Pod dirigentskom palicom dviju poduzetnica Zadar dobiva svoje prvo domaće pivo

Uoči ovogodišnje turističke sezone

Mlade, proaktivne i inovativne poduzetnice Maja Šepetavec (32) iz Lipika i Ana Teskera (32) iz Vrlike, prve su žene pokretačice i vlasnice jedne pivovare u Hrvatskoj. Njihovo pivo "Plavuša" po prvi puta ovog ljeta trebalo bi se pojaviti na tržištu u Zadru, gdje su svile svoje poslovno gnijezdo.

Naime, pivo je prije svega plod želje mladih poduzetnica darovati Zadru neobičan gastro suvenir kojega će se svatko sjećati nakon konzumacije u ovom turističkom dragulju hrvatske obale. I čini se da su na dobrom putu da to uspiju - jer Zadru jedino nedostaje kvalitetno, domaće pivo, napravljeno prema originalnoj recepturi, uz štih ženske draži, što Ana i Maja, svakako imaju.IMG_6522 (1)

- Prije godinu dana napravili smo poslovni plan te krenuli u osiguravanje sredstava kako bi svoju poslovnu ideju i komercijalizirali. No, pri sudaru s državnom administracijom u želji osigurati potrebne poticaje, prolazeći kroz šumu papira brzo smo došle do zaključka da to neće ići. Pokrenule smo crowd funding kampanju za osiguravnje potrebnih sredstava za opremanje pogona što nam je i pošlo za rukom, a sada smo pokrenule prikupljanje sredstava za ambalažu i lansiranje piva na tržište - otkiva Ana Teskera, koja je inače završila prehrambenu tehnologiju, pa uz poduzetnički, izvrsno kombinira i svoj znanstveni rad.

- Namirnice su lokalne, hrvatske i to primjerice ječam iz Slavonije. Uz naš "tajni recept" koji je sve objedinio u naše svijetlo pivo "Plavuša" - tek dijelom otkriva Ana Teskera.

A ljubav prema pivu kroz drugačiju, prije svega neindustrijsku komponentu, te kao domaći proizvod, spojila ove dvije poduzetnice koje su danas jedine pokretačice pivovare na prostorima jugoistične Europe. pivovara1

- Nismo ovaj projekt pokrenule da bi se obogatile, nego da bi za sebe i ljude koji su s nama u projektu, a ima nas 13, osigurale egzistenciju i normalan radni okoliš, pristojna primanja te prije svega zadovoljstvo poslom kojega obavljamo. Želimo biti poduzetnički projekt koji generira radna mjesta, a ne silni profit - ističe Maja Šepetavec. 

Prvo će se pivo na zadarskom tržištu pojaviti u lipnju ove godine, a pogon već sada pršti pozitivnom energijom kako bi nadolazeća turistička sezona bila okrunjena s "Plavušom!. 

- Svima koji su probali pivo, svidjelo se ono što smo okusom ponudili. Razlikujemo se s ponudom od ostalih piva jer naš proizvod ima intenzivan miris, ali i okus - što bi se u žargonu reklo - "jače" je pivo.  Za sada su sve pozitivne reakcije - priznaju poduzetnice Maja i Ana, koje su za dizajn etikete piva angažirale mladu hrvatsku dizajnericu kako bi sve na "Plavuši"  i oko nje bilo istinski - domaće. 

 

 

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin