Zanemarivanje u poslovnom svijetu, mijenjaju prvenstveno poduzetnice aktivnijim djelovanjem

Zašto baš virtualni poduzetnički centar poduzetnica.hr?

Tim virtualnog poduzetničkog centraVišegodišnja recesija koja je iscrpila domaću ekonomiju, od 2010. godine do danas, donijela je i jedan pozitivan trend. Sve veći broj samozaposlenih poduzetnica. Žene, posebice one iznad 40-tih godina, ostajale su prve pod udarom recesije bez radnog mjesta. Sudbina im je bila dugotrajna, najčešće uzaludna potraga za novim poslodavcem ili pak odlučno uzimanje sudbine u svoje ruke i okretanje prema samozaposlenju – na temelju dobre ideje, poslovnog projekta, hobija koji bi predstavljao izvor egzistencije.

- Analiza podataka prikupljenih u Registru godišnjih financijskih izvještaja prema vlasničkoj strukturi društava i to prema rodnom kriteriju, ukazuju na činjenicu da žensko poduzetništvo nema tradiciju u hrvatskome društvu. Unatoč brojnim poticajima razvoju ženskoga poduzetništva, srednjoročnim strategijama razvoja i nastojanjima da se žene u većoj mjeri uključe u područje biznisa, brojke pokazuju da to područje još uvijek, u velikome dijelu pripada muškom dijelu stanovništva – analize su Fine udjela žena u poduzetništvu posljednjeg desetljeća hrvatske ekonomije.

No podaci koji su promatrani od 2010. do 2013. godine ipak su pokazali da se žensko poduzetništvo budi brzo i učinkovito.

- U tom promatranom razdoblju dio žena poduzetnica tj. vlasnica trgovačkih društava, obrta ili slobodnih zanimanja, uglavnom se kreće od 17,3% u 2010. godini do 19,6% u 2013. godini – podaci su Fine.

Iako u porastu, žensko poduzetništvo ni do danas nije dobilo ozbiljnije priznanje za obol kojega čini hrvatskom gospodarstvu. Mjerodavne institucije zaobilaze ovu rodnu podjelu, a prečesto žene ostaju zaboravljene ne samo na svom početku nego i na uzlaznom putu realizacije poslovne ideje.

Tim virtualnog poduzetničkog centra- Upravo iz takvog zanemarivanja žena poduzetnica, rodila se ideja pokrenuti Virtualni ženski poduzetnički centar www.poduzetnica.hrprvi takve vrste ne samo u Hrvatskoj nego i u jugoistočnoj Europi. U tom pravcu, osim otvaranja Virtualnog ženskog poduzetničkog centra, organizirat ćemo prvi Kongres samozaposlenih žena poduzetnica, čiji je cilj osiguranje razmjene iskustava, stvaranje poslovnih kontakata, povezivanje i unapređenje poslovne mreže poduzetnica, kako bi im pristup i opstanak na tržištu bio što kvalitetniji, a put do uspjeha što izvjesniji – opisuje misiju Virtualnog ženskog poduzetničkog centra njegova voditeljica Sanela Dropulić.

Ističe da nitko neće poboljšati stanje na tržištu u korist žena poduzetnica, osim samih žena koje moraju shvatiti da je samozatajan, disciplinirani rad i poslovno odricanje poželjno za poduzetnički uspjeh, ali i nepravedno dovodi do marginaliziranja svih napora koje žene ulažu u tom pravcu.

Virtualni Ženski poduzetnički centar www.poduzetnica.hr dat će sve od sebe da se ta zanemarenost promijeni, a samozaposlene poduzetnice dobiju pozornost kakvu zaslužuju u hrvatskom društvu.

Stoga ne čudi da se danas iz cijele Hrvatske javljaju buduće i sadašnje poduzetnice sa željom imati na jednom mjestu, u ovom slučaju u virtualnom svijetu svoju temeljnu instituciju koja će za njih pronalaziti sve potrebne odgovore i informacije, podupirući projekt www.poduzetnica.hr iza kojega stoji marljiva ekipa.

Sanela Dropulić

sanela-dropulicCijeli projekt poduzetnica.hr u rukama je vrlo energične, iskusne i motivirane poduzetničke ekipe koju kao projekt menadžer vodi Sanela Dropulić.

Stručnjakinja za tržišne komunikacije, s više od 20 godina radnog iskustva na domaćem i inozemnom tržištu, iskusila je rad na menadžerskim i rukovodećim dužnostima, u gotovo svim poslovnim sustavima, do vlastitog poduzetništva u segmentu medija i tržišnih komunikacija.

Diplomirala je novinarstvo u Zagrebu, a specijalističko školovanje završila u Fraknfurter Allgemeine Zeitungu.

Posljednjih 10 godina aktivno drži predavanja i radionice kako uspješno započeti, voditi i uspjeti u poduzetništvu. Tečno govori engleski i njemački, a nešto slabije i švedski jezik.

Dražen Stopić

Dražen Stopić  code lab web dizajn

Samozaposleni poduzetnik Dražen Stopić bit će zadužen za web dizajn te biti pri ruci svakoj poduzetnici kada je izrada i dizajnersko "osvježavanje" internetskih stranica u pitanju. Po struci komercijalist, radio je tri godine u Salsa jeans modnom brendu iz Portugala gdje je bio voditelj poslovnice, a u slobodno vrijeme radio styling za modne revije i izbor za najboljeg modela Hrvatske za izbor modela svijeta. U Code Labu (tvrtka Đina usluge d.o.o.) radi godinu dana kao web dizajner.

Ivana Hrestak

Ivana Hrestak

Ivana Hrestak, magistra inženjerka grafičke tehnologije iz Zagreba, čiji rad na području grafičkog dizajna karakterizira stalni angažman u tvrtki koja razvija inovativne mobilne aplikacije, te samostalna djelatnost (freelancing) za mnoge klijente u Hrvatskoj, ali i izvan nje (Mađarska, SAD, Oman, Danska, Meksiko, Slovenija...), bit će zadužena za kreativna rješenja koja u svakom trenutku mogu zatrebati poduzetnicama. Bilo da je riječ o osmišljavanju logotipa, memoranduma, vizitki ili pak vizualnog izričaja cijelih kampanja, Ivana Hrestak radi u Virtualnom ženskom poduzetničkom centru upravo kako bi ovaj segment olakšala svakoj sadašnjoj i budućoj poduzetnici.

Vlado Mihajlović

Vlado MihajlovićUz voditeljicu marketinga, unapređenje promotivnih aktivnost vodit će i Vladimir Mihajlović, diplomirani ekonomist iz Osijeka, s dugogodišnjim rukovodećim i menadžerskim iskustvom u području ekonomsko-financijskog poslovanja. Urednik je i suvlasnik časopisa Poduzetnik. Sudjelovao je u realizaciji mnogobrojnih investicijskih projekata, savjetnik je mladih menadžera, održao niz predavanja mladima o poduzetništvu, autor knjige o poduzetništvu „Imam ideju za posao. Što sada?”. Od 2013. g. pokretač i nositelj projekta „Biti Bolji - Be Better“ namijenjen edukaciji učenika o poduzetništvu. Predsjednik udruge „Biti Bolji“ za poticanje mladih na samozapošljavanje.

Dijana Nujić

Dijana Nujić

O kvaliteti promocije poduzetnica i njihovim poslovnim aktivnostima u Virtualnom ženskom poduzetničkom centru brinut će Dijana Nujić, voditeljica marketinga. Ova inženjerka prometa ima 17 godina iskustva u prodaji i postavljanju proizvoda na tržište, uz poseban naglasak na odnos sa klijentom i razvijanje distributivne mreže. Dosadašnje radno iskustvo stjecala je u radu s klijentima i kompanijama poput Henkela, Rilekna, Cereola, Intesa, za tržište Bosne i Hercegovine, te TBZ Int., Rahvanji Cards i Cardnovel za hrvatsko tržište. 

Dunja Kozarić i Nina Čubelić

Dunja Kozarić
Dunja Kozarić

Dunja Kozarić i Nina Čubelić završile su diplomski studij Projektnog menadžmenta na Veleučilištu Baltazar, a u Virtualnom ženskom poduzetničkom centru rade u odjelu marketinga. Još kao studentice aktivno su sudjelovale na raznovrsnim projektima kao što je Kozmo Fair Deal u kojem su uspješnom kampanjom sa svojim timom skupile  novčana sretstva za SOS Dječje selo Hrvatska.  Nina je i PM na dva projekta unutar udruge Young Crew Croatia. Sa svojim timom na projektu Satirova flauta u kojem zajedno s Dunjom i ostatkom tima radi na projektu  koji ima za cilj spojiti projektni menadžment i klasičnu glazbu. Glavna tema projekta je kreiranje

Nina Čubelić
Nina Čubelić

prepoznatljivosti klasične glazbe kroz projektnu dimenziju. Dunja uz navedene projekte radi kao voditeljica prodaje Fine masline, a zbog svoje strasti za putovanjima je pokrenula projekt izrade personalizirane karte svijeta SCRATCH IT! My Travel Map.

Petra Habdelić

Petra Voditeljica odnosa s javnošću. Nesuđena turistička managerica koja je karijeru prije deset godina započela u medijima, a usavršava je u agenciji za odnose s javnošću. Radila je kao urednik internetskih portala i novina, vodila televizijsku emisiju, a posljednje dvije godine radi kao programski direktor na radiju. Na Londonskoj školi za odnose s javnošću usavršila je komunikaciju i marketing na društvenim mrežama. U slobodno vrijeme piše satiru i kuha. Tečno govori engleski, nešto slabije njemački i talijanski jezik.

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin