideje realiziramo - ocijenila je Marijana Maričić.

A nakon ugodno provedenog vremena na otoku, za povratka kući rodile su se i neke konkretne poslovne prilike i dogovori, ugodna poznanstva okrenula k poslovnom partnerstvu, a zajednički problemi postali lakši za rješavanje u poduzetničkoj svakodnevici prožetoj međusobnim uvažavanjem, potporom i razumijevanjem kojeg nastojimo poticati i njegovati na svakom koraku našeg rada. 

Misija Virtualnog ženskog poduzetničkog centra koja među prvima ima za cilj jačanje žena u poduzetništvu, ali i svih onih koji žive od poduzetništva izletom Loyalty članica i članova na Krk i ovog je puta pogodila "u sridu".

Želite postati Loyalty članica ili član Virtualnog ženskog poduzetničkog centra - OVDJE pročitajte kako. 

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin