Ženama su kroz povijest nametali stav da sve, osim sebe, stave kao prioritet

Loyalty članica Sanja Buinjac, vlasnica Ageness Beauty Instituta iz Zagreba upozorava

Više od 80 posto poduzetničkih aktivnosti u žena na našim prostorima, pa tako i u članica Virtualnog ženskog poduzetničkog centra usmjereno je prema pružanju usluga, posebice koje se tiču zdravlja, ljepote, životne vitalnosti...U tom pravcu i svoje je poduzetništvo usmjerila naša Loyalty članica Sanja Buinjac,  wellness koordinatorica  i kozmetičarka, vlasnica i direktorica Ageness Beauty Instituta iz Zagreba, u Ulici Republike Austrije 21.

Iza sebe ima čak 17 godina iskustva u kozmetičkoj branši. U jesen prošle godine znanje i stečeno radno iskustvo pretočila je u vlastiti poduzetnički poduhvat - Ageness Beauty Institut, s ciljem pružanja korisnicima visokokvalitetne kozmetičke i wellness tretmana. Nakon redovitog obrazovanja, poduzetnica Sanja Buinjac narednih desetak godina posvetila je puno vremena učenju i usavršavanju različitih metoda, tehnika i protokola za tretmane i dijagnostiku lica i tijela kako bi mogla pružati visokokvalitetnu uslugu što je osnova njezinog poduzetništva.

- Prošla sam različite edukacije svjetski poznatog brenda Elemis, Sothys, Decleor, Klapp i dr.. Položila edukacija za intenzivne tretmane lica i tijela koje su mi pomogle da dobijem bogato iskustvo u jedinstvenom pristupu i dijagnostici kože. Otvaranjem instituta ostvarila sam svoju dugogodišnju želju - voditi kozmetički salon s individualno i originalno osmišljenim protokolima i jedinstvenim tretmanima za njegu lica i tijela. Najčešće strane firme i kozmetika s kojom radimo u kozmetičkim salonima diktiraju protokole tretmana, međutim pokazalo se da mali broj kozmetičara koji u mojoj struci rade to zaista i provode. Moje iskustvo je pokazalo da je to jedna od bitnijih stvari zbog kojeg sam otvorila Ageness Beauty Iinstitut kako bi imala prilike pokazati klijentima koliko sjajne rezultate mogu dobiti ukoliko svaki put kozmetičar koristi individualizirane protokole i programe specifične za njihovu kožu - ističe ova kozmetičarka i wellness koordinatorica napominjući da je kroz godine iskustva uočila da takav pristup daje sjajne rezultate kad se pravilno primjenjuje u svrhu njege kože lica i tijela.

Dodatna motivacija na vlastito poduzetništvo usmjereno korisnicima kozmetičkih usluga jest izraziti manjak primjereno i kvalitetno obrazovanih stručnih kadrova u ovoj branši.

- Velika želja mi je bila osigurati mjesto u gradu Zagrebu koji je u rangu s ostalim kozmetičkim salonima i institutima u Europi jer sam uvjerena da takva kvaliteta usluge također može pomoći i razvoju turizma. Kozmetički salon Ageness B.I. jedinstveni je centar koji se bazira na kozmetičkim tretmanima lica, tijela, masažama te njezi ruku i noktiju te čija je ponuda individualno kreirana i namijenjena klijentima, koji žive i rade na području užeg centra na dnevnoj bazi - ističe Sanja Buinjac.

U ponudi Intituta se nalaze brojni kozmetički tretmani: za čišćenja lica problematične kože, njegu lica za hidrataciju ili anti aging tretmane, ali i manikure i pedikura, spa manikure, spa pedikure, masaže. Tu su i različiti institut programi za njegu kože su intenzivni tretmani za njegu lica kozmetike Elemis i Sothys poput (oxygen facial tretman, visibal brilaiance tretman, tri enzim facial, white brightening facial, colagen Hyaluron tretman, resurfacing tretman lica, seasonal tretman lica, različiti detox i slimming tretmani tijela. Kompletnu ponudu upotpunjujemo holističkim wellness konceptom koji uključuje razne vrste specijalnih masaža. Ageness ima 10 različitih tehnika masaža  (refleksološka masaža, pasivni stretching, limfna drenaža, deeptissue masaža, Hawaii lomi lomi masaža, gestalt tehnika, vezivno refleksivna masaža, švedska masaža , aromaterapija , aroma masaža, holistička masaža, ayurvedske tehnika Abhyangam, Shiroabhyanga, Udvartana, tao balancing masaža). Tretmani za dobrobit duha i tijela, te savjetovanje i izradu programa prehrane u svrhu zdravog mršavljenja uz vodstvo terapeuta te kućnoj njezi koja će pratiti rezultate postignute s tretmanima u našem salonu, samo su dio bogatog programa Ageness Beauty Institut.

- Iskustvo je pokazalo da se ponuda može svrstati u primarnu potrebu klijenata da poboljšaju i održe vlastito zdravlje. Povijesno je ta potreba nastala u dalekoj prošlosti još dok se Kleopatra kupala u mlijeku, kako bi poboljšala i uljepšala svoju ljepotu. Vjerojatnost takve potrebe je velika zbog toga što su naši potencijalni klijenti sve više osviješteni o tome koliko stres i užurbani stil života utječe na njihovo zdravlje i samu funkcionalnost na poslu. Sama transparentnost te potreba je sve više vidljiva zbog samih simptoma stresa i osvještenosti s kojima se ljudi susreću. Sama hitnost zadovoljavanja takvih potreba je što hitnija kako bi se mogli riješiti posljedica koji stres uzrokuje. Intenzitet same potrebe je vrlo individualan i kao takav pristupat će svakom svojem klijentu na individualan način - savjetuje ova Loyalty članica.

Naravno da je sve na nama, no potrebno je posvetite se sebi , barem dva puta tjedno, prepustiti se stručnim rukamam  i iskusnim kozmetičarkama poput Sanja Buinjac, želimo li poboljšati i /ili održati svoje zdravlje. A toga su najviše svjesne, iz dijapazona najčešćih klijenata Ageness Beauty Instituta, žene koje najviše i koriste sadržaje instituta, dok su nešto rjeđi muškarci.

- Ponajprije imam misiju osvještavanja žena da sebe stave na prvo mjesto. Možemo reći da su nam kroz povijest nametali stav da sve ostalo stavimo kao prioritet (muža, djecu , obitelj, dom, čak i posao)  a onda što ostane za nas. Da pokušamo ne iznevjeriti sami sebe u svojim željama, nadanjima i aspiracijama. Ako odvojimo vrijeme da zadovoljimo svoje potrebe za opuštanje, relaksacijom, zabavom, rekreacijom i da napunimo baterije, vjerujem da ćemo svakako biti produktivniji, staloženiji i bistriji u poslovnom i privatnom životu - upozorava vlasnica Ageness Beauty Instituta. Raduje je što se u svom radu može okružiti pozitivnim, otvorenim i dobrim ljudima, na koje se može osloniti i u koje ima povjerenja, što je veliki vjetar u jedra njezinog poduzetništva. 

- Poduzetništvo nije jednostavno, nemojmo se zavaravati, svaki početak je težak, trnovit, pun uspona i padova, ali uz kvalitetan plan i program, te upornost i čeličnu volju vjerujem da svi možemo uspjeti. Kako bi neki rekli : „Think outside the box“ - zaključuje ova marljiva i uporna poduzetnica. 

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin