Odijevanje, šminka i frizura (ipak) ostavljaju učinkovit dojam o poduzetnici

Riječ stručnjaka za poslovni dojam

Kvaliteta poduzetničkih usluga ili proizvoda najvažniji su aspekt poslovanja želimo li ostvariti željeni učinak na tržištu. No neosporiva je i važnost ambalaže u kojoj plasiramo usluge ili proizvode, koja mora biti vizalno dopadljiva pobuđujući pozornost. Jednako bi se moglo reći i za izgled poduzetnice. Odjeća, šminka i frizura – tri su segmenta o kojima svaka žena u poduzetništvu moda1treba voditi računa, ma koliko joj se taj "pojavni" aspekt činio manje važnim za poslovanje.

Gledajući općenito, hrvatske poduzetnice znaju što žele od svog stila, svjesne su važnosti izgleda, napose i dojma kojega ostavljaju svojom frizurom, odjećom, šminkom, ali uvijek ima prostora za poboljšanja. Uočava to i poduzetnica Iva Karačić, poznata hrvatska dizajnerica čiji se kreativni stil odlikuje maštovitošću, ležernošću, udobnošću i paktičnošću. Iza sebe ima dvadeset godina predanog rada, trideset modnih revija i obilje nagrada za kreacije koje je stvorila.

IMG_5801
Dizajnerica Iva Karačić

- Hrvatske poduzetnice su jako maštovite, a posebno raduje što niti recesija, odnosno manjak novca na tome nije ostavilo traga. Postoje pomaci u odijevanju na koje utječu globalni trendovi, lagan pristup informacijama putem interneta, dosta se prate modni noviteti koji se vrlo brzo nađu u odijevnim kombinacijama poduzetnica – analizira Iva Karačić ističući da je glavni problem takvog odijevanja činjenica da je stil poduzetnica na ovim prostorima poprilično ujednačen i bez većih razlika od žene do žene.

Iako je poslovni stil u "zadanim gabaritima" crne, plave ili sive boje, uz obavezan sako, hlače ili suknju pristojne duljine, u njega treba unijeti više osobnosti i dati mu individualnu draž svake poslovne žene.

- Ta osobnost dobro dolazi do izražaja kombinacijom uobičajenog poslovnog stila uz dodatak osobnosti, poput nošenja kvalitetnih i jednostavnih hlača uz tunike ili veste dizajnirane u vedrim bojama ili kombinacijama materijala. Inovativno je ići na kombinaciju jednostavnog i zahtjevnijeg, te prije svega multifunkcionalnog, što odgovara za sve prilike. Kvalitetnom torbom, nakitom, cipelama može se naglasiti osobnost unutar standardiziranog poslovnog odijevanja – savjetuje dizajnerica Karačić upozoravajući da se dobar dojam ostavlja odabirom detalja koji učinkovito naglašavaju stilsku cjelinu.

145c6144-0446-48a1-8128-4b50367782ef
make up artistica Sanja Grbić

A nakon odjeće bitni su make up i frizura. Sanja Grbić, make up artistica s bogatim školovanjem u profesionalnom šminkanju na londonskim učilištima, šest je godina u vlastitim poduzetničkim vodama. Za sebe rado ističe da uživa u svom poslu, zadovoljna jer klijentice usrećuje svojim radom.

Uočava kako se mnoge poduzetnice, za razliku od nje, kojoj je to profesija, ne stignu kvalitetno našminkati, što najčešće dovodi do grešaka.

- Veliki broj žena na brzinu pokušava staviti što više šminke misleći da tako bolje izgledaju pa to često zna izgledati neuredno. Greška je i što šminka ne ostane na licu tijekom cijelog dana jer se nanosi nepravilno. Posebno se griješi nanošenjem nekvalitenih proizvoda tako da niti učinak na kraju ne može biti dobar – komentira make up artistica Sanja Grbić najčešće greške poduzetnica kod pravilnog poslovnog šminkanja.

Kako bi šminka na licu u svakoj prilici bila primjerena situaciji i potrebama, ova poduzetnica upozorava na nekoliko obaveznih pravila.

- Koristiti odgovarajući puder koji nije pretežak za lice, a opet odlično služi za ujednačenje tena image6, baš kao i transparentni puder u prahu da se fiksira puder te tako ostane na licu tijekom dana. U svakoj torbici dobro je imati i rumenilo u kamenu, nježno rozu nijansu jer daje onaj prirodni, svjež, izgled lica. Maskara, osobno preporučam Max factor 2000 calorie koja košta 70 kuna, dakle pristupačno, a dobro. I na koncu tu je ruž ili sjajilo u boji mesa ili željenoj nijansi, ali da je prikladna za svaku prigodu – iznosi male trikove velikog make up učinka Sanja Grbić. Skreće pozornost da ne treba koristiti mat ruževe jer dosta isušuju usne, a nakon dugog radnog dana to onda više ne izgleda lijepo i uredno.

Daje preporuku poduzetnicama ne ustručavati se od usluga make up profesionalaca, posebice za domjenke, poslovne večere ili medijske nastupe, jer dobra šminka daje samouvjerenosti i ističe ono najbolje - prirodnu ljepotu svake poduzetnice. 

Tvrtka KERATIN iz Zagreba ekluzivni je zastupnik za jedinstvene profesionalne organske boje za kosu danskog proizvođača NATULIQUE. Kompletna kolekcija organskih boja i proizvoda za njegu kose trenutačno je dostupna samo u zagrebačkom frizerskom studiu SCH&SCHKE, koji je prepoznavši kvalitetu organskih proizvoda za njegu kose postao ujedno i prvi frizerski studio u Hrvatskoj koji koristi isključivo oranske proizvode za kosu NATULIQUE .
natulique_banner
Grozdana Belančić Goga, poduzetnica s višegodišnjim iskustvom i vlasnica frizerskog studija SCH&SCHKE, vrhunski je kolorist i stilist koji će svakoj poduzetnici pronaći idealnu frizuru za svaki tip kose, kako bi se opušteno i nesmetano posvetile svojim svakodnevnim poslovnim obavezama.

- Za kvalitetnu frizuru izrazito su važni i proizvodi koje koristimo. S pravilnim odabirom proizvoda svaka kosa je zdrava te se s lakoćom oblikuje, a frizura ostaje postojana. NATULIQUE organski proizvodi za kosu idealan su partner za svaku ženu, a posebno za poduzetnicu. Jednostavni za primjenu, a kosa ostaje njegovana i zdrava – naglašava Grozdana Belančić, dugugodišnja poduzetnica uz preporuku uporabe organskih boja NATULIQUE koje sadrže pomno izbalansirane udjele pšeničnih proteina, ulja jojobe, ulja sjemenki marelice, ulja sjemenki grožđa i breskve te ekstrakta suncokretovih sjemenki kao i eterična ulja mandarine, grejpa i limuna za kvalitetnu frizuru u svakoj poslovnoj prilici.

- Boje u potpunosti pokrivaju sijede te ujedno hrane, njeguju, hidratiziraju i štite tretiranu kosu te joj daju sjaj i pritom su izuzetno postojane. NATULIQUE organske boje za kosu najnježnije su profesionalne boje bez amonijaka i bez mirisa. Mogu ih koristiti trudnice, osobe sa seboreičnim vlasištem i dermatitisom kao i osobe koje imaju osjetljivo vlasište ili prhut - pojašnjava prednosti ove jedinstvene kolekcije proizvoda Grozdana Belančić, savjetujući svakoj poduzetnici da ih isproba.

 

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin