Imali ste prometnu nesreću – ODINA Asistencija d.o.o. pomoći će vam da u najkraće mogućem roku, uz najmanje moguće troškove i bez stresa ostvarite svoje pravo na naknadu štete

U Hrvatskoj nova poslovna aktivnost, u inozemstvu već godinama dobrodošla pomoć kad najviše treba

Naša Loyalty članica Daniela Pavić (47) je kao jednogodišnje dijete s roditeljima započela život u Njemačkoj, gdje je odrasla i završila dio svog školovanja. Osim što naravno odlično govori njemački jezik  kaže da je, kako za vrijeme svog života u njemačkoj tako i kasnije, surađujući sa njemačkim tvrtkama puno toga naučila što joj je prilikom pokretanja vlastitog posla puno pomoglo.

-Od Nijemaca možemo puno toga naučiti. Osim što je snaga malog i srednjeg poduzetništva kao njihova  nešto što Hrvatskoj treba, njihov pedantan način rada i red, njihova organizacija do najsitnijeg detalja, disciplina, marljivost i ljubaznost su meni bili primjer kako ja želim organizirati rad u svojoj tvrtci te sam upravo takvim pristupom krenula od prvog dana što naše stranke već u prvim kontaktima sa nama prepoznaju - kaže ova poduzetnica.

Spletom životnih okolnosti doselila se u ranoj mladosti u Osijek, za koji navodi da je grad po njenoj mjeri, u kojem živi sa suprugom i dva odrasla sina.

- Moj suprug i moji sinovi su mi na smjenu najveća podrška, motivatori, izvori pozitivne energije a ponekad i gnjavatori. Poznaju me jako dobro, pruže mi u trenutcima slabosti  i rame za plakanje znajući da će mi i to dati snage za nastaviti dalje. Bez njih ne bi uspjela. Oni su oduvijek središte mog života, moje utočište i moj najveći uspjeh - priznaje Daniela Pavić.

24 godine radila je u jednoj velikoj osiguravajućoj kući kao prevoditelj i likvidator za obradu međunarodnih šteta od automobilske odgovornosti. Uslijed privatizacija osiguravajuće kuće odlučila je svoju sudbinu uzeti u svoje ruke. Imajući ideju, iskustvo, te dovoljno znanja da krene s vlastitim poslom odvažila se krenuti u realizaciju poduzetničkog pothvata. Svoju poduzetničku aktivnost usmjerila je, za hrvatske tržišne prilike, u sasvim novo poslovno područje.

- Želja da otvorim svoju tvrtku je godinama tinjala u meni, ali kako to obično biva neke životne okolnosti takav "eksperiment" nisu dopuštale,  a nisam imala niti dovoljno hrabrosti i odvažnosti osamostaliti se. Sve do jednom...Presložila sam svoje prioritete u životu, te odlučila postati poduzetnicom u četrdesetčetvrtoj godini života - prisjeća se Daniela Pavić trenutka u životu koji ju je "gurnuo u poduzetništvo".
 
Poduzetništvo joj je usmjereno na asistenciju, odnosno pružanje pomoći, u realizaciji naknade štete, nastale kao posljedica prometne nesreće u Hrvatskoj i inozemstvu. Njezina tvrtka Odina Asistencija d.o.o. djeluje po uzoru na inozemne tvrtke koje već godinama pružaju potporu pravnim i fizičkim osobama koje su pretrpjele štetu uslijed prometne nesreće u ostvarivanju njihovih prava na naknadu tih pretrpljenih šteta od osiguravajućih kuća. Daniela Pavić je svoje dugogodišnjim radom stečeno iskustvo i znanje na upravo tom specifičnom području rada odlučila iskoristiti za dobrobit klijenata tvrtke Odina Asistencija d.o.o. te je krenula s poslom koji je dobro poznat u inozemstvu, ali još uvijek ne i kod nas.

- Nijemci imaju savršen naziv za tu vrstu usluga "Schadenregulierungshilfe" dakle doslovno "pomoć u naknadi štete". Našim klijentima pomažemo da u što kraćem roku, uz što manje troškove ostvare pravednu novčanu naknadu za štetu koju su pretrpjeli u prometnoj nesreći bilo na vozilu, na stvarima ili zbog zadobivenih ozljeda, a da ne moraju pokretati skupe sudske postupke - ukratko opisuje Osječanka Daniela Pavić.

Ova poduzetnička aktivnost potrebna je i na hrvatskom tržištu - jer dobivate brzu i stručnu uslugu na području koje je većini nepoznanica i to onda kad vam je pomoć potrebna, ističe vlasnica Odina asistencije.

- Tijekom mog dugogodišnjeg rada u osiguravajućem društvu uočila sam da ljudi u velikoj većini slučajeva ne znaju što im je činiti kada im se dogodi prometna nezgoda ili nesreća. Ne znaju na što imaju pravo niti kako to pravo ostvariti. Ne znaju koja im je dokumentacija potrebna, a kada je u pitanju šteta koja je nastala izvan Hrvatske onda je situacija još kompliciranija. Ne znaju kome postaviti odštetni zahtjev kako ga postaviti i slično. Naš zadatak je da utvrdimo sve okolnosti nastanka predmetnog štetnog događaja, da pribavimo svu potrebnu dokumentaciju te da našem klijentu osiguramo kvalitetnu , brzu i naknadu štete - naglašava Daniela Pavić.

Osim usluga pomoći u naknadi štete Odina Asistencija  pruža i usluge stranim partnerima u prikupljanju i prevođenju dokumentacije iz Hrvatske, u organizaciji izvida štete (pregleda oštećenih stranih vozila) bilo gdje u Hrvatskoj, prikupljanju dokumentacije o visini štete, organizaciji vuče vozila, zamjenskog vozila, repatrijaciji vozila u matičnu zemlju i slično.

- Dugogodišnjom kvalitetnom  suradnjom između ostalih i sa tvrtkama poput Odina asistencije nesvjesno sam zapravo stvorila temelje za svoj današnji rad na što sam stvarno ponosna.   Uspjela sam odmah po registraciji tvrtke dogovoriti iznimno kvalitetnu suradnju sa stranim tvrtkama, našim partnerima,koje se također bave asistencijom u naknadi štete tako da tom suradnjom imamo pokriveno područje cijele Europe. Naime sve usluge koje mi njima pružamo na području Republike Hrvatske naši partneri nama za naše klijente pružaju na području cijele Europe - naglašava ova poduzetnica.

Unatoč činjenici da je posao usmjerila na pružanje pomoći klijentima kada im je teško - u trenutku velikog stresa, a nerijetko i ozljeda nastalih u prometnim nesrećama, svoj poslovni uspjeh Daniela Pavić vidi u  prepoznatosti kvalitete, uslužnosti i učinkovitosti rada Odina Asistencije a ponajviše u svakom zadovoljnom klijentu.

Priznaje da se isto kao i mnoge druge poduzetnice i poduzetnici susreće sa poteškoćama u radu boreći se sa hrvatskom administracijom i propisima koji se, po njenom mišljenju,  mijenjaju preko noći a potom i boreći se sa svim pratećim poslovima potrebnim za kvalitetno vođenje jedne tvrtke a koji nemaju veze sa uslugom koju njena tvrtka pruža.

- Moj posao je posao koji znam raditi i iza kojega apsolutno stojim. No,uz taj posao se moram baviti i svim drugim poslovima koje zahtjeva vođenje jedne tvrtke i tu ponekad nastaje problem, sigurna sam kao i kod drugih poduzetnica i poduzetnika. Mi se moramo baviti i poslovima tipa knjigovodstvo, marketing, zakoni i propisi, razne uredbe i promjene. Sve su to stvari o kojima većina nas pojma nema, a sa kojima se svakodnevno borimo i na koje trošimo energiju - upozorava ova poduzetnica iščitavajući poslovnu sudbinu većine svojih kolegica i kolega na tržištu.

- Najveći izazov u poduzetništvu mi je naviknuti se na indiferentnost naših državnih institucija kada je u pitanju boljitak svih nas i naviknuti se na nesuvisle zakone i propise. Te stvari me uvijek iznova izbace iz takta. No, najveća prednost činjenice da sam sama sebi šef je što si sama mogu organizirati posao, vrijeme i život, iako to znači da radim više nego ikad.  Prednost je što nema ograničenja u pogledu novih ideja, niti realizacije istih - smatra ova poduzetnica koja svoju tvrtku Odina asistencija d.o.o vidi u skoroj budućnosti kao prepoznatljivu poduzetničku aktivnost na tržištu za pružanje pomoći u naknadi šteta oštećenima a isto tako i kao priznatu i cijenjenu tvrtku od strane svih osiguravatelja u zemlji i šire.

- Moj cilj je pomoći svakom našem klijentu da ostvari pravednu naknadu štete koja mu po zakonu pripada i to na isto tako pravedan, zakonit i korektan način. Mi nismo tvrtka koja će pomoći da se ošteti osiguravajuće društvo već tvrtka koja će štititi svog klijenta da u nesreći koja mu se dogodila radi svog ne znanja ne bude još više oštećen nego što već je  - zaključuje Daniela Pavić.

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin