Prodajte svoje usluge i proizvode u inozemstvu uz pomoć poslovnih radionica Hrvatske turističke zajednice

Poslovni angažman prema ciljanim kupcima

Izlaganje na sajmovima česta je poslovna aktivnosti poduzetnica, ali zbog financijskog angažmana kojeg "sajmovanje" traži, još češće je poduzetnicama - nedostupna. To posebice osjete poduzetnice čije poslovne aktivnosti, proizvodi i usluge ovise o promociji na inozemnim turističkim sajmovima, na kojima nastup nerijetko stoji i više od 20 tisuća eura.

Stoga je Turistička zajednica Hrvatske kreirala mogućnost promocije i pronalaska novih poslovnih aranžmana kroz radionice na željenim tržištima - od Kine do Sjedinjenih Američkih Država, koje su cjenovno daleko pristupačnije podzetnicama, a nerijetko ciljaju upravo na željene poslovne partnere znatno više od izlaganja na sajmovima. 

- Riječ je o poslovnoj vrsti radionica koje objavljujemo primjerice za cijelu godinu, ali su prijave za konkretni grad tj. tržište otvorene dva mjeseca prije održavanja. Za radionicu se plaća simbolična kotizacija od 500 do 800 kn, a svaki sudionik radionice sam osigurava prijevoz do države gdje organiziramo radionice. One najčešće na željenom tržištu koje smo raširili po cijelom svijetu,  s naravno naglaskom na Europu, okupljaju putničke agencije, strane partnere koji obavljaju prodaju hrvatskih turističkih usluga i proizvoda na određenom tržištu, predstavnike različitih kompanija koje vide mogućnost poslovanja s hrvatskim tvrkama - pojasnila je Mirjana Resner, voditeljica Odjela za sajmove i posebne prezentacije Hrvatske turističke zajednice.

Radionice se razlikuju od tržišta do tržiša, ali u pravilu uvijek donesu željeni rezultat onima koji ih pohode. Traju od dva do četiri sata te je cilj da se ostvari što više kontakata, prezentira što više proizvoda i usluga, a zainteresirani partneri i kupci često ostaju zadovoljni ponudom, te spremni na poslovne aranžmane s hrvatskim tvrtkama. 

- Tržišta europskih država su nam dobro pokrivena, a i najtraženija su. No radionice ne održavamo u Njemačkoj i Austriji, iako s tih tržišta dolazi najveći broj turista. Naime, radionice ove vrste u tim državama nisu dale željene rezultate jer njihovi kupci naših turističkih sadržaja drugačije funkcioniraju. No zato su nam jako tražene primjerice radionice u Rusiji - komentirala je voditeljica Odjela za sajmove i posebne prezentacije Hrvatske turističke zajednice.

Svi zainteresirani za ovu poslovnu pogodnost dolaska do novih kupaca na inozemnim tržištima mogu dodatne informacije dobiti u Turističkoj zajednici Hrvatske. Raspored radionica u 2017, kao i mogućnost prijave možete pogledati na linku OVDJE.

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin