Virtualni ured, optimalna logistika za poduzetnike koji žele uštede na administraciji

Početak poslovanja rasterećen nepotrebnih troškova

Pravnica Anita Ivoš iz Siska već dulje vrijeme razmišlja o pokretanju svog poduzetnišva, ali najveći joj je problem u realizaciji otvaranje ureda. Naime, ona želi tvrtku otvoriti u Zagrebu, gdje smatra da će znatno bolje poslovati i imati više klijenata, nego u rodnom Sisku. Ali ne zna kako registrirati tvrtku tamo gdje nema nekretninu, nema prebivalište pa čak niti prijatelja koji bi joj obavio takvu uslugu. ivos

- Našla sam se u problemima kako postavit svoj ured u Zagrebu iako živim u Sisku, jer mislim da će mi posao sigurno bolje ići ako ga vodim iz glavnog grada gdje ima i više gospodarskih aktivnosti. Posebice jer sav posao mogu obavljati od kuće, ali mi ipak treba i neka poslovna "oaza" u Zagrebu, pa sad ni sama ne znam što i kako – priznaje buduća poduzetnica Anita Ivoš.

Ove nedoumice jednim potezom rješava projekt InstantOffice, koji za sve koji su u Zagrebu, ali i izvan njega, pruža cjelovitu logistiku za registraciju, vođenje, administraciju tvrtke, kako kroz fizičke tako i kroz virtualne urede i asistenciju.

Virtualni ured pruža mogućnost poduzetnicama i poduzetnicima da neopterećeno imaju svoje mjesto za poslovanje, koje ih neće troškovima najma ili kupnje, opteretiti u poslovanju kao što je višestruko više slučaj kod fizičkih ureda. Virtualni ured je posebice pogodan za poslovne aktivnosti gdje niste nužno vezani za boravak u fizičkom uredu, nego svoj posao obavljate na terenu, sastancima, prezentacijama ili pak od kuće.

InstantOffice - iznajmljivanje poslovnih prostora - Zagreb Tower
- Klijentima virtualni ured omogućuje smanjenje troškova te olakšava i pojednostavljuje poslovanje – opisuje prednosti virtualnog ureda marketing managerica InstantOfficea Marija Pavelka, naglašavajući kako ovaj projekt nudi najpovoljnije cijene u odnosu na ostalu konkurenciju na hrvatskom tržištu. marija-pavelka

Većina gospodarskih aktivnosti u razvijenim ekonomijama danas se rješava – virtualno. Asistencija u administraciji, virtualni uredi, pa čak i sastanci – poslovna je stvarnost koja lagano, ali sigurno stiže i u Hrvatsku. Razlozi su višestruki, baš kao i uštede koje svakoj poduzetnici dobro dođu.

- Mi nudimo pet paketa virtualnih ureda, prilagodlljvih svakom poslovom modelu, ali i financijama. Kroz naše usluge nudimo kvalitetnu i povoljnu podršku svakom poslovanju. Kod nas možete registrirati sjedište tvrtke, osigurati si mjesto za održavanje sastanaka, koristiti virtualnu tajnicu za obavljanje administrativnih poslova koje mi preuzimamo za poduzetnicu ili poduzetnika. Znači, osim što se kod nas može otvoriti poslovna adresa, nudimo i cijeli niz popratnih sadržaja kojima olakšavamo poslovnu administraciju, te pružamo logistiku koja je, posebice na početku poduzetništva, za mnoge kamen spoticanja – pojašnjava Marija Pavelka.

Virtualni ured, iako je smješten u sferu interneta, pruža i fizičku bazu, u slučaju InstantOfficea, u glavnom gradu na jednoj od poslovno najatraktivnijih oaza, u Zagrebtoweru.instant office

- Najmom virtualnog ureda također gradite ozbiljniji poslovni imidž jer se nalazite u srcu zagrebačke poslovne zone. Naši korisnici dobivaju uz atraktivnu adresu sjedišta i mogućnost kod nas održavati poslovne sastanke, koristiti administrativne usluge za zaprimanje i skeniranje pošte, slanje potrebnih dokumenata putem fax-a, fotokopiranje, printanje - sve što je potrebno za normalno funkcioniranje ureda. Svjesni smo da poduzetnici na početku svog posla ne mogu odmah osigurati i fizičke urede te potrebnu administrativnu podršku. Zato smo mi tu, od prvog poslovnog koraka kao kvalitetna logistika i pomoć – smatra marketing managerica InstantOfficea.

Velika prednost virtualnog ureda leži i u činjenici da ga vlasnik može u cijelosti sam kreirati te da ne ulazi u poslovni prostor već "zadanih gabarita" kako je to običaj. Također kod virtualnog ureda poduzetnici mogu koristiti samo one usluge koje su izabrali i koje su voljni plaćati, dakle ne moraju uzimati cijele pakete kako je to slučaj kod uobičajene poslovne uredske logistike.

Takvim odabirom doista poduzetnici dobivaju najviše koristi za iznimno malo ulaganja – sjedište u vrhunskoj poslovnoj lokaciji do osoba koje su stalno na raspolaganju kao osobni asistenti. Virtualni ured može se uzeti iz cijele Hrvatske za Zagreb i zagrebačko područje, tako da prebivalište poduzetnice ili poduzetnika više ne predstavlja problem pri registraciji poslovnih aktivnosti.

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin