Kvalitetan i profesionalno odrađen poslovni make up – uvijek dobro došao adut u rukavu

Vrhunska stručnjakinja Amadea Krajnović savjetuje:

Poslovni make up mnoge žene primjenjuju, ali vrlo često na pogrešan način. Daleko od onoga što bi on trebao biti na ženskom licu, prije svega donoseći potreban nenametljivi šarm, svježinu unatoč napornom radu, blistavost i kada je ritam u poslu poražavajuće brz i zahtjevan...

Umjesto da naš poslovni make up govori malo, a ostavlja veliki dojam, u praksi se događa upravo suprotno.red-lip-zagreb-800x445

Poslovni make up trebao bi biti postojan, da bi time kompenzirali manjak vremena kojega imamo za njegovo nanošenje i popravljanje. On je decentni pratitelj svake poslovne žene, koji odašilje prikrivenu poruku ženstvenosti . Njime dobivamo dodatne bodove, ali na žalost prečesto griješimo, pa postižemo upravo suprotan efekt - da nas zapaze po lošem make up-u, neodgovarajućim bojama, prenaglašenim nijansama...

Mane poslovnog make up-a koji se zatiče na hrvatskim poduzetnicama vrlo vješto i na prvi pogled uočava Amadea Krajnović, make up artistica, vlasnica make up studija RED LIPS u zagrebačkom Rotonda centru. Još 1990. godine dok su se mnogi tražili u tržišnom poslovanju, Amadea Krajnović krenula je sa svojim poduzetništvom, za kojega kaže da nakon 26 minulih godina najviše baštini – iskustvo, znanje i vjeru u sebe. Danas je jedna od poznatijih hrvatskih 19make up profesionalaca, kroz čije iskusne ruke je prošlo stotine mladih djevojaka i žena koje žele postati vizažistice, ali i poslovnih žena voljnih naučiti kako nanositi i kvalitetno koristiti šminku.

- Ponosna sam na količinu iskustva i znanja koje imam upravo zahvaljujući stalnom učenju, unapređivanju i radu na sebi, ali i za potrebe mojih klijenata. Kao prvi holistički make up studio u Hrvatskoj, nudimo usluge šminkanja za sve prigode, edukacije za osobne i profesionalne potrebe, u kojemu se pristupa s razumijevanjem našeg unutarnjeg i vanjskog ja. Nastojimo unutarnju ljepotu naših klijentica prikazati na licu. Kao što su oči ogledalo duše, tako je i lice ogledalo našeg unutarnjeg stanja - ističe profesionalna make up artistica Amadea Krajnović.

Šminkanje bi trebalo biti spontano i gotovo prirođeno ženama, no istraživanja pokazuju da se tek svaka 15-ta žena zna dobro i kvalitetno našminkati. Greške se posebice uočavaju kod poslovnog make up-a.

- Većina žena se nažalost ne zna pravilno našminkati, posebice jer nanošenje make up-a nismo imali prilike nigdje make-upučiti, a nismo ga imali niti u formalnom obrazovanju, te smo uglavnom po tom pitanju samouke. Gotovo već redovito žene «griješe» već na prvom koraku izabirući neodgovarajuću boju pudera za svoj ten. Često žene u velikoj ponudi proizvoda, ne znaju što odabrati, pa često biraju šminku koja im ni po životnoj dobi nije odgovarajuća. Također mnoge se žene šminkaju na isti način godinama - dakle danas zrele poduzetnice u četrdesetim godinama, šminkaju se kako su to radile u svojoj ranoj mladost, jer drugačije ne znaju i svaka promjena vodi ih izvan comfone zone u kojoj nisu sigurne - analizira Amadea Krajnović savjetujući da je uvijek dobro potražiti savjet stručnjaka i naučiti barem osnove nanošenja kvalitetnog poslovnog make-upa prilagođenog životnoj dobi i osobnosti.

Vlasnica RED LIPS studija prenosi podatke istraživanja gdje su znanstvenici utvrdili da je ženama potrebno oko desetak godina kako bi pronašle svoj odgovarajući puder.

- Naše lice treba jednu nijansu tijekom ljeta, kada smo preplanuli, a sasvim drugačiju preko zime kada osunčanost 20polako blijedi. Tje osnova vezana za podlogu, a svakako bi žena trebala znati kvalitetno nanijeti ruž, sjenilo, rumenilo... Uočavam da se mnoge žene ne usude nositi boje na kapcima. A upravo one otvaraju naše lice, nose poruku, a kada se prepuste u moje ruke, zorno pokažem koliko boja - donosi izražajnost, podiže i naglašava ljepotu žene - ističe ova make up artistica.

Upravo zbog ne znanja mnogih žena oko nanošenja i korištenja beauty i business make up-a, Amadea Krajnović drži edukacije s navedenom tematikom, s ciljem da bi svaka žena u svakoj prilici bila educirana kako se kvalitetno, primjereno i brzo našminkati, te da joj lice nosi poruku ženstvenosti, a ne grešaka uslijed neznanja.

- Naš najveći problem je upravo neznanje žena - jer poslovni make up ne nosi poruku samo o ženi, nego i poslu kojega predstavlja. Primjerice u bankama ili ostalim institucijama gdje postoji korisnička interakcija, žene su nekad i prolazile osnovnu edukaciju za kvalitetno šminkanje. Danas toga više nema, ali je potreba ostala, pa su edukacije, poput ovih koje i ja nudim i provodim uvijek dobro došle. U poslovnom svijetu svaka žena trebala bi poznavati najosnovnija pravila make up-a, kao i nanijeti na lice najosnovniji make up, kako ne bi poslala krivu poruku iz neznanja,a što bi moglo izazvati neželjeni učinak - upozorava stručnjakinja za poslovni i beauty make up.edukacije

Iz tog razloga make up studio RED LIPS pripremio je program beauty business make up edukacije «IZGLED KOJI POMAŽE USPJEHU» koji je namijenjen svima onima koji rade s klijentima, a žele ostaviti profesionalan dojam.- ističe vlasnica make up studija.

U poslovnom šminkanju trebate svakako obratiti pozornost na pravilo «Manje je više» koje je još uvijek važeće u poslovnom svijetu.. Pristojnost šminkanja je imperativ, uz dozu decentnosti i profinjenosti, a virtuoznost i inovativnost ostavljaju se za casual situacije.

Primjenom ovih pravila, poslovni make up pomaže vam pri ostavljanju željenog učinka, izbjegavajući pri tome greške koje su česte u poslovnom svijetu poduzetnica.

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin