Maštovitim inovacijama Nikolina Ćorković gradi uspješno poduzetništvo

„Da bi bio uspješan poduzetnik pamet nije ključna, već upornost i snalažljivost!“

Zagrepčanka Nikolina Ćorković (35) imala je šesnaest godina kada je počela zarađivati za život i od tada nije stala u poslovnom smislu. Izniman dar za inovacije, različite kreacije koje nam olakšavaju život ili ga čine zanimljivim, stalno ispitivanje poslovnih mogućnosti, dovele su je i do poduzetništva, te je danas vlasnica tvrtke Dva krila d.o.o. Ideje koje
su se rodile u srednjoškolskim i studentskim klupama, marljivo je skupljala te tražila u sebi okidač koji će joj poručiti - sad je vrijeme da samostalno kreneš na tržište i otvoriš svoju tvrtku.

- Prije 14 godina diplomirala sam na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Splitu, te stekla višu stručnu spremu i stručno zvanje ekonomist. U jednom razdoblju svog života, studirala sam i na Ekonomskom i na Agronomskom fakultetu te radila kroz cijeli studij razne studentske poslove, te u odjelima financija i marketinga. Kako sam i studirala i radila, u jednom trenutku sam morala odustati od jednog fakulteta, ali iskustvo koje sam stekla na Agronomskom fakultetu i dan danas mi je od koristi. Nedugo nakon toga zaposlila sam se u tiskarskoj kući u odjelu financija gdje sam i radila 10 godina. Poduzetnica sam već šest godina, a aktivnost u svojoj tvrtki sam dodatno pojačala 2013. godine kada sam krenula samostalnom djelatnošću dizajna i tiska - opisuje svoje poduzetničke korjene Nikolina Ćorković. 

Velika kreativnost koju u sebi nosi Nikolina, spojena s još većom maštom, već s pet godina dali su prve rezultate iz kojih će se rađati inovativne poduzetničke kreacije od kojih danas živi ova poduzetnica.

- Još kao dijete s 5 godina sam znala razliku toplih i hladnih boja, majka me poticala na slikanje i crtanje, a otac na mehaniku. Od kad znam za sebe nešto crtkaram, rezuckam, kreiram i stvaram te na papir zapisujem sve svoje ideje i polako ih evo jednu po jednu i realiziram.  Teško mi je isključiti mozak i ne misliti, ja u hodu radim i u svakodnevnim i najmanjim aktivnostima dolazim na razne poduzetničke ideje. Iza sebe imam dosta proizvoda, ali nikada ih nisam javno eksploatirala. I tek nedavno kada sam sa fotografkinjom krenula slikati sve te proizvode za web shvatila sam koliko ih u biti imam, koliko konkretnih realiziranih ideja - priznaje ova poduzetnica.

Iz obilja toga što je kreirala, tržišni naglasak u ovo godini stavila je na dva svoja maštovita proizvoda - novi način oglašavanja HANDY GLOVE i novi brand proizvoda MOVEMES.

- HANDY GLOVE, namijenjen je tvrtkama i većim korporacijama, a krećem od činjenice da nema na čemu se tvrtke nisu do sada oglašavale i da sve je gotovo iscrpljeno. No postoji jedno mjesto koje koristi milijune ljudi svakodnevno i direktno dotiču tu osobu, a bit svake reklame je da bude primijećena. Tanke prozirne rukavice koje koriste sve benziske postaje diljem svijeta stoje prazne, stvaraju trošak, a mogu biti pametnije i produktivnije iskorištene - približava samo jednu od svojih maštovitih proizvodnih ideja Nikolina Ćorković, koja je svoju kreaciju i intelektualno zaštitila. 

A proizvod koji je spreman za uporabu je MOVEMES, široke primjene i dopadljivog izgleda.

- U prostoru jedne tiskare s kojom uspješno poslujem susrela sam se elektrostatskim materijalom i sinula mi je ideja da ga mogu ponuditi tržištu, globalno, na način na koji do sada nitko nije i tako sam razvila novi proizvod koji sam nazvala MOVEMES, sami naziv govori „move me“ pomakni me. Movemes su višekratne naljepnice, ne sadrže ljepilo i ne uništavaju površinu, prianjaju na sve čiste i glatke površine, statički sprijeda i straga. Pomoću prsta ih lagano pomičete po površini. Vjerujući u uspješnost proizvoda isti sam zaštitila i krenula u proizvodnju prve serije novog branda MOVEMES naljepnica „učenje s nogu“. Kroz par dana će proizvod biti dostupan preko naše facebook stranice Movemes, a uskoro na našoj web stranici i nadamo se na određenim prodajnim mjestima - najavljuje ova poduzetnica ističući da su  oba proizvoda koje je napravila hrvatske inovacije i napravljeni u cijelosti u Hrvatskoj.

No to je tek mali dio onog što se tvrtka Dva krila, koja je uspješno spojila naoko nespojive branše - zrakoplovstvo i grafiku, danas nudi tržištu, pod uspješnom dirigentskom palicom Nikoline Ćorković.

- Tvrtka Dva krila osnovana je 2010. godine, a osnovna djelatnost tvrtke je trgovina i posredništvo u raznim oblicima marketinga te zračni prijevoz, usluge promidžbe i fotografiranja iz zraka. Zaokružili smo kompletne potrebe za promidžbom kako na tlu tako i iz zraka. Jedan dio tvrtke Dva krila nudi školovanje i letove gyrocopterom s pogledom na najljepše krajolike, obale, otoke i znamenitosti Republike Hrvatske , ono s čim se rijetko koja zemlja može pohvaliti. Ujedno za potrebe klijenata slikamo i snimamo iz zraka. A drugi dio tvrtke Dva krila nudi kompletnu grafičku uslugu, kvalitetno idejno rješenje od dizajna do tisak gotovog proizvoda od papira i kartona velikih i malih formata te ostalog promotivnog materijala - nabraja cijeli niz sadržaja i usluga svoje tvrtke poduzetnica Ćorković. 

I samouvjereno te s puno osnove poručuje kako je kroz sve te godine poduzetništva iskusila brojne situacije - što dobre što loše, nove proizvode, nove klijente, nova poznanstva i nove prepreke, no nikada, pa i kada je bilo najteže, nije
odustajala. 

- Uvijek sam nosila u mislima izreku - Nikad ti nije pružena želja, a da ti istovremeno nije data i moć da ju ostvariš! A i da ne posustanem na tržištu, vodi me ta moja jedna doza ludosti, samo nebo je granica, jer ako ne pokušaš ne možeš ni znati! I moje ne odustajanje je plod još dva nova tiskarska proizvoda koja ponosno nudim tržištu u ovoj godini - naglašava Nikolina  Ćurković, spremna za tržišni uspjeh i plasman svojih novih kreacija koje je vode k učinkovitom poduzetništvu.

 

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin