„Inauguracija“ novih članica i članova Loyalty programa, uz svečanu večeru i druženje

Samo pozitivno i kreativno za učinkovito poduzetništvo

Kad smo krenuli s Loyalty programom prije godinu dana, u sklopu kojega ćemo se individualno posvetiti i pomagati svakoj poduzetnici i poduzetniku, uz godišnju članarinu od 500 kuna, te mogućnost uporabe većeg broja naših usluga od onih koje nudimo besplatno, nismo ni slutili da ćemo postati toliko traženi i popularni.

Jer koncept Virtualnog ženskog poduzetničkog centra „krojen“ je da većinu svojih usluga pruža besplatno (edukacije, kongresi, izlagačke i izdavačke aktivnosti, neformalna druženja…) svojim članicama i članovima. Loyalty predstavlja stepenicu više i daje mogućnost članicama i članovima da se naše usluge koriste u svim mogućim poslovnim okolnostima samo za sebe – od tržišnih komunikacija, do pisanja EU projekata, pravne pomoći, grafičkog i web dizajna, šire promocije i prije svega poslovnog umrežavanja.

Kako bi međusobno što bolje povezali naše Loyalty članove organiziramo i naše BaBIZnjake – koji su kreirani u prvom redu za članove Loyalty programa, ali su nekada i otvoreni svima, željnih neformalnih druženja i zabave.

Prvi ovogodišnji BaBIZnjak održan je, pod domaćinskom dirigentskom palicom mladog poduzetnika Mike Belušića (18), koji nastavlja obiteljsku ugostiteljsku tradiciju u restoranu „Mikina klet“ u zagrebačkoj Tkalčićevoj ulici.

- Pod mojim vodstvom Mikina klet posluje mjesec dana, dakle svježi sam poduzetnik, a inače smo u ovom ugostiteljskom sadržaju od 1999. godine u zagrebačkoj Tkalčićevoj ulici. Drago mi je da mi je obitelj oslonac u poduzetništvu, a najveći mi je izazov da nam gost bude zadovoljan i da se na našoj adresi uvijek osjeća kao naš najbolji prijatelj. Zbog toga smo, uz vas, ušli u organizaciju BaBIZnjaka, što nam je svojevrsno krštenje uz kolegice i kolege poduzetnike. Još sam pod dojmom i drago mi je da je ovako konstruktivna atmosfera na druženju. Rado ću se pridružiti i BaBIZnjacima kojima budu domaćini i neki drugi Loyalty članovi i članice u nadolazećem vremenu - komentirao je novopečeni poduzetnik Mika Belušić, ujedno domaćin prvog ovogodišnjeg druženja.

Deseci novih članica i članova poklonili su nam svoje loyalty povjerenje u prosincu prošle godine te u siječnju ove, a za njih, kao i za postojeće, s radošću smo organizirali večeru zahvale i prvo druženje u 2017. godini.

Gordana Bauer je dugogodišnja poduzetnica, ali „svježa“ članica loyalty programa, koja je na prvom ovogodišnjem BaBIZnjaku „inaugurirana“ u punopravno članstvo. Zadovoljstvo nije krila druženjem i upoznavanjem s kolegicama i kolegama, ali i sadržajima koje smo ponudili za nju i sve novopristigle pod naše Loyalty okrilje.

- Ja sam presretna što sam ovdje. Fascinira me ovo bogatstvo kontakata, različitih poduzetničkih priča, angažamana, poslovnih projekata i djelatnosti. Oduševljena sam svim što sam doživjela i radujem se svim nadolazećim sadržajima – iskreno nam je priznala Gordana Bauer koja je postala naša Loyalty članica u prosincu prošle godine.


Antonija Šimunković nova je u poduzetništvu, ali i u našem članstvu. Odmah je odlučila „poloviti“ sve što se može naučiti o poduzetništvu, pa je sasvim razumljivo - „pokucala“ i na naša vrata. U siječnju je postala našom Loyalty članicom.

- Jako sam uzbuđena, ovo je veliko iskustvo, nova upoznavanja, veselim se druženju, željna sam iskustava iz kojih mogu učiti, a ovo je definitivno nešto što me motivira na poduzetništvo i na učenje o njemu – otkrila je mlada poduzetnica Antonija Šimunković koja od nedavno ima tvrtku Invise savjetovanje specijaliziranu za pružanje računovodstvenih usluga neprofitnim organizacijama.

Iz Siska na prvo ovogodišnje druženje stigla je i nova članica Loyalty programa Milica Vujić

I njoj je to bilo prvo iskustvo, koje bi ističe, rado ponovila.

- Ovo je prekrasno, iznimno opušteno, a iako sam prvi puta među članicama i članovima, imam osjećaj da se znamo godinama. Raduje me ova konstruktivna atmosfera u kojoj se može puno toga zajedno napraviti, a prije svega sam sretna što su svi pozitivni, dobre volje, veseli i što se vidi da uživamo u druženju. Međusobno se možemo, kvalitetno kroz ovakva okupljanja, povezati radi posla, ali i zajedničkih iskustava u poduzetništvu - smatra naša članica iz Siska Milica Vujić.

A iz istog grada stigle su i poduzetnice Đurđa Perković i Milena Lovreković, u želji da kroz Loyalty članstvo otkriju sve mogućnosti koje pruža za bolje poslovanje Virtualni ženski poduzetnički centar.

- Ovo je fantastično, iznimno druženje. Iako sam među nepoznatim ljudima, kako svi slično razmišljamo, imamo iste poduzetničke izazove, čini mi se kao da se znamo godinama. Sve nas očito povezuje naše poduzetništvo, a kako sam u njemu punih 25 godina, uvijek želim nešto novo iskusiti, naučiti, donijeti svom poslu, a mislim da ovakve inicijative to mogu - ocijenila je Milena Lovreković koja se bavi preradom plastičnih masa.

Šarolikost poduzetničkih aktivnosti mogla se čuti na predstavljanju svake članice i člana Loyalty programa, u kojemu okupljamo najviše uslužne djelatnosti i to gotovo svih vrsta. No raduje nas sve veći broj članica i članova koji se bave proizvodnjom, koju također rado pomažemo u razvoju i promociji.

U tu poduzetničku šaroliku lepezu poslovnih aktivnosti koje okupljammo, uvjerila se i naša nova članica prim. Sonja Kapun, dr.med., specijalist internist, subspecijalist nefrolog. Kaže da je ostala pozitivno i ugodno iznenađena druženjem kojega smo organizirali i njezinom loyalty članstvu u čast.

- Prvi puta sam s vama, nedavno sam se pridružila Virtualnom ženskom poduzetničkom centru i nisam iskreno znala što me uopće očekuje večeras. Ali sve što sam doživjela donijelo mi je jedno veliko pozitivno iskustvo, posebice jer sam upoznala zanimljive ljude, moje kolegice i kolege poduzetnike iz razičitih poslovnih područja. Rado ću preporučiti svim poduzetnicama da se svakako pridruže ovim našim sadržajima koje sam sada i ja otkrila  - istaknula je Sonja Kapun  naglašavajući da će se rado odazvati i ostalim projektima koje organizira Virtualni ženski poduzetnički centar.

Drugi puta na BaBIZnjaku je i Ljiljana Rabik, vlasnica tvornice "Zlatna nit" iz Slatine, članica Loyalty programa od samog početka ove sadržajno promotivne aktivnosti našeg centra. Kako kaže ova poduzetnica, jedna od rijetkih u Hrvatskoj koja se bavi proizvodnjom zaštitne odjeće i obuće, dolazak na BaBIZnjak - njoj je izlet u život.

- Nije mi teško preći i više od 200 kilometara da bi se našla s kolegicama i kolegama na druženju. Meni je ovo baš super i radujem se kad mogu "pobjeći" od posla na ovakvo druženje. Ja nisam nigdje izašla od Nove Godine pa mi je ovakav izlazak stvarno dobro došao, a kad god budem mogla i u budućnosti rado ću se odazvati - najavila je ova marljiva slatinska poduzetnica. S njezinim dojmovima slaže se i Marija Draganić Čubelić iz poznate tiskare "Uvez", koja je ujedno i sponzor Kongresa poduzetnica jugoistočne Europe.

- Sve čestitke na organizaciji ovog druženja, a posebno mi je drago što smo mi kao jedna od poznatih tiskara u ovom dijelu Hrvatske uz poduzetice i vaše projekte jačanja hrvatskog poduzetništva. Drago mi je i da se svi brzo povezali i upoznali iako nam je ovo prvo druženje od kad smo uz Virtualni ženski poduzetnički centar, te ću s radošću doći i na sva nova događanja - istaknula je Marija Draganić Čubelić.

Druženje, kroz koje se nizao red domaće hrane, red šansone, red zabave i nagradnih igara, te neizostavno umrežavanje i poslovno dogovaranje, uvertira je u naše posebno okupljanje u veljači kojega organizramo kao karevalski BaBIZnjak i ples pod maskama. I to prvi puta izvan Zagreba.

Karnevalski BaBIZnjak organiziraju poduzetnice - naše članice iz Zaprešića 10. veljače, uz obavezan dolazak - naravno - pod maskama.

fotografije: Dražen Stopić

video materijal: Luka Cerovina

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin