Loyalty članstvo – jedna od najbrže rastućih platformi za promociju poduzetničkih aktivnosti, usluga i proizvoda

Popularna i sve traženija usluga Virtualnog ženskog poduzetničkog centra

Globalna istraživanja ekonomskih trendova pokazuju da se najkvalitetnije tržišne pozicije “osvajaju” kroz umrežavanje i poduzetničko povezivanje, uz promociju i ponudu usluga i proizvoda.

Loyalty program Virtualnog ženskog poduzetničkog centra postao je, od pokretanja 01. siječnja 2016. godine do danas, jedna od najbrže rastućih platformi za promociju usluga i proizvoda poduzetnica i poduzetnika, članica i članova koje okuplja Virtualni ženski poduzetnički centar, te učinkovit način pronalaska klijenata i kupaca za poduzetničke usluge ili proizvode.

Uz popuste koje nude Loyalty članovi od 10, 15 ili 20 posto za svoje usluge ili proizvode, kroz Loyalty program Virtualnog ženskog poduzetničkog centra pristižu kupac i klijenti izravno do poduzetnica i poduzetnika, gradeći na taj način nove načine tržišnog povezivanja. 

Magdalena Bešker

Prednosti Loyalty članstva dobro zna i Magdalena Bešker, vlasnica tvrtke Ulica snova iz Svete Nedelje, koja je bila naša prva članica Loyalty programa. Zadovoljstvo uslugama i načinom poslovnog povezivanja kojeg nudimo, napravilo je korak više u njezinom poduzetničkom radu, pa nam je i ove godine poklonila svoje loyalty povjerenje kroz godišnje članstvo.

- Imala sam čast biti među prvim poduzetnicama kojima je izložena ideja Loyalty programa Virtualnog ženskog poduzetničkog centra pa sam postala i prva članica na što sam veoma ponosna. Onog trenutka kada je tim Virtualnog ženskog poduzetničkog centra meni poklonio svoje povjerenje i htjela me u svom timu koji okuplja oko sebe žene u poduzetništvu, znala sam da ja želim biti uz njih i u svemu onome što se bude radilo i predstavljalo. Sam koncept je vrlo pametno i maštovito zamišljen. Nova poznanstva, nove lokacije na kojima se družimo, nove suradnje. Tko ne bi htio biti djelom toga? - ocijenila je prvu godinu svog Loyalty članstva mlada poduzetnica iz Svete Nedelje Magdalena Bešker, vlasnica tvrtke Ulica snova. 

Prednosti svog članstva ova je samozatajna i vrijedna poslovna žena svela na dva ključna aspekta - "business and pleasure".

- Uz druženja sa ostalim poduzetnicama koja se održavaju gotovo jedanput mjesečno doznajete njihova iskustva, prepreke koje su imale i na koji način su ih riješile, dobijete savjete koji su vam potrebni te često dogovorite i posao a suradnja preraste u prijateljstvo. Tu ste stalno na dobitku - smatra Magdalena Bešker. 

Miljenka Horvat, također je naša nova - stara Loyalty članica koja je i u 2017. godini poklonila svoje povjerenje projektima Virtualnog ženskog poduzetničkog centra u pravcu snaženja žena na realnom tržištu. Iako je u mirovini, za Miljenku Horvat ovaj dio života nikako ne znači i mirovanje. Na temelju bogatog radnog iskustva i velike živote energije, s mirovinom je zaključila radni odnos, ali i započela vlastiti biznis. Danas je 
vlasnica tvrtke HOMI PAPIROLOGIJA NEKRETNINA, te ponosna Loyalty članica Virtualnog ženskog poduzetničkog centra. 

- Nakon što sam u časopisu PODUZETNIK saznala za Virtualni ženski poduzetnički centar, poslala sam mail i odmah dobila odgovor te poziv na sastanak u prostorije centra. Susret s timom Virtualnog ženskog poduzetničkog centra  bio je pun poticaja za moj poduzetnički poduhvat tako da mi je članstvo bilo najnormalnija odluka - prisjeća se Miljenka Horvat svoji početaka u Loyalty članstvu Virtualnog ženskog poduzetničkog centra.

Unatoč bogatom iskustvu, ali i poslovnim znanjima i vještinama, Miljenka Horvat svjesna je da s početkom poduzetničkih aktivnosti mnoge se stvari ne odvijaju kako smo zamislili.

- Stoga nam je nužno potrebno društvo koje ima slične probleme. Svaki put nakon Babiznjaka i nakon upoznavanja novih poduzetnica ili ponovnih susreta s poznatima u meni se stvori nova pozitivna energija za dalji rad. Izmjena iskustava ima neprocjenjivu vrijednost. Spoznaja da svi imamo vrlo slične probleme me ohrabri da nisam sama - uočava poduzetnica Miljenka Horvat i predlaže više međusobnog rada na većoj međusobnoj povezanosti i međusobnoj suradnji.

- Članovi bi međusobno mogli svoje usluge i proizvode kompenzirati. Mogli bi jedni drugima uz odgodu plaćanja ili čak i besplatno pomoći oko rješavanja nekih problema dok se posao ne razvije. Osobno sam spremna za to. Članovi bi međusobno trebali njegovati vrijednosti koje su nestale u našem društvu kao što je prije svega moral. Možda bi mogli organizirati tzv. KASU UZAJAMNE POMOĆI po pravilima kako su si nekad pomagali naši roditelji tj. bez kamata. Ukoliko neki član ima veću narudžbu proizvoda ili usluga s kratkim rokom isporuke, a drugi članovi bi mu mogli pomoći centar bi trebao isto kordinirati. Trebalo bi razvijati ozračje da se svi članovi vesele uspjesima uspješnih. Ukoliko neki član postupi nekorektno, nemoralno, neistinito prema drugom članu trebalo bi isto istaknuti kao i pozitivno ponašanje. Centar bi mogao organizirati i pozivati članove kojima bi međusobna suradnja mogla pomoći - predlaže naša Loyalty članica Miljenka Horvat. 

Marijana Vidak, suvlasnica tvrtke Nova generacija softvera d.o.o., naša je nova Loyalty članica koju je u ovo društvo poduzetnica i poduzetnika dovela, kako sama naglašava, pozitivna energija u Virtualnom ženskom poduzetničkom centru i angažiranost tima Centra oko podrške članovima, susretljivost kod rješavanja pojedinih izazova ili razvoja ideja.

- Nadam se da ćemo zajedno biti mali kotačić koji čini razliku. U programu Virtualnog ženskog poduzetničkog centra nudi se dosta besplatne edukacija i podrške članovima s različitim informacijama i savjetima, a posebno mi se sviđa što je omogućena razmjena ideja na neformalnim druženjima, pa se možda iz toga i rodi nekakvi novi projekt. Preporučila bih centar svima ostalima upravo zbog toga što je to jedno mjesto na kojem možete dobiti informacije ili saznati iskustva, a osim toga loyalty program nudi i različite pogodnosnosti svojim članovima - komentirala je poduzetnica Marijana Vidak dodajući kako se nada  da će se njezina suradnja s Virtualnim ženskim poduzetničkim centrom nastaviti i da će ista donijeti rast i razvoj i njezinog poslovanja.

Ivana Štulić, vlasnica obrta za poduke i poslovne usluge IS-KORAK, također je nova članica Loyalty programa. Ističe da voli inicijative koje osnažuju, što je bio jedan od povoda da Virtualnom ženskom poduzetničkom centru pokloni svoje povjerenje. 

- A i već sam poznavala nekoliko poduzetnica koje su bile članice pa sam se odlučila priključiti.  Sviđa mi se to što se članovi tima Virtualnog ženskog poduzetničkog centra trude izaći u susret specifičnim potrebama svake poduzetnice i vidi se da im je stalo da uspijemo. U radu Virtualnog ženskog poduzetničkog centra očekujem upoznati nove ljude, razviti nove suradnje kao i promovirati svoje usluge široj javnosti - najavljuje poduzetnica Ivana Štulić. 

Loyalty članica iz Valpova Darija Perošević, nakon tri godine "poslovanja" i "upoznavanja" s poduzetništvom, te pokušajem pronalaska tržišta, svoje povjerenje je krajem prošle godine odlučila pokloniti Virtualnom ženskom poduzetničkom centru, koji umrežava kako žene poduzetnice, tako i poduzetnike.

- S Virtualnim ženskim poduzetničkim centrom sam se prvi puta susrela na seminaru u Osijeku, a nedugo poslije toga na promociji knjige Ja (ne) mogu biti poduzetnica. Svidjela mi se upornost i pozitivna energija direktorice voditejice centra Sanele Dropulić, kao i saznanje da u svojim poduzetničkim problemima nisam sama. Preporučila bih i ostalim poduzetnicima da se uključe, jer teško kao pojedinci možemo uspjeti, već umrežavanjem i zajedničkim snagama - ocjenjuje poduzetnica Darija Perošević.

Jasna je i glede svojih očekivanja od Loyalty programa Virtualnom ženskog poduzetničkog centra.

- Ono što očekujem za sebe i svoje poduzetništvo je marketing koji mi nedostaje jer sama izrađujem svoje suvenire, a stručnjacima sam poklonila povjerenje što se tiče marketinga, te samim time i prilikom za otvaranje novih tržišta. Kako sam borac po prirodi, a na samom početku moje poduzetničke priče su me pokušala zaustaviti dva tumora na mozgu i ekonomska kriza, a u tome nisu uspjeli, odlučila sam još čvršće ne odustati, unatoč svim preduvjetima za neuspjeh, koji su mi bili na putu i teške tri godine "poslovanja" i "uhodavanja" u posao. Kada sam se susrela i upoznala s Loyalty programom Virtualnog ženskog poduzetničkog centra, vjerujem da ću uz njihovu pomoć i podršku uspjeti - smatra Darija Perošević. 

Ako imate proizvode i usluge za kojeg su uvijek dobro došli kupci i novi načini prodaje ponudite ih putem Loyalty programa Virtualnog ženskog poduzetničkog centra koji cilja obuhvatiti više od 30 tisuća poduzetnica u regiji, te stvoriti najveći poduzetnički loyalty klub ovih prostora.

Za godišnje članstvo u Loyalty programu po cijeni od 500 kn dobivate:

• Godišnje oglašavanje i promociju na Virtualnom ženskom poduzetničkom centru www.poduzetnica.hr
• Željenu loyalty kategoriju i sadržaj te promociju unutar loyalty programa Virtualnog ženskog poduzetničkog centra
• Jednu do tri reportaže na Virtualnom ženskom poduzetničkom centru www.poduzetnica.hr
• Najmanje četiri puta godišnje promociju putem newslettera
• Besplatno sudjelovanje ili popuste na projekte koje organizira Virtualni ženski poduzetnički centar (Kongresi, edukacije, B2B druženja i susreti poduzetnica u Hrvatskoj i inozemstvu, nastupi na sajmovima, BaBIZnjaci…)
• Besplatnu pravnu pomoć i EU konzultacije za projekte * (u dogovorenom obujmu s Virtualnim ženskim poduzetničkim centrom

 

Dobro nam došli u Loyalty program Virtualnog ženskog poduzetničkog centra!

Za sve informacije o Loyalty programu te ponudi i promociji Vaših proizvoda i usluga putem Virtualnog ženskog poduzetničkog centra možete nas kontaktirati na:

mail: info@poduzetnica.hr

broj mobitela 091 519 09 23

O SADRŽAJIMA LOYALTY PROGAMA VIRTUALNOG ŽENSKOG PODUZETNIČKOG CENTRA MOŽETE VIŠE PROČITATI OVDJE

Kako izgleda Loyalty program?

Kako postati Loyalty član Virtualnog ženskog poduzetničkog centra?

Mjesečna druženja Loyalty članica i članova Virtualnog poduzetničkog centra

Reportaže Loyalty članica i članova Virtualnog ženskog poduzetničkog centra

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin