Započela poduzetništvo u doba najveće krize, a danas izvozi u 23 države svijeta

Janja Pavetić, mlada poduzetnica koja uspješno spaja uslužnu i proizvodnu djelatnost

Govoriti o uspješnom ženskom poduzetništvu, a zaobići mladu, upornu, poduzetnički nesalomljivu Janju Pavetić, direktoricu tvrtke Magis TIM, bilo bi krajnje nepravedno.

U poduzetničke vode ušla je s 24 godine, odmah nakon završenog fakulteta.

12193292_10153388124378702_3920925630118849568_n
Janja Pavetić (druga s lijeve strane) zbog impresivnog poduzetničkog puta čest je gost u medijima te inspiracija mnogim poduzetnicama

- Izlaskom iz fakultetskih klupa 2010. godine ušli smo direktno u krizu. Tvrtke koje su nam nudile posao nisu mi se činile dovoljno perspektivne, nisu pružale mogućnosti za daljnje učenje i napredak, pa sam zajedno sa svojim partnerom odlučila osnovati tvrtku i to u doba najveće krize, kad su se dnevno zatvarale u prosjeku tri tvrtke ili obrta, počela je naša poduzetnička priča. I evo traje već više od pet godina – osvrće se na svoje poslovne početke Janja Pavetić.

Ova mlada žena danas vodi marketinšku agenciju s više od 80 stalnih klijenata. No posebnost leži u činjenici da njezina poduzetnička aktivnost objedinjava uslužnu i proizvodnu djelatnosti, što se rijetko nalazi na hrvatskom tržištu, posebice ako i jedna i druga poduzetnička aktivnost uspješno ostvaruju profit.

- Jedna smo od rijetkih marketinških agencija koja ima svoj brand. Mi imamo čak dva, te su oba visoko pozicionirana na svome dijelu tržišta. Jedan je proizvodnja svih vrsta dekoracija za zidove - MagisWall, drugi je portal za uređenje interijera - MagisHome – pojašnjava Janja Pavetić, direktorica Magis TIM-a. Porfelj ove uspješne poduzetnice zaokružio je koncem 2015. godine i registar poslovnih subjekata koji nude proizvode i usluge u uređenju stanova i kuća od temelja do krova. Registar se nalazi u sklopu portala MagisHome.com3765_490778824298823_334796136_n

- Kako je naš portal, jedan od najvećih portala za uređenje interijera u regiji, te naša zajednica na društvenim mrežama broji više od 375.000 članova svakodnevno dobivamo jako puno upita gdje nešto kupiti, te kojeg majstora izabrati. Cilj nam je svojim pratiteljima olakšati posao i na jednom mjestu skupiti subjekte koji im mogu pomoći u uređenju njihovog doma. S registrom smo tek počeli, a već imamo jako puno subjekata koji su se uključili u navedeni projekt. Cilj nam je do sredine 2016. godine biti najrelevantniji registar u području uređenje interijera – naglašava mlada poduzetnica Janja Pavetić, čije ideje svakodnevno obogaćuju ne samo žensko, nego i cijelo hrvatsko poduzetništvo.

Proizvodna aktivnost usmjerena je na MagisWall - brand zidnih naljepnica, tapeta, satova, slika na platnu, te piši-briši folija, kojih se putem internetske trgovine godišnje proda i više od 10 tisuća.

- Za izradu koristimo najbolje materijale na tržištu. Putem našeg Web shopa prodajemo preko 10.000 proizvoda godišnje. Nazočni smo u 11 salona namještaja diljem Hrvatske, te imamo partnere u 23 države. U 2016. godini planiramo pokrenuti Web shop za njemačko govorno područje, budući da već sada imamo jako puno kupaca iz Njemačke i Austrije – pojašnjava direktorica tvrtke Magis TIM ističući kako su najtraženije naljepnice za dnevne boravke, motivi prirode, te niksaproizvodi za dječje sobe.

Otvoreno priznaje da uspjeh kojega je mukotrpno gradila nije stigao preko noći, nego preko pregaženih brojnih prepreka.

- Kako samo krenula u poduzetništvo s 24 godine, i to u svijetu velikih igrača doživjela sam dosta predrasuda i kao mlada osoba i kao žena. Najveći problem je bio kako privući prve klijente, jer nismo imali nikakvih poznanstava u tom svijetu. Neiskustvo i nedovoljno znanje je donijelo i nekoliko pogrešnih koraka, koji su bili dobra i skupo plaćena škola. Stalno sam se morala dokazivati, povjerenje i kontakte je bilo jako teško steći. Ali s godinama, brojnim uspješnim projektima, te pokretanjem naše proizvodnje, klijenti su prepoznali naš potencijal te mogu reći da nas danas gledaju isključivo po našim referencama. Danas smo tvrtka koja raste svake godine, u svakom smislu. Imamo stalne klijente, te stalno zadobivamo povjerenje novih – ističe ova mlada poduzetnica.

12122873_857695501014465_491206086308115242_n
Janja Pavetić među prvim poduzetnicama je prepoznala snagu i ulogu Virtualnog ženskog poduzetničkog centra i pridružila se njegovom radu od samih početaka

I poručuje svim poduzetnicama - nemojte odustajati.

"Nekad će se činiti teško, toliko teško da će vam biti dosta svega, ali nemojte odustati. Sutra je novi dan. Zovite, šaljite mailove, nađite načina. Na početku je teško, ali poslije postane lakše. Budite dosljedni, izvrsni u onome što radite, pa će nakon nekog vremena početi dolaziti i prvi klijenti preko preporuka. Polako ćete graditi svoju mrežu, jedino je bitno da uvijek budete dosljedni, te da svoj posao odrađujete najbolje što možete. Također, radite ono što volite. Probajte spajati ugodno s korisnim. Na poslu provodite previše vremena da bi bili nezadovoljni i mrzovoljni. To bi vam se moglo odraziti na cijeli život. Pronađite svoju strast, nešto u čemu ste dobri, i - SAMO HRABRO NAPRIJED!"

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin